Merhaba arkadaşlar. Yıllardır yazmağı hayel etdiğim kurgumun yeni bölümüyle karşınızdayım. Yine bölümü sıkılmamanız için kısa tutacağım. Eğer bölümü beğenirseniz yorum ve votelerinizi beklerim.💞🔥💜Şirketde yine yoğun bir iş günüydü Feraye için. Feraye sabah gördüğü adamın elbisesini mahv etmesine çok sinirliydi ve bir türlü o adamın neden şirketin önünde olduğunu düşünmekden kendini alı koyamıyordu.
Şirketde mola saatiydi. Helin ve Feraye şirketin kantininde oturmuştular.
Helin: Kiz ne bu elbisenin hali? Üzerindeki ceketden fark etmemişimde.
Feraye: Sorma ya sabah hayvan herifin biri yağmuru üzerime sıçratınca olanlar oldu.
Helin: Vay şeref yoksunu. Ay tamam kız keyfini bozma ya...Iyyy şuna bak sarı çiyan
Feraye: Kime bakıyorsun ki şimdi?
Helin: Bak bak içeri giren sarı çiyan işte görmüyor musun?
Feraye: Gördüm de sen niye afallandın ki şimdi?
Helin: Bu sarı varya benim o sevdiğim erkeğin gizli manitası.
Feraye: Ne?...Hayret bir şey ya. Kızım sen böyle bir adamın neyine vuruldun ki şimdi ya?
Helin: Ama kızım napıyım adam aşırı karizmatik ya bir görsen bana hak vereceksin. Ama bak gör ben alacağım onu bu sarının elinden.
Feraye: Hayret bir şey ya. Ne erkekmiş arkadaş tüm ayarlarını bozmuş. Kızım yakışıklı diye aşık olunur mu böyle içi bozuk heriflere? Kesin serseridir de enişte şimdi.
Helin: Evet serseri. Kız nerden anladın?
Feraye: İyi bilirim ben bu yakışıklı tipleri. Serseri olurlar hep. Önemli olan iç güzelliği be kızım. Boş ver sen bu kendini bilmezi. Ruhuna layik birini bul. Üzer seni böylesi...Bi dakka ya..sen geçen bu adam nişanlı dememişmiydin?
Helin: Demiştim. Nolacak?
Feraye: Hem nişanlı hem müdürü olduğu şirketde manitası var. İnanamıyorum sana Helin ya. Cidden böyle sapık tipi nerden buldun aşık olmaya?
Helin: Aşkın gözü kördür derler be kızım.
Feraye: İyi tamam bir bizde göre bilseydik keşke kimmiş bu kalpleri feth eden senin ayarlarını bozan serseri.
Helin: Ay ne bileyim. Bitmedi heralde seyaheti...Ay Feraye...Kapıya baksana!...Geliyor iki gözümün çiçeği...Ay kız tut beni kalbim tutacak şimdi.
Fereye: Bu mu o adam?
Helin: He ya...Bir dakika sen niye şaşırdın ki? Yoksa sen tanıyor musun Aliçoyu?
Feraye şaşkınlık içinde: Bu adam o.
Helin: Kim?
Feraye: Sabah üzerime çamur sıçratan adam.
Helin: Ohaa.
Evet bu adam oydu. Sabah gördüğü spor arabalı genç adam Helinin yıllardır platonik aşık olduğu Aliçoydu. Aliço şirketde müdür olan iki abiden birinin oğluydu ve kantine girer girmez yine o esrarengiz yüz hatları, parlak saçları, yakışıklı vücudu ve nadir güzelliğe sahip sinsi yapılı gözleriyle tüm kızların bakışını üzerine çekmeyi başarmıştı.
O ise kimseye bakmadan cool bir tarzda adeta adeta podyumda yürüyormuş gibi irerliyordu. Helinse onu yine her zamanki gibi ağzı açık seyir ediyorken Feraye " Baş belası herif. Demek bu şirketin müdür ailesinden ha. Eyvah Feraye çekeceğin var bu pislikten" diye kendi kendine mırıldandı.
Aliço Feraye ve Helin olan masanın önünden geçerken ani bir bakışla Ferayeye baktı ama Feraye onunla göz göze gelir gelmez hemen yüzünü kenara çevirip onu hiç görmemiş gibi rol yaptı. Sarı çiyan manitasıysa Aliçonun yeni gelen işçiye baktığını görüp kıskandı. Aliçoysa önüne dönerek ireliye gidip sekreterinin yani o sarı çiyanın oturduğu masada oturdu.
Gizem: Seni çok özledim. Sonunda döne bildin.
Aliço: İşlerim uzadı.
Gizem: Ne işlermiş onlar?
Aliço: Gizem ben sana daha önce hiç hesap verdim mi?
Gizem: Özür dilerim sevgilim. Ben galiba biraz ireli gittim
Aliço: Bir daha olmasın. Bizim aramızdaki ilişkinin ciddi bir şey olmadığını unutuyorsun bazen.
Gizem: Ama yine de kıskanıyorum işte seni.
Aliço: Kendini bana fazla kaptırma bence. Senin için diyorum ben. Sonra yanarsın.
Gizem: Yanarsam yanayım. Yeterki senin ateşinden yanayım. Ben senin için her şeye razıyım Aliço...
Helin: Iyyy şuna bakya. Gelir gelmez yine yapıştı adama sülük gibi.
Feraye: İnanamıyorum sana Helin ya. Adam gözünün önünde başka kadınlarla civildeşiyor sen hayle bu adamın peşindesin.
Helin: Napıyım aşığım aşık. Kızım ben bu adamı deliler gibi seviyorum anlasana.
Feraye: Ne yani seni de bu basit kadın gibi kullanıp bir kenara atmasına bile bile razı mı olacaksın?
Helin: Olurum. Ona bile razı olurum. Yeter ki onun olayım.
Feraye şok içindeydi. Arkadaşının kendini ateşe atdığının farkındaydı çünkü. Ama kendi başına gelecek olaylardan habersiz başkalarını kınamak çok ama çok kolaydı.🔥🥀
Sizce olaylar nereye doğru gidiyor?🔥
4 bölüm esas olaylar artık ortaya çıkacakdır arkadaşlar.🔥🔥🔥
🔥3 bölüm sonu🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stockholm Sendromu Saplantı🔥
RomantikStockholm sendromuna tutulacak bir kadın ve onu sadece saplantı haline getirmiş kalpsiz psikopat bir adam.💔🔥Kalpsizlerin aşkı 🔥 Hikaye bir dizi senaryosunun kısa özeti gibi yazılmıştır.