🔥10 bölüm🔥(yeni)

110 8 14
                                    

Romantik ve heyecanlı yeni bölümle karşınızdayım. Herkese iyi okumalar.💘💞💜

Düğün bahçesinde, neşe içindeki konuklar arasında bir gölge daha belirmişti. Mutsuz bir ifadeyle dolaşan kişi Feraye'ydi. Şirket çalışanlarını da nişana davet etmişti ve Feraye, istemese de Helin'in baskısıyla gelmişti.



Helin, yalının güzelliği karşısında hayranlığını gizleyemeyip, "Ay, kız, baksana ne kadar güzel!" diyerek Aliço'yla ilgili hayaller kurmaya başlamıştı.




Ancak Feraye, Helin'e dönerek öfkeyle, "Helin ya, bizim ne işimiz vardı burada?" deyip duruyordu.



Helin, heyecanla Feraye'ye yaklaşıp, "Ne güzel eğleniyoruz işte, ayol!" dedi. Ardından, "Burada bir şeyler içerek beni bekle, sakın bir yere kaybolu verme, levobaya kadar gidip geleceğim," diyerek Feraye'yi yalnız bırakarak gitti.



Feraye, nişan bahçesinde masa başında yalnız kalmış, etrafındaki neşeli atmosferden uzaklaşıp sıkılmaya başlamıştı. Tam o sırada, arkasından gelen bir sesle irkilerek döndü.



Alaycı bir gülümsemeyle yaklaşan Aliço, "Ne o, bakıyorum sen hiç eğlenmiyor gibisin?" dedi.


Feraye, Aliço'nun sinsi bakışlarına karşı şaşkınlıkla, "Sapık mısın sen, ödümü kopardın deli mi ne ya?" diye çıkıştı.


Aliço ise gizemli bir gülümsemeyle ekledi, "Deli olduğum tartışılır da, ama sanırım bu gün o kızın yerinde Berk'in yanında sen olmak isterdin."



Feraye, Aliço'ya sinirle bakarak, "Hatasın sen, hasta git başımdan!" dedi.



Aliço, fısıltılı bir sesle, "Peki güzellik, ama daha çok görüşecez," diyerek uzaklaşıyordu ki ortama korkunç bir adam dahil oldu.


Herkes dehşet içindeydi, düğündeki müzik aniden durmuştu. Adam, cebinden çıkardığı silahı sallayarak, "Lan beni mahvettiğiniz gibi, hepinizi mahvedeceğim!" diye haykırdı ve yukarıya birkaç kez ateş etti. Nişan bahçesindeki konuklar korku içinde sağa sola dağılmaya, bağırtı sesleri göklere yükselmeye başladı.



Adamın silahından çıkan kurşunlar, korku içindeki kalabalığa doğru hedef alarak süratle yayıldı. Feraye, bu kaotik durumun tam ortasında, hedef alınmış gibiydi. Silahtan çıkan o kurşunlardan biri tam olarak Feraye'ye doğru isabet etti.


Berk, anında bir paniğe kapılarak kendini ireli atmaya çalıştı, ancak Feraye çok uzaktaydı. Tam o sırada, Aliço hızla ortaya çıktı, tek bir çekişle olayların şokuyla donakalan Feraye'yi kurşunun geldiği istikametten uzaklaştırdı. Feraye'nin ayakkabısı masanın ayağına dolaşarak yere düştü, düşerken Aliço da onun üzerine  düştü.



Berk, nefesini tutmuş, olayların hızına ayak uyduramazken, çevresindeki insanlar kaotik bir şekilde dağılmaya başlamıştı. Siren sesleri, çığlıklar ve kaosun ortasında, Feraye'ye Aliço'nun gözleri bir birine takılı kalmıştı.



Bu onlar arasında ilk beklenmedik temastı. Aliço ve Feraye arasında geçen bu beklenmedik temas, onları etraflarındaki olayları ve insanları unutturarak birbirlerine odaklanmıştı. Bu an, ikisi için de unutulmaz bir başlangıçtı.


Feraye, ilk defa bir erkeğe bu kadar yakın olmanın heyecanıyla nefessiz kalmıştı. Kalbi, Aliço'nun vücuduyla temasının etkisiyle güm güm diye hızla çarpıyordu. Aliço'nun yakışıklı ve etkileyici yüzünü bu kadar yakından görmek, Feraye için nefes kesici bir deneyimdi. Aliço ise, Feraye'nin güzelliği karşısında adeta büyülenmiş gibiydi. Gözleri, kızın gözleri ve dudakları arasında gidip geliyordu.



Aliço'nun eli, Feraye'nin ince tenine temas ettiğinde, tüm ortamı unutturarak Feraye'nin başını döndürüyordu. Aniden Aliço, Feraye'nin saçlarını eliyle yüzünden geri çekip, burnunu kızın yanağına direyerek gözlerini yumup koklamaya başladı. Aliço, Feraye'nin yumuşacık teninin kokusuyla büyülenirken, Feraye bu temasın etkisiyle kendinden geçmiş gibiydi.


Aliço'nun sıcak dudakları, Feraye'nin yanağına hafifçe dokunduğunda, Feraye gözlerini yumarak o anın hiç bitmemesini arzu ederek kendisini Aliço'nun sıcak kollarına bıraktı. Feraye'nin kalbi, göğüs kafesinden çıkacak gibi hızla çarparken, Aliço kızın kalbinin onun için hızlanan ritminden adeta keyif alıyordu. Ancak o an, Aliço kendisi gibi değildi. Adeta başka birine dönüşmüştü, hemde hiç olmadığı kadar duygusal ve hisli birine.💘🔥

                          🔥10 bölüm sonu🔥

Stockholm Sendromu Saplantı🔥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin