Sellaaaammm! Hoş geldiniizz!!!!!
Şimşek hızında yazılan bir bölümden merhaba millet. Yeni bölüm o kadar istendi ki hazır yazacak şeyler de aklımdayken yazdım gitti.
Yıldızı parlatıp satır aralarını boş bırakmazsanız mükemmel olurrr.
Keyifli okumalarr!
💥
Ördüğüm saçımın ucuna siyah tokayı dolarken bir yandan da ölü gözlerle aynadaki yansımama bakıyordum.
Tüm geceyi ağrıdan uykusuz geçirmiştim. Lanet olası inadımın güzeller güzeli meyveleri peşimi bırakmıyordu tabii ki.
Adım attığımda zonklayan bacağımı yüzümü buruşturarak karşıladım. İşte bu yüzden at değil de bir insan olarak yaratmıştı beni Allah. O kadar koşmak senin neyine?
Ağrıya rağmen yavaş adımlarla banyodan çıkıp yatağıma ilerledim ve üstündeki bordo beremi güzelce başıma taktım.
Odadan çıkıp yatakhane çıkışına ilerlerken yüzümü acıdan buruşturmamak için ekstra çaba sarf ediyordum.
Bana selam veren birkaç kişiye başımla selam vere vere bahçeye indim şükürler olsun ki. Bir an yol hiç bitmeyecek sanmıştım.
Hızla duraksamadan arka taraftaki parkura adımladım. Timin geri kalanı, Barkın komutan hariç, çoktan alana gelmişti. Yavaş yürüyerek yanlarına ulaştığımda bakışlar bana döndü.
"Günaydın." Dediler.
"Günaydın." Dedim sızlanmamak için dilimi ısırarak. Oturacak bir yer bulmak için etrafa bakındığım sırada Barkın komutanın seni duyuldu.
"Bitirim, hazır ol!" Hızla hizaya geçip hazır olda durduk.
Barkın komutan tek tek hepimize baktı. Gözleri bana değdiğinde uzunca duruşumu ve yüzümü inceledi. Kaşları çatıldı.
"Bugün atış talimi yapacaksınız. Poligona geçin." Dediğinde bugün antrenman olmamasına şaşırdım bir an. Ama tabii ki canıma minnetti.
"Emredersiniz komutanım!" Tim poligonun olduğu tarafa yürürken yavaş adımlarla onları takip ettim. Hepsi önden önden giderlerken yaylana yaylana arkadan gelen beni sadece Osman fark etti.
"Bacım az hızlı yürüsene yav!" Diye bağırdı duymam için.
"Devam edin siz, geliyorum ben yavaş yavaş." Dedim elimle kış kış işareti yaparken. Osman sen bilirsin dercesine bir bakış atıp yürümeye devam etti.
"Ağrı kesici aldın mı?" Yanımdan gelen sesi duyduğumda başımı sağıma çevirdim.
"Efendim?" Dedim bir anlık boşlukla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO
Action🔞+18 içerik bulundurmaktadır🔞 "Senin ilk seferin çaylak." Diyerek bana küçümser bir bakış attığında anlık olarak kaşlarım çatıldı. "Korkmuyorsun değil mi?" Göz ucuyla diğerlerinin bana baktığını görebiliyordum. Bakışlarımı yeşil gözlerine dikip b...