Selammm! Hoş geldiniz.
Nasılsınızz? Ben iyiyim şükür.
Bol bool yorum atıp yıldızı parlatarak bana destek olursanız harika olur.
Keyifli okumalarr.
💥
İnsanların coşkulu çığlıklarını boğuk şekilde duyuyordum. Dudağımdan akan kanı yalarken etrafıma baktım fakat baktığım yeri görmüyordum.
O an sarsılmamla sesler duyumaya başladı. Gözlerim odağını buldu. Barkın komutan beni kendine çekip sarılırken neler olduğunu algılayamamaya devam ediyordum.
"Başardın." Dedi dudaklarını şakağıma bastırarak.
"Sana her şeyde iyi olduğumu söylemiştim." Dedim fazla kan kaybından dönmeye başlayan başım yüzünden zorlukla.
Göz ucuyla Fatal denen herifin sedye ile götürüldüğünü görebiliyordum.
"İyi olduğun her şeyi tek tek görmek için sabırsızlanıyorum." Diye fısıldadı kulağıma. "Ama önce şu siktiğimin yerinden çıkalım."
Sonraki üç saat çok hayal meyal geçti. Sağlık ekipleri tarafından götürülmem, koluma dikiş atılması, clubtan çıkmamız ve otele dönmemiz...
Tüm bunlar olurken Barkın komutan yanımdan ayrılmamıştı. Koluma dikiş atılırken hemşireye sık sık güzel dikmesini söylemiş, herkesi çıldırtmıştı.
Kendi odama gitme gereği duymadan ayaklarımı doğrudan dün uyuduğum odaya yönelttim. Üç saattir hiçkimse ile diyaloğa girmiyordum. Yorgundum. Konuşmaya mecalim yoktu. Soyunma odasındaki duşta sağlık ekibinden bir kızın yardımı ile kolumu ıslatmadan duş almıştım. Bu yüzden rahattım. Hemen yatmak ve uyumak istiyordum.
Uykunun hayali ile girdim odaya. Barkın komutan da arkamdan girdi.
"İyi misin?" Diye sordu tekrar. 24. soruşu falandı.
"Hıhım." Diye mırıldandım. "Bana tişört verir misin? Odama gitmeye üşendim." Dedim ona dönerek.
Barkın komutan kısa bir an duraksadı fakat sonrasında hızla kendi tişörtlerinden birini bana verdi. Ardından arkasını döndü.
"Giyinince söyle." Dedi arkası dönükken.
Hiç acele etmeden yavaş yavaş üstümdekileri çıkarttım. Sütyenimi de çıkartmakta sorun bulmadım. Zaten uyuyacaktım.
Tişörtü giymeden önce kaç beden olduğuna baktım. XXL olan tişört benim için midi boyda bir elbise olacaktı. Nitekim öyle de oldu. Bu yüzden altıma bir şey giymedim. Sütyeni ve diğer kıyafetleri alıp bir koltuğun üstüne bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO
Action🔞+18 içerik bulundurmaktadır🔞 "Senin ilk seferin çaylak." Diyerek bana küçümser bir bakış attığında anlık olarak kaşlarım çatıldı. "Korkmuyorsun değil mi?" Göz ucuyla diğerlerinin bana baktığını görebiliyordum. Bakışlarımı yeşil gözlerine dikip b...