3-Araştırma

16.8K 842 107
                                    

Selamun aleykum!

12.05.2023

"Gülemeyecek kadar yorgunum."

...

"Dün, elinde silah vardı?"

Bunu duyan Selen ve Bora'nın bakışları anında beni buldu, benim bakışlarım ise Ali'yi. Ali de tam olarak bana bakıyordu.

"Evet, vardı." Dediğimde Bora söze atladı. "Ne silahı Lavin?"

"Şimdi size silahın ne olduğunu mu anlatayım?"

"Kızım delirdin mi? Daha 16 yaşındasın sen! Ne silahı?" Dedi Selen şokla.

Ali gözlerini hepimizin üzerinde gezdirdikten sonra bana baktı. "O silahı yemekten sonra odama getir, silah kullanmayacaksın."

"Dediklerinin benim için bir şeyi ifade etmediğini öğrenmen lazım." Dedim ve yemekten bir kaşık aldım. Sinirle gözlerini yumdu ve yumruklarını sıktı.

"Beni çok zorluyorsun Lina. Sana ver dediysem vereceksin." Dedi dişlerini sıkarak. Kafamı olumsuzca salladım.

"Bu konuyu sonra konuşacağız." Dedi ve yemeğine devam etti.
.
.
.

"Demek bu hastanede doğmuşum." Hızla belgeleri alarak doğruldum ve odama yöneldim. Kapıyı sertçe açarak masa başına oturdum.

Bilgisayarı açıp hastaneyi araştırmaya başladım. "3 Şubat 2007 saat 09:47" Bu sitelerden doğumlarla ilgili sonuçlar çıkacağını düşünmüyordum fakat o tarihi araştırıp, o tarihteki çalışanları öğrenebilirdim.

Ya karışmıştım ya istenmemiştim.

Hastanenin numarasını telefonuma kaydettim. O tarihte çalışan bulduğum hemşireler için de bilgisayarda dosya hazırladım.

İlk olarak karışma ihtimalime bakacaktım. Zaten istenmemişsem bu işin peşini bırakırdım.

Ali evdeyken bunu yapamazdım o yüzden Ali'nin evden gitmesini bekleyecektim. Ayrıca kamera veya ses kayıt cihazı olmayan bir yere geçmeliydim.

Belgeleri Ali'nin çalışma odasından aldığım için kamera kayıtlarını silmeliydim. Bunu da kendi bilgisayarımdan rahatlıkla yapabilirdim.

Yaptıklarıma dair bir şey öğrenmemesi için kamera ve ses kayıtlarını silmiştim.

Saat 10 olmak üzereydi Ali çıkmış olmalıydı. Telefonumu ve belgeleri alarak aşağı inmek için merdivenlere yöneldim.

Ali'nin gittiğine emin olunca bodruma yöneldim ve aşağı indim. Karşıma çıkan 7 odadan sağdan 4. odaya girdim. Burada herhangi bir kamera veya ses kaydı yoktu işim zor olmayacaktı yani.

Numarayı bulup çaldırmaya başladım, bir kaç saniye içinde arama açıldı.

"Merhabalar, nasıl yardımcı olabilirim?" Dedi telefondaki ses. "Merhabalar, size bir sorum olacaktı."

"Tabii efendim, yardımcı olmak isterim." Sesi fazla sevecen çıkıyordu.

"Sizin hastanenizde doğmuşum, 3 şubat 2005 saat 09.47'ydi. Bu tarihte ve saatte doğan başka bir bebek var mıydı?" Diye sordum. Ardından klavye tuşlarına basma sesleri geldi.

LAVİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin