BÖLÜM 7

25.3K 1.9K 881
                                    

Selamm! Hoş geldiniz.

💥Lütfen aşağıyı okuyun💥

Bugün çok sinirliyim ve kusmazsam patlayacağım. Konu TİKTOK arkadaşlar. Biliyorsunuz ki hesabımda bu kitapla ilgili videolar var. Özellikle son videomun yorumları beni çıldırtacak yakında.

İnsanların en doğruyu onlar biliyormuş gibi davranmasına o kadar tahammülüm yok ki. Sanki biz zır cahiliz.

Yok işte o yaşta binbaşı mı olunur? Üsteğmenden bordo bereli mi olur?

Ay hatta temsili olarak koyduğum fotoğrafa bu PÖH diyen bile çıktı. TEMSİLİ O KARDEŞİM TEMSİLİ!!!!! Aynı burada bölüm başına koyduklarım gibi onlar da temsili. Pinterestten hoşuma gidenleri koyuyorum işte. Bu kadar mı takıyorsunuz siz bu hayatı nedir bu ya???!!!!

Bunu da burada son kez açıklayacağım. Gönül isterdi TT yorumlarında herkese tek tek yazmak ama yorumda harf sınırlaması var, malum. Uğraşamam orasıyla. O yüzden burada yazıp bu defteri kapatacağım. Çünkü gerçekten de yeter yani.

İlk problem: Bu yaşta binbaşı mı olunur?

İlk bölümün başında yaş hesaplaması yaptım ben zaten. Oluyor güzel kardeşim. Oluyor canım. Oluyor işte. Yıl kaybetmez ve görevlerde başarılı olursan oluyor işte. Ve bu bir kitap karakteri. Elbette ki mükemmel biri olacak ve her şeyi başaracak yani.

İkinci problem: Üsteğmen bordo bereli mi olur?

O da olur canım benim. Bordo bereli olmak özünde gönüllülüğe dayanan bir durum. Subaylar, astsubaylar ve erlerden oluşan üç farklı tim var.

Bunlardan biriyseniz, şartları karşılıyorsanız ve yaşınız tutuyorsa başvurup eğitimini alarak bordo bereli olabilirsiniz.

Üsteğmen ise bilindiği üzere subay kategorisine giriyor. Ki Elda'nın hesaplamalarıma göre kıdemli üsteğmen olmasına 1-1,5 yılı falan var. İlk üç yıl üsteğmen, son üç yıl kıdemli üsteğmen olarak geçiyor. Ve Elda Hanımcım şu an 2. Senesinde.

Üçüncü sorun: Yaş farkı.

Bunu açıklamak bile istemiyorum artık. 10 yaş ve 17 yaş çok fark eder. Ama 29 ve 36 yaşları arasında bir sıkıntı yok. İkisi de olgun insanlar. İkisi de ne yapacağını bilebilecek insanlar. Kanser olacağım tiktoktaki yorumları okurken vallahi.

Biri de şey yazmıştı; "Herkes bilip bilmeden cahil cahil kitap yazıyor. Geri zekalılar da bunlara inanıyor okuyor."

Bu yorumu sildim. Sadece bana laf etse neyse de, okurlarıma laf ettirmem arkadaş! Nokta. (.)

Cidden sinirden dağı taşı yaracağım. Araştırıyoruz herhalde. Benim babam da önceden askerdi. Askeri lisede okumuş bir adam ile aynı evde yaşıyorum. Albay tanıdıklarım var babam sayesinde. Tüm çocukluk arkadaşlarımın babaları asker. Gerek babamdan bilgi alıyorum gerekse internetten. Ki internete bakarken bile birden fazla siteye bakıyorum.

Dördüncü sorun: Elda'nın 50km koşması.

Bu bir kitap canım kardeşim. İstersem 500km koşar. Ama zaten bu insanlar 30 kilometreyi ısınma niyetine koşuyorlar.

BORDOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin