Bölüm 64: Sadece el ele tutuşup uyuyacağız. Bana güveniyorsun, değil mi? (3)

101 8 0
                                    

"Pren... hayır, Majesteleri Prenses, cildiniz nasıl bu kadar yumuşak ve pürüzsüz?"

"Cildiniz hiçbir şey yapmasanız bile parlıyormuş gibi görünüyor."

Saray hanımları Aristine'i parfüm yağıyla karıştırılmış sütlü banyo suyuyla yıkarken onun vücuduna hayran kaldılar.

Aristine kendini bitkin hissederken konuşmalarını özensizce dinledi.

Bugün pek çok şey olmuştu.

Düğün tek başına yeterince yorucuydu ama meydana gelen çeşitli olaylar nedeniyle dayanıklılığı en düşük seviyedeydi.

"Silvanyalılar daha açık tenli olma eğilimindeler, değil mi? Bu da Silvanya'ya özgü bir şey mi?"

"Şimdi hadi. Nasıl olabilir."

Bir saray kadını kıkırdayarak bu iddiayı çürüttükten sonra dışarıya baktı.

Kapı kapalı olduğundan dışarıyı göremiyorlardı ama Aristine'in Silvanus'tan gelen hizmetçilerinin orada olduğunu biliyorlardı.

"Bu kızların da cildi açık, ama Majestelerinin cildi o kadar temiz ki sanki parlıyormuş gibi hissettiriyor. Aynı şey değil."

"Haklısın. Dokunamıyorum ama derileri de bu kadar pürüzsüz görünmüyor."

"Doğru..."

Bütün Silvanus'ların böyle olup olmadığını soran saray hanımı da ikna olmuş bir tavırla başını salladı.

"Elbette, Majestelerimiz en iyisidir."

"Size hizmet etmek gerçekten bir onur, Majesteleri."

"Majesteleri Tarkan, Majesteleri gibi bir gelini kabul etmekten mutlu olmalı."

"Vay canına, bu gerçekten kalp atışlarımı hızlandırıyor."

"Endişelenmeyin Majesteleri. Her şeyi mükemmel bir şekilde hazırladık! Hiçbir şey dışarıda bırakılmadı!

"Dekorasyonların herkesin görebileceği gerçekten romantik bir atmosfer yaratmasını sağladık."

"Majesteleri orada yattığında—! O zaman her şey pratik olarak yapılır!

Saray hanımları haylazca güldüler.

Gözleri kurnazca bir kavis çizerek kıvrıldı.

"Huhuhu, geceliğin bile uzun uzun düşündükten sonra seçildi, lütfen sabırsızlıkla bekle."

"Aman! Bunu Majesteleri yerine Tarkan Hazretleri'nin sabırsızlıkla beklemesi gerekmez mi?"

Hehehehe , saray hanımları küçük çocuklar gibi keyifle kıkırdadılar.

Onlar çok ahlaksız bir gruptu.

"..."

Gerçekte Aristine gözlerini kapatmıştı ve zihninin uçup gitmesini engellemek için çabalıyordu.

Tereddüt ettiği an uykuya dalacakmış gibi hissediyordu.

Küvette sırılsıklam olan yeni gelin dinlemiyordu bile ama heyecanlı saray hanımları kendi aralarında kıkırdayıp gürültü yapıyorlardı.

Böylesine güzel ve zeki bir Prensese sahip oldukları için gerçekten mutluydular.

Bütün saray hanımları, muhterem şehzadelerine büyük bir samimiyetle hizmet etmişler ve şehzadenin bir an önce kendisine uygun bir eşe sahip olmasını isterler.

Hanımı olan bir saray ile olmayan bir saray arasında büyük bir fark vardı.

'Dürüst olmak gerekirse, Dionna kızının Majestelerinin karısı olacağından endişeleniyordum.'

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin