Bölüm 14: İş bağımlılığı olan bir nişanlı; bu evlilik düzelecek mi? (5)

299 22 0
                                    

"...!"

Ancak Aristine'in sevecen gülümsemesini çok farklı yorumlayan biri vardı.

Paellamien, Aristine'in krala bir şey söyleyeceğinden endişelendi ve hemen ağzını açtı.

"Starline, tüm yanlışların için prensesten özür dilemelisin."

Bunu duyan Starlina şaşırdı ve Paellamien'e bakmak için döndü.

"E-Abla, ben sadece..."

"Birinin hatalarını kabul etmek yerine mazeret bulmasıyla ilgili daha önce ne demiştin?"

Starlina'nın ağzı birkaç kez açılıp kapandı ve sonunda ağzını kapattı. Cevap vermek istese de, hatırlamadığı için veremedi.

"Böyle davranışların insanı soyundan şüphe ettirdiğini sen kendin söyledin. Eğer gerçekten Irugo'nun prensesiysen şüphe uyandıracak şekilde davranmamalısın."

"O..."

Sadece bunu söylüyordum. Bununla gerçekten bir şey demek istemedim.

Bu sözlerin onu bu kadar aşağı çekeceğini bilseydi, asla söylemezdi. Bahaneler uydurmak istedi ama Paellamien'in gözleri herhangi bir itiraza izin vermedi.

"Kraliyet ailesinin bir üyesi gibi resmi ve düzgün bir şekilde özür dile."

Resmi olarak, uygun şekilde.

Bekle, hiçbir şekilde...

"Bana o salağın önünde diz çökmemi mi söylüyor?"

Starlina'nın yüzü bembeyaz oldu. Gözleri sağa sola dönerek etrafına bakındı. Ama yardımına koşacak kimse yoktu.

Bu yerde onun tarafını tutması en muhtemel kişi Paellamien'di. Ama nedense ilk ablası onu eleştirmeye devam etti.

'Ablası benim tarafımdayken prenses bana bir şey bile söyleyemedi ta ki ablası sinirlenene kadar.'

Ancak ablası sinirlendikten sonra prenses yüksek ve güçlü davranmaya ve ağzına bir delik açılmış gibi saçma sapan konuşmaya başladı.

'Abla en başta bana kızmasaydı, prenses söylediklerime kımıldamaz bile ve burada sorun olmazdı!'

Starlina, Paellamien'e içerledi.
Paellamien'in kızdığını bilmiyordu ve Paellamien'i kimin bu hale getirdiğini de bilmiyordu.

Bilinçaltında, yardım istemek için krala döndü ama mavi gözlerini okumak imkansızdı ve ne düşündüğünü anlayamıyordu. Ama bildiği bir şey vardı ki, ona yardım etmeye hiç niyeti yoktu.

Bu gerçekten sondu.

Starline eteğini iyice sıktı.

"Ben, Irugo'nun 4. Prensesi Starlina, Ekselansları Silvanus Prensesi Aristine'den özür dilerim."

Artan kırgınlık ve aşağılanmaya katlanan Starlina, Aristine'in önünde yavaşça dizlerinin üzerine çöktü.

"Hm, yine de bu kadar ileri gitmeyi planlamamıştım."

Aristine, Starline'ın önünde diz çöküp başını öne eğdiğini görünce biraz şaşırdı.

Yeteneğini Tarkan'a çekmek için bu çay saatinde prensesin ağzını kapatmanın daha iyi olacağını düşündü.

Buna özellikle üzülmedi ve Starlina'yı diz çökmeye zorlamak ona hiçbir şekilde fayda sağlamadı. Öyle bir niyeti olmasa da, prenses çoktan diz çökmüştü...

Şaşkınlığımı belli etmektense her şeyi boşveriyormuşum gibi davranmak daha iyi olacak.

En iyi ihtimalle, mahkemesinde sıkı sıkıya olan ruh halini bozacaktır.

'Ah, bu arada, acaba Tarkan bundan hoşlanır mı?'
Bu düşünce aniden aklına geldi.

Tarkan'ın söyleyebildiği kadarıyla, üvey kardeşlerine karşı pek çok şeyi birikmiş gibi görünüyordu.

"Normalde kendilerine karşı küstah veya kaba davranan biri dizlerinin üzerine çöktüğünde insanların genellikle sevindiğini söylüyorlar."

Eğer durum buysa, o zaman bu harika, değil mi?

Aristine düşüncelere dalmışken, Starlina ağır ağır özür dileyecek başka ne aradı.

"Düşünmeden aceleyle konuşmaya cüret ettim ve seni gücendirdim."

Hala cevap yok.

Starlina sessizliğin ağırlığına dayanamadı ve özür dilemeye devam etti.

"Ba-temel görgü kurallarını bilmeyen bendim. Senin soyundan asla şüphe duymadım prenses. Beni Affet lütfen."

Onu görmezden gelen prensese daha çok eğildi ve af diledi.

Starlina hayatında ilk kez böyle bir şey yapmak zorunda kalıyordu.

* * *

Tarkan, gözlerinde kayıtsızlıkla yere diz çökmüş Starlina'ya baktı.

Kibirli ve pervasız 4. prenses özür diliyordu ve dizlerinin üzerine çökmüştü.

Birden Tarkan, Arişine'nin ne düşündüğünü merak etti.

"Onlara hakaretlerinin bedelini ödediği için bundan zevk alıyor mu?"

Aklında bu düşünceyle Aristine'e bakmak için döndü ve...

'...!'

Mor gözleri parlak bir şekilde ona bakıyordu. Gözleri, şafak söken gökyüzüne serpiştirilmiş yıldızlar gibi parıldadı.

'...Kesinlikle eğleniyor.'

Onun farklı olduğunu söyleyebilsen bile, bu çok farklıydı.

'Nasıl oldu bu? Ne düşünüyorsun? iyi değil miyim Politik olarak faydalıyım, değil mi? Bahse girerim bu, mührünüzü basmaya değerdir!'

Yüzünde hiçbir ifade yoktu ama parıldayan gözleri ona her şeyi anlatıyordu ve o da gülmeden edemedi.

Doğrudan ona gülmek garip olurdu, bu yüzden Tarkan çenesini tutuyormuş gibi yaptı ve ağzını kapattı.

Sadece birkaç kelimeyle başka bir ülkenin prensesine diz çöktüren bir prenses olarak sahip olması gereken ifade kesinlikle bu değildi.

Şimdi düşününce, Starlina ona ilk hakaret ettiğinde bu kadın özellikle üzgün görünmüyordu. Tepkisi daha çok 'bir şey mi havladı' gibi bir şeydi.

Sadece duygularını iyi sakladığını düşündü, ama aslında bunu pek düşünmüyordu.

"Sonra yine, o zaman bile kararlıydı."

Kirliliğine rağmen onu ilk gördüğünde ne kadar kararlı ve kendinden emin göründüğünü hatırladı.

Bunun aksine, vücudu son derece hafif ve inceydi. Ve beli onun eline sığdı.

Tarkan kaşlarını çattı ve bakışlarını ondan uzaklaştırmak üzereydi ama o an...

Aristine, Tarkan'a gülümsedi.

Uzun kirpikleri kıvrıldı ve bir çizgi halinde olan dudakları hafifçe kıvrıldı. Gün ışığı dolgun, beyaz yanaklarına vuruyordu.

Bahar esintisi açık pencereden içeri esiyordu ve leylak yapraklarıyla bezenmiş gibi görünen gümüşi saçları ona doğru dalgalanıyordu.

Tarkan'ın gözleri kısıldı. O herhangi bir tepki gösteremeden Aristine arkasını döndü.

"Hehe, şaşırmak için henüz çok erken."

Aristine kaygısızca düşündü.

Tarkan'ın onu tekrar gördüğünü hissetti, bu yüzden keyfi yerindeydi.

"Demek istediğim, yine de seni iş ortağıma yalvartmak zorundayım."

Bu küçük şey sadece bir tattı.

Önce ona saldırmaya çalışan çocukla uğraşmak pek çekici değildi.

'İyi. Şimdi o zaman.'

Aristine yerde diz çökmüş olan Starlina'ya baktı.

Durumu temizlemenin zamanı gelmişti.

Forget My Husband, I'll Go Make MoneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin