5-Yeni ev

13.8K 743 126
                                    

Nasilsiniz???

20.05.2023

"Lütfen bu zindan hayatımda beni tek başıma bırakmayın."

...

"Görüşme isteyen misafirler olursa beni arayın, benim iznim olmadıkça kimseyle görüşmesinler."

"Tabii efendim, iyi günler." Diyen çalışana bir bakış atıp oradan ayrıldım. Bahçeye çıktığımda Selen'i beklemeye başladım.

Üvey anneannem ile üvey dedemi huzur evine yerleştirmiştim. Ali'nin bu kadar ileri gidebileceğini düşünmüyor değildim ama bu aklıma gelmemişti. Bu kadarı olmamalıydı.

Aile ne demekti bilmiyorum ama, olana güzeldi sanırım.

Sonunda Selen'inde binadan çıkmasıyla  onu beklemeden yürümeye başladım. Arkamdaki sert adım seslerini duyabiliyordum, yetişmek için hızlanmış olmalıydı.

"Lavin, kızım." Bana seslenmesiyle durdum ve arkamı döndüm, o da durmuştu. Ardından hızlı adımlarla yanıma gelerek kollarını kaldırdı, sarılacaktı sanırım. Hızla kendimi geri çektim. Geri çekilmem ile duraksadı ve bana baktı.

"Bunun için gerçekten sana sadece bir iyilik yapmam mı gerekiyordu?"

Küçükken onu Bora ile sarılırken görmüştüm, ertesi gün yanına gitmiştim sarılmak için. Geriye çekilip iğrendiğini belli eden bakışlar atmıştı.
"Kirli bedeninle bana dokunma." Demişti bana.

4 yaşındaki bir kız kirli olabilir miydi?

Cevap vermeyince devam ettim, "Senin bedenin çok mu temiz?" O da eskiyi hatırlamış olacak ki kafasını yere çevirmişti.

Umursamayarak önüme döndün ve yürümeye başladım.

Yaşananların unutulması bu kadar basit olmamalıydı. Çünkü yaşananlar basit şeyler değildi.

Bana yetişmek amacıyla adımlarını hızlandırmıştı, bana yetişip koluma dokundu. Tekrardan ona döndüm. "Yine de teşekkür ederim." Dedi bana bakmayarak. Bir şey söylemeden önüme döndüm ve adımlarımı biraz daha hızlandırarak yürümeye başladım.
.
.
.

"Sizin evden çıkmanız yasak değil miydi?" Dedi baştaki adam.

Eve geldiğimizde bahçede daha fazla korumayla karşılaşmıştık, bizi bekliyorlardı. Selen arkama saklanarak benim konuşmamı beklemişti. Göz ucuyla ona baktım ve önünden çekildim, bu sefer kendini korumalıydı.

Bana bakmıştı çekilmemle, ne yapacağını bilemezcesine kıpırdandı. Korumalar Selen yerine bana bakıyordu, benden bir açıklama bekliyordular.

Kendimi toparlayarak konuştum. "Dediğin yasak, sahibinin koyduğu yasaklardan biri değil mi? Ben senin sahibinin köpeği değilim ki yasaklarını dikkate alayım." Diyecek söz bulamayınca bozuntuya vermeden Selen'e döndü.

"Sen?" Diye sordu sertçe."Ben," dedi Selen, kekeliyordu. "Ben hava almak istemiştim." Dedi sessizce. Koruma hızla Selen'in kolunu tutarak sıktı. "Ali Bey bahçede de hava alabileceğini söylemişti değil mi?" Hızla yaklaşarak korumanın elini ters çevirerek büktüm, ardından çelme taktım.

LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin