Bölüm 22: Müşteri yani Koca-nim (2)

253 21 1
                                    

Ağzında kum taneleri varmış gibi batıyordu. Bir şey söylemek istedi ama garip bir şekilde ağzından hiçbir şey çıkmadı.

Bu kadın hakkında hiçbir şey bilmiyordu.

Neden hapsedildi?
Ne tür bir tedavi gördü.
Neler atlatmıştı.

"Hiçbir şey bilmiyorum ama..."

Tarkan onu ilk gördüğü anı hatırladı.

Tek başına kardeşlerinin alaylarına ve alaylarına katlanan bir kadının sırtı.

"Bir şey biliyorum."

En azından, bugünkü hakaretler onu herhangi bir şekilde incitmeye yetmedi.

Ve ölmek istemediğini söylemesi ama hayatından böyle gelişigüzel bahsetmesi...

"Bu, birçok insanın onun hayatını hedeflediği anlamına geliyor."

Hayatına önemsiz bir ahmak parçası gibi davranmış olmalılar. Eğer durum buysa, onu burada evlenmeye göndermek, onu ölüme göndermekle hemen hemen aynı şeydi.

Irugo'nun içinde savaş isteyen insanlar vardı.

Tarkan'ın gözleri kısıldı.

Ama daha fazla soru sormak yerine konuyu değiştirdi.

"O halde buraya böyle görünmek niyetinde değildin."

"Doğru."

Aristine son çöreği ağzına koyarken başını salladı.

Sonra ekledi, "Eğer biraz araştırırsan, benim gerçekten hapsedilmiş olduğumu göreceksin."

"Şimdi söylediklerime inanabiliyor musun?"

"Bir dereceye kadar."

"İyi."

Aristine memnuniyetle başını salladı.

Bu şimdilik yeterince iyiydi.

"İlk defa bu kadar uzun konuşuyorum ama gayet iyiyim, değil mi?"

Hapiste olduğu için neredeyse tüm hayatını konuşacak kimsesiz geçirmişti, bu yüzden bu kadarıyla oldukça iyi bir iş çıkardığını hissetti.

Kesinlikle, Irugo yolunda hizmetçilerle konuştu ama bu sadece "Dışarı çık", "Otur", "Lütfen ye" gibi şeylerdi.

"Buna sohbet bile denemez."

Bugün Tarkan'la yaptığı konuşma, Aristine'nin yaklaşık 10 yıldır yaşadığı ilk gerçek konuşmaydı.

"Gülümsemek için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum ama o bunun garip olduğunu düşünmüyor, değil mi?"

Kasıtlı olarak gülümsüyordu çünkü Hükümdar Görüşü'nde kendinden emin gülümsemelerin müzakerelerde hatırı sayılır bir güç verdiğini gördü.

Her neyse, iyi bittiğine göre, bir şekilde aktarılmış olması gerektiğini düşündü.

"Öyleyse ana konu hakkında konuşalım."

"Ana konu?"

"Güvenliğim için desteğini vermeni istiyorum. Ne de olsa, arzuladığınız dünya barışı tehlikede.”

Aristine sırıtarak söyledi.

"Senin istediğin şey bu? Bu yüzden benim yardımımı ve birbirinizle kazan-kazan olayını istediniz.

"Hmm."

Aristine başını salladı. Bakışları 'başka ne olabilir ki?' der gibiydi.

Tarkan biraz şaşırmıştı.

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin