Selamm!
Bölüme hoş geldinizzz.
Diğer kitaplarım AMETİST ve SON ATEŞ'e bakmanızı öneririm. Profilimden bulabilirsiniz.
Keyifli okumalarr!!
💥
Ağzıma örttüğüm maskeyi aşağı çekip su içtim. Alnımdaki teri elimin tersiyle silerken bir yandan da etrafı tarıyordum.
Son bir haftadır dağlardaydık.
"Burada ayrılacağız. Elda ve Samet siz doğu tarafındaki tepeye geçin. Selçuk sen batıya geç. Osman ve Emre, siz arkayı alacaksınız. Oğuz ve Bora da benimle."
"Emredersiniz komutanım." Dedik hep bir ağızdan ve herkes kendi yerine gitmek üzere dağıldı.
Taşlara basa basa dağ keçisi gibi tepeciğe tırmanmaya başladığımda bir yandan da arkamdaki Samet'in söylediği türküyü dinliyordum.
"Zeynebim Zeynebim, allı Zeynebim. Beş köyün içinde şanlı Zeynebim. Zeynep'e yaptırdım altından tarak..."
"Hayırdır, Zeynep kim?" Diyerek türküsünü böldüm.
"Eşim." Dedi hülyalı bir sesle.
"Hadi canım! Evli misin sen?" Dedim duraksamadan tırmanmaya devam ederek.
"Daha üç ay falan oldu." Dedi yine aynı hülyalı ses tonuyla.
"Hayırlı olsun." Diyerek durdum.
Pozisyon alabileceğim bir noktayı gözüme kestirip eğilerek oraya ulaştım ve yatıp silahımı ayarladım.
"Bitirici 8 hazır komutanım." Diyerek telsizden konuştum.
Samet benden biraz uzakta bir noktada durup yere yatarak pozisyon aldı.
"Bitirici 5 hazır komutanım." Dedi Samet.
"Bitirici 2 hazır komutanım." Kulaklıktan Bora komutanın sesi yükseldi.
"Biririci 4 hazır komutanım." Dedi Selçuk.
Birkaç dakikalık sessizliğin ardından Emre, "Bitirici 3 hazır komutanım." Diyerek hazır olduğunu söyledi.
"Bitirici 7 hazır komutanım." Dedi Oğuz.
Birkaç dakika sonra kulaklıktan Barkın komutanın sesi duyuldu;
"Bitirici 6?" Dedi sorarcasına. 6. kişi Osman'dı ve tek ses vermeyen oydu.
"Akrep vardı komutanım. Onu kenara atmakla uğraşıyordum." Birkaç saniye sustu ve sonra "Bitirici 6 hazır komutanım." Dedi.
"Gözünüz evde olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO
Action🔞+18 içerik bulundurmaktadır🔞 "Senin ilk seferin çaylak." Diyerek bana küçümser bir bakış attığında anlık olarak kaşlarım çatıldı. "Korkmuyorsun değil mi?" Göz ucuyla diğerlerinin bana baktığını görebiliyordum. Bakışlarımı yeşil gözlerine dikip b...