BÖLÜM 2

24.8K 1.6K 640
                                    

Selamm! Hoş geldiniz bölüme.

Bol bol yorum atıp yıldıza dokunarak bana destek olursanız mükemmel olur.

Diğer kitaplarım AMETİST ve SON ATEŞ'e de bakmanızı öneririm. Profilimden bulabilirsiniz.

Keyifli okumalarr!

Keyifli okumalarr!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💥

29 yıllık hayatımda pek çok zorlukla baş etmiştim. Acılara göğüs germiş, erken yaşta çocukluktan sıyrılıp büyümek zorunda kalmış, kendi işimi kendim yapmayı öğrenmiştim.

Asker olma serüvenimin de hayatımın geri kalanından bir farkı yoktu. 19 yaşında Kara Harp Okulu'nu kazanarak bir başıma Ankara'ya taşınmıştım. Uzun süre ailemi görememiştim. Beş yıl  okumam yetmemiş gibi sonrasında da bordo bereli olmak için bir üç yıl da onun eğitimlerine girmiştim.

İşkence gibi 'eğitimler' ile geçen koskoca bir üç yıl.

Ama son bir haftadır öğreniyordum ki; hayatımın geri kalanı şu bir haftadan daha kolaymış.

Tabldotun boş kalan kısmına ıspanak yemeğini doldurup üstüne biraz yoğurt döktüm ve timin oturduğu masaya geçtim.

Çaylak olmamın da etkisiyle komutanın en çok bana bulaştığını söylüyordu silah arkadaşlarım fakat bana kalırsa o gıcık herif bana kafayı takmıştı.

"Afiyet olsun beyler." Diyerek oturdum yanlarına.

"Sono do ofoyot olson." Dedi Osman ağzındaki lokmayı çiğnemeye çalışırken. Yanındaki Emre elini Osman'ın ensesine geçirdiğinde Osman'ın bakışları ona döndü.

"Kaç kez diyeceğim oğlum sana ağzındakini yut da konuş diye? Artık bir kadın var aramızda. İnsan gibi dur." Diyerek her gün yaptığı gibi ayar çekti.

"Bana ne devrem ya. Ha kadın ha erkek. Yeri gelecek dağda ben sıçarken başımı bekleyecek. Ondan mı çekineceğim ben şimdi bir de?" Dediğinde Emre bir kez daha kafasına yapıştırdı.

"Lan it, kız niye senin bokunun başını beklesin? Tövbe tövbe. Yemekte açtığın konuya bak."

Osman, Emre'yi takmadan yemeğine geri döndüğünde yüzümde oluşan tebessümü silmeden yemeğime başladım.

"Sen bunun kusuruna bakma bacım." Dedi Emre yandan yandan Osman'a ters ters bakarak.

"Önemli değil ya." Dedim umursamazca omuz silkerek. Yıllardır erkeklerin her türlü iğrenç hareketine maruz kala kala alışmıştım artık.

"Nasılsın Elda bacım?" Dedi Samet ağzına ıspanak tıkmadan hemen önce.

"Nasıl olabilirim?" Diye sorduğumda gülerek kafasını anladım tamam dercesine salladı.

BORDOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin