🔥8 bölüm🔥(Yeni)

41 8 8
                                    

Merhaba yeni bölümlerle uzun sure sonra yine karşınızdayım. Stockholm Sendromuna kaldığımız yerden devam.💞💜💘

Berk, sakin bir odada, şirket masasının üzerinde duran bir kutuyu eline aldı. Kalbindeki zorlu kararı düşünerek, kutuyu açtı ve içinden dikkatlice bir yüzük çıkardı. O an, Feraye'den uzaklaşma ve ailesinin onayladığı kızla nişanlanma kararını almanın ağırlığı hissedildi.



Yavaşça, yüzüğü parmakları arasında çevirerek düşüncelere daldı. Berk, ailesinin istediği bu birlikteliğin getireceği değişiklikleri anlamaya çalıştı. Ardından, derin bir nefes alarak yüzüğü taktı, kararının önemini kavrarken ve geleceğe adım atarken.



Berk, sakin bir şekilde odadan çıkarak Semihlerin yanına gitti. Semih, Berk'in neden bu kadar ciddi ve üzgün olduğunu sordu.



Semih: Berk, neden bu kadar ciddisin? Üstelik yüzünden düşen bir parça. Her şey yolunda mı?



Berk yüzünü sahte şekilde güldürerek "Yok, yok, her şey iyi. Sadece düşünceliydim biraz.



Semih şüpheyle "Tamam, ama emin olamıyorum, sanki gizlediğin bir şey var gibi, bir sorun varsa söyle." dedi.



Berk'in yüzündeki gülümseme Semih'i ikna etmemişti ve az sonra Aliço ansızın yanlarına geldi. Berk, Aliço'ya hâlâ kızgın olduğu için yüzünü başka yöne çevirdi.



Aliço kollarını bir birinin üzerine koyarak sinsi bir tebessümle "Berk, neden suratın asık?" diye sordu



Berk Aliço'ya doğru bakmadan sakin bir tonla :Yok bir şey, Aliço, boşver." deyip olayı geçiştirmeye çalıştı.



Aliço, Berk'in parmağındaki yüzü fark ederek hemen parmağını yakaladı.



Aliço: Bu ne lan? Berk, senin parmağında yüzük mü var ?



Berk ansızın tedirgin olarak "Oh, bu... sadece şey." dedi.



Aliço şaşkınlıkla alnını çatarak "Şey mi? Ne şeyi olum bu bildiğin yüzük lan" dedi.



Berk çok gerilmişti. Nişan olayını kabul ettiğini söylemeye tamda yıllar sonra Feraye'yi bulmuşken dili varmıyordu.


Aliço: Berk, yoksa sen ailenin istediği nişan olayını kabul mu ettin olum?



Berk derin bir nefes alarak "Evet nişan olayını kabul ettim, Semih." dedi.


Semih: Ne? Nasıl? Ben doğru mu duydum şimdi? Sen ailenin istediği nişan olayını kabul mu ettin? Vov, inanamıyorum!


Berk başını önüne eğerek " Evet, Semih evet. Anlatamamıştım sana. Ama işte, kabul ettim boşver." dedi.


Semih: Ne diyosun olum sen. Bu harika bir haber lan! Berk, gerçekten mutlu olmanı çok istiyorum, kardeşim benim be. Tebrik ederim! Gel bi sarılacam.


Berk'in gerilmiş yüzü, Semih'in sevinç dolu ifadesiyle aydınlandı. Semih, Berk'in omzuna samimi bir şekilde dokundu ve Berk'e tüm içtenliğiyle sarıldı.


Semih: Gerçekten, Berk, sana mutluluklar dilerim. Bu harika bir haber!


Aliço'nunsa gözleri parlıyordu, Berk'e sinsi bir şekilde yaklaşarak tebrik etti.



Aliço: Berk, e o zaman bende tebrik ederim kardeşim.


Berk sakin bir tonla " Teşekkür ederim, Aliço."dedi.


Aliço, Berk'e samimiyetsiz bir şekilde sarıldı. O an, bu olaylar odanın önünden geçen Feraye'nin dikkatini çekti.


Feraye, duyduğu konuşmaları gizlice dinlerken, odanın köşesinde sessizce duruyordu. Gözleri, nişan yüzüğü parıldayan Berk'e odaklanmıştı. İçinde merak ve endişe karışımı bir duygu vardı.


Feraye kendi kendine "Berk nişanlandı mı? Ne oluyor burada?" dedi.

Yeni bölüm az sonra geliyor:)

                        🔥8 bölüm sonu🔥

Stockholm Sendromu Saplantı🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin