Selaam!
10.05.2023
"Prenses olamayacak kadar kirliydim ben"
...
"Oğlum Bora ilgilenecektir." Dedi Ali.
Bora'nın bakışları Ali'yi buldu. "Ama baba tüm işleri zaten üstüme yığdın, nasıl yetişeyim?"
Ali Bora'ya 'kes sesini' der gibi baktı. Ardından bakışlarını misafirlere çevirerek konuştu. "Bu gençlik var ya öldürüyor beni," Bakışları Bora'ya döndü. "Abartıyorsun ama oğlum, hepsini neden sana yükleyeyim?" Diyerek cümlesini tamamladı.
Karşıdaki adam "Haklısınız, gerçekten en ufak işi dahi büyütüyorlar." Diyerek Ali'ye katıldığını gösterdi. Ardından bakışları bana döndü.
"Bu kızın da sanki evlenme yaşı gelmiş değil mi Ali?" Dedi bir yandan oğlunu işaret ederek. Ali tam lafa girecekti ki, "16 yaşındaki bir kızın mı evlenme yaşı gelmiş anlamadım?" dedim Ali'yi susturarak.
"16 yaş çok bile, bu zamana kadar okumuşsan neyine? Evlenip kocana bakman lazım senin." Gözlerimi kapatıp sakinleşmeyi bekledim.
"Kusura bakın ama kadınlar sizlerin oyuncağı değil. Size hizmet etmek zorunda da değiller. Kadınları okutmayıp evlendirince ne oluyor?" Adam sinirle Ali'ye döndü.
"Bu kız ne terbiyesizmiş böyle?" Ali bu sefer sinirle bana bakıp geri adama döndü. "Siz ona bakmayın, ne dediğini bilmiyor." Kafamı olumsuzca salladım.
"Ne söylediğimi biliyorum ve arkasındayım." Ali dişini sıkarak konuştu. "Biz asıl konumuza mı dönsek?" Dediğinde adam onu onayladı.
.
.
."Tekrar bekleriz." Diyerek kapıyı kapattı Ali. Sonra salona doğru yürümeye başladı.
Salona girdiğimize bakışlarını bana çevirdi. "Lavin, beni her yerde rezil etmeyi bırak artık. O çeneni kapatıp oturmak bu kadar zor olmamalı!"
Sadece gözlerine baktım.
Bakışlarımı çekmyeceğimi anlayınca bu sefer bakışları Bora'ya döndü. "Neyse," Bora'yı işaret ederek konuşmaya devam etti. "Sen odama gel." Diyerek salondan ayrıldı.
"Git bak sahibin çağırıyor." Dedim alayla. Bora önce bana baktı ardından odadan çıktı.
Selen'le yalnız kalmıştık. Gözlerimi ona çevirdim, Bora'nın ardından bakakalmıştı. Gözlerinde korku vardı.
Bir süre sonra o da bana baktı. "Neden savunmadın abini?"
"Şaka mı yapıyorsun sen? Ağzı dili yok mu bu çocuğun, neden ben savunayım?"
"Abin korkuyor babandan, savunamaz kendini." Alayla süzdüm onu.
"Şakasınız bence siz." Diyerek salondan ayrıldım. Merdivenlerden çıkarken 2. Katta durdum, Ali'nin odasından sesler geliyordu.
Umursamayarak odama çıkıp kapıyı kapattım. Şiddetli bir şekilde yağmur yağıyor, şimşek çakıyordu. Bunların üstüne Ali'nin odasından bağırışma duyulmaya başladı.
Çok fazla ses vardı.
Çok korkunç, fazla korkunç.
Giyinme odasına giderek pijamalarımı giyindim ve çıktım. Yatağa girerek yorganı üstüme örttüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN
ChickLitZamanla duygularından arınmış bir kız düşünün. Babası sandığı adamın, Ali Karan'ın onu bu hale getirmesi de ayrı bir konu. Gülmeyi unutmuş bu kızın bir gün gerçekten gülebileceği çok komik olmalı. Bu kızın bir gün gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olu...