Selamm! Hoş geldiniz.
Bol bol yorum atıp oy verirseniz çok sevinirim. Yorumlarınızın hepsini okuyorum. Benim için düşünceleriniz çok değerli.
Keyifli okumalar.
💥
2005 Kara Harp Okulu
"Orhan komutanı gördün mü?" Diye sordu Barkın kendini koltuğun boş tarafına atarak.
"Seni arıyordu." Dedi Bora gülerek. Barkın'ın yine bir boklar yediği belliydi.
"Hay sikeyim ya." Diyerek ofladı Barkın.
"Yine ne yaptın oğlum? Bir götün başın durmuyor ki."
"Valla bu kez bir şey yapmadım ya. Geçen çarşı izninde Orhan komutanla eşini gördüm. Selam vereyim dedim. Vermez olaydım amına koyayım. Manyak adam. Vay efendim, karısı ile özel anını nasıl bozarmışım? Lan çarşının ortasında durmuş simit alıyordunuz. Nesi özel bunun?" Diye dert yandı Barkın.
"Sevdiğin insanla yaşadığın her an özeldir oğlum. Sen bilmezsin." Dedi Bora elindeki sevgilisinin fotoğrafına içli bir bakış atarak.
"Siz de bir evlenemediniz ha."
"Üniversitesi bitsin evlilik teklifi edeceğim. Biliyorsun o biraz takıntılı eğitimine. Engel olmak benim haddime değil. İş kadını olacağım diyor kurban olduğum. Full destek."
"Çok saçma lan. Bir insana ömrünü bağlamak falan. Garip. Hiç benlik değil."
"Aşık olduğunda konuşuruz bunu kardeşim."
"O biraz zor be Bora. Kriterlerim yüksek." Diyerek güldü Barkın. Bora ise yan tarafındaki yastığı arkadaşına fırlattı. Barkın yastığı havada yakalayarak sırtına koyup yaslandı.
"Kriterleri yüksekmişmiş. İngiltere prensi misin sen göt?"
"Prens olamasak da bizim de bir giderimiz var be kardeşim. Açtırtma ağzımı şimdi."
"Seni şu egonla sevecek olan kadını başının tacı yapmazsan o başını kopartırım." Dedi Bora göz devirerek.
Barkın gruptaki en egoist olandı. Fakat daha bir kızla ilişkisi olduğunu hatta bir kıza yan gözle baktığını bile görmemişti Bora. Harp okulunda ve çevredeki diğer okullarda ondan hoşlanan genç kızlar çoktu. Hatta ufak bir popülerliği bile vardı kızlar arasında. Fakat Barkın sadece kendine zaman ayırıp işinde en iyisi olma konusuna kafayı taktığından herkesi itinayla görmezden geliyordu.
"Aşk meşk benlik değil ya. Ömrümün sonuna kadar çömez bir subay olarak kalamam. Yükselmem lazım benim. Belki şehit bile olurum." Diyerek koltukta yayıldı Barkın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO
Action🔞+18 içerik bulundurmaktadır🔞 "Senin ilk seferin çaylak." Diyerek bana küçümser bir bakış attığında anlık olarak kaşlarım çatıldı. "Korkmuyorsun değil mi?" Göz ucuyla diğerlerinin bana baktığını görebiliyordum. Bakışlarımı yeşil gözlerine dikip b...