Selaaam! Hoş geldinizz.
Geçen hafta "Cumaya bölüm atamayabilirim." Derken bu hafta iki bölüm atmam şoku.
Yarın sınav var. Hepimiz için hayırlısı olur umarım.
Bool bol yorum atıp yıldızı parlatarak bana destek olursanız çok sevinirim.
Keyifli okumalar.
💥
Gözlerimi aralamak ne zamandır benim için 'kötü işkenceler' kategorisindeydi bilmiyordum fakat şu an kesinlikle öyleydi.
Başımın çatlarcasına ağrıması, gözlerimin açılmamak için direnmesi ve burnuma dolan güzel koku nerede ve neden bu halde olduğumu sorgulamaya itti beni.
Gözlerimi açtığımda bir süre kırpıştırarak bulanıklığın geçmesini bekledim. Ardından ağzımı ayırarak esnerken yattığım yerden dirseğimin üstünde doğruldum.
"Siktir." Dedim bulunduğum yeri gördüğümde. Yarı kapalı olan gözlerim anında açıldı ve uykum dağıldı. "Siktir. Siktir. Siktir."
Hızla üstümdeki ince örtüyü atıp yataktan çıktığımda gözlerim karşıdaki dolabın aynasına kaydı. Üstümde bana ait olmayan kıyafetler vardı. Ve göğüslerimin özgürlüğünü hissedebiliyordum. Elimi ağzıma götürerek parmağımı ısırdım. Dün gece ne olmuştu?
"Hatırla Elda. Hatırla." Diye mırıldanırken bir yandan da odada volta atıyordum.
Barkın komutanla çatıya çıkmıştık. Oturmuş ve muhabbet ederek bira içmiştik. Bana sarhoş olacağımı söylemişti fakat tadı hoşuma gitmeye başladığı için durmak istememiştim.
Aklıma gece 'kararmak istemiyorum' diyerek ağladığım geldiğinde utançtan yerin dibine girmek istedim.
"Vazgeçtim Elda. Hatırlama. Sakın hatırlama. Unutmuş gibi mi yapsam acaba?" Derken bir yandan da saçımı başımı yolmamak için üstümdeki tişörtün eteklerini sıkıyordum.
Hatırlamak istemesem de hayal meyal zihnime dolan rezil anlar beni yerde tepinmek isteyeceğim kıvama getirdi.
Rezil olayları az çok hatırlıyordum fakat eve gelişimiz yoktu. Üstümü o mu değiştirmişti? Sütyenimi o mu çıkardı? Ya da başka bir şeyler mi yaptık?
Gözlerimi dağınık yatağa çevirdim. Sadece benim kalktığım taraf bozulmuş gibi duruyordu. İki seçenek vardı.
Ya uyandıktan sonra yattığı kısmı hemen toplayan bir manyaktı, ya da birlikte uyumadık.
Gözlerim odada gezindi. Sade ama şıktı. Bir çalışma masası, kitaplarla dolu kitaplığı, tek kişilik iki koltuk, aynalı bir dolap ve siyah çarşaflı iki kişilik yatak ile yatağın yanındaki komidinler dışında pek bir şey yoktu odada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO
Action🔞+18 içerik bulundurmaktadır🔞 "Senin ilk seferin çaylak." Diyerek bana küçümser bir bakış attığında anlık olarak kaşlarım çatıldı. "Korkmuyorsun değil mi?" Göz ucuyla diğerlerinin bana baktığını görebiliyordum. Bakışlarımı yeşil gözlerine dikip b...