BÖLÜM 14

23.2K 1.7K 612
                                    

Selaaam! Hoş geldiniz bebişler.

Şükürler olsun atlattık sınavı. Az önce AYT den çıkıp eve geldim ve hemen bunu kutlamak amaçlı bölüm atayım dedim 😋.

Nasıl geçtiğini sormayın. Bu konuda konuşmayı reddediyorum İEĞXĞEOWĞSPSĞQ. Totem 😌👍🏻

Bool bol yorum atıp yıldızı parlatarak bana destek olursanız çokk sevinirim.

Keyifli okumalarr.

💥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

💥

"Vera Kalinin." Diyerek sahte kimliğimde yazan ismi okudum. Bir yandan da dosyamı inceliyordum. Doğma büyüme Amerika'da yaşıyordum ve beni evlat edinen aile Rus'tu. Yetimhanede büyümüş "zavallı" bir kızdan, kafes dövüşçüsüne dönüşmüştüm. Ve... Evliydim.

At kuyruğu yaptığım saçımı örüp omzumdan geriye attım ve Barkın komutana baktım.

"Selam, Mark Kalinin." Dedim biricik kocama (!)

"Selam, güzeller güzeli karıcığım." Dedi sırıtarak.

Evliydik fakat açık ilişki yaşıyorduk. Gavatlığın böylesi... Dosyada yazana göre aşk evliliği yapmıştık ve birbirimizi hala çok seviyorduk. Fakat cinsellik için başkalarını kullanıp yeni deneyimler (!) edinmekte sıkıntı görmüyorduk.

Bana fenalık geldi, bir saniye. Mağaradan dün çıkmış olan ben için kanserlik bir senaryoydu bu.

Kendimi tüm akşam yapacağım role hazırlamak amacıyla -evet kesinlikle tek amacım bu- Barkın komutana yaklaşıp zaten düzgün duran kravatını düzelttim. Ellerimi kravatından çekmeden hafifçe başımı kaldırarak gözlerine baktım. Alev alev yanan yeşilleri gözlerime odaklandı.

"Senin gibi bir eşim varken diğer erkeklerle paylaştığıma nasıl inandıracağım ben milleti?" Dedi gözleri kırmızı rujlu dudaklarıma kayarken.

"O da senin sorunun kocacığım. Ben bilmem." Diyerek geri çekildim.

"Kocacığım ha?" Sırıtarak karşıdaki aynanın önüne geçti. Yüzünü ayna sayesinde görebiliyordum. "Sevdim bunu. Cidden evlensek mi acaba?" Dedi sesindeki alayla.

"Neden olmasın?" Dedim onun gibi alayla. Aynadan göz göze geldik. Yutkunduğunu gördüm.

Kapı tıklatıldığında bakışmamız ve garip muhabbetimiz bölündü. Arkamı dönerek gelen kişiye baktım.

"Hazır mısınız komutanım?" Diye sordu Bora komutan içeri girerek. O benim arada bir kaçamak yaptığım fuckbuddym gibi bir şeydi.

Ben, kocam ve fuckbuddym mutlu bir aileyiz.

Bana yine fenalık basıyor.

Barkın komutan bana kısa bir bakış attığında onu gözlerimle onayladım. "Hazırız." Dedi Bora komutana ve yanından geçerek odadan çıktı.

BORDOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin