Yenikarina, halkın en sevdiği prenses olmasından büyük gurur duyuyordu. Kendisine yapılan tek bir iltifatın bile başka birine verilmesini görmek onu çileden çıkarıyordu.
'Ve tüm insanların o küçümsediği prensese!'
"Büyük baba! Yenika çok üzgün! Melek olan kişi Yenika'dır!"
Yenika, Skiela Dükü'ne sarılırken neredeyse ağlayacakmış gibi görünüyordu.
"Tabii ki prensesim bir melek." (Dük)
"Ama o yarım akıllıya umut meleği diyorlar!"
"Prensesimiz bu ülkenin, hayır, bu dünyanın umududur, o yüzden o aptal prenses için endişelenmeyin."
Dük Skiela, Yenikarina'yı teselli ederken onun saçını okşadı.
"Yenika da bunu biliyor. Ancak bu tür bir makale yayınladıklarında... birileri hata yapabilir."
Yenikarina şikayet etmeye devam etti ve bunu duyan Skiela Dükü kahkahalara boğuldu.
"Endişelenmeyin Majesteleri." (Dük)
Yenikarina'nın gözleri sanki bu sözleri bekliyormuşçasına beklentiyle parladı. Ve elbette büyükbabası ona beklentisini karşılayan bir cevap verdi.
"Yakında bu günlük gazetenin sahibiyle tanışacağım." (Dük)
"Gerçekten mi?"
Yenikarina mutlu bir gülümsemeyle gülümsedi ve kollarını Skiela Dükü'ne doladı.
"Bunu o kadar çok isterim ki, büyükbaba! Sen en iyisin!"
Dük Skiela, yetişkin olmasına rağmen hala bir çocuk kadar tatlı ve masum olan torununa sıcak bir şekilde gülümsedi.
Kraliçe bunu izlerken hafifçe kaşlarını çattı ve Skiela Dükü'ne seslendi.
"Baba."
"Endişelenmeyin Majesteleri. Babanın nasıl bir insan olduğunu biliyorsun."
Dük Skiela Yenikarina'nın başını okşadı ve devam etti.
"Majesteleri Kral'ın izleyeceğini çok iyi biliyorum. Başkanla bu aşağı tabakayla ilgili hiçbir şeyi tartışmayacağım."
Bu durumda onları hedef alacak herhangi bir şey yapmak aptallık olur. Zayıf noktaları yakalansaydı özgürce hareket edemeyeceklerdi.
"Ama Prenses Yenikarina'mızın ne kadar nazik ve sevimli olduğundan, ne kadar sevimli ve güzel olduğundan bahsedebilirim."
Skiela Dükü gururla Yenikarina'ya sanki onu Kraliçe'ye gösteriyormuş gibi işaret etti.
"Majesteleri bu tür konularda endişelenmeyecektir. Kızıyla gurur duyuyor, bu yüzden mutlu olacağına eminim."
Bu sözler üzerine Kraliçe de gülümsedi.
Kızının yanaklarını nazikçe okşadı ve ağzını açtı, "Gerçekten Majesteleri Kral'ın Yenikarina'ya olan sevgisi eşsizdir."
Yenikarina biraz kıkırdadı ve kendisine dokunulmasına izin verdi. Ama bir kısmı üşüdü ve ağır bir şekilde battı.
Asil annesinin söylediği gibi, asil babasının sevgisi doğal olarak onundu.
Fakat.
'Aristine!'
Asil babasının o yarım akıllıya karşı tutumu aklına geldi ve göğsünde bir ateş tutuştu.
'Hayır, mümkün değil. Yenika özeldir.'
(Ç: Yenika'nın kendi düşüncesi bu)
Irugo Kralı'nın semptomlarını bilen ama sırrını kullanmak yerine koruyan tek kişi oydu. Bu nedenle babasının iyiliği sonsuza kadar onun olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget My Husband, I'll Go Make Money
RomanceAşığı olan bir adamın karısı oldum. Peki o zaman bekaretini korumam gerekiyor galiba? "O zaman yerde uyuyabilirsin." "Ne?" Gözleri istemediğini söylüyordu. İyi evet. Zemin sertti. O zaman yardım edilemezdi. "Elini tutup uyuyacağım. Bana güveniyorsun...