Yeni bolummus
16.05.2023
"Kirli birini severler miydi?"
YAZARDAN
Ali Karan için zaman geliyordu.
Kızını alacaktı, daha güzeli var mıydı?
Serenlerin ailesi sağlam değildi, kızı Zeynep parçalamıştı onları. Lavin çok sert bir kızdı yani Serenleri tekrardan bir aile yapmazdı, umrunda olmazdı ki onların mutluluğu.
Ali, Lavin'i hiç bir zaman çözemedi, hep biliyordu bu kızda farklı bir şeylerin olduğunu fakat ne olduğunu anlayamazdı.
Lavin'den ölümüne nefret ediyordu.
Dışarı ile iletişimini kesmiş, aile içinde de dışlamıştı Lavin'i.
Ali başarmıştı ama farkında değildi, amacına ulaşmış Lavin'i yıkmıştı. Fakat bunu ne Lavin gösterirdi ne de Ali anlardı.
Vakit geliyordu, Lavin de kendi ailesine gidecekti. Tabii kızı Zeynep'de kendi yanına gelecekti.
Lavin bu kadar kolay kurtulamayacaktı, peşine düşecekti Ali Lavin'in.
İntikamını almıştı Arslan'dan. Lavin'in gitmesinde bir sorun görmüyordu.
Yıkık bir aileye, onlardan daha yıkık bir kız gidecekti değil mi?
Sonuç ne olacaktı?
Orasını tahmin edebilecek yoktu sanırım.
Ali odasında, aklında bu düşüncelerle sırıtıyordu. Ellerini kafasının arkasında birleştirmiş, ayaklarını masada üst üste koymuş keyifle dışarıyı seyrediyordu.
Yavaş yavaş plana geçmeliydi artık. Zaman kısıtlıydı, iyi kullanmalıydı.
Keyif yapmayı sonraya erteleyerek ayağa kalktı ve odasından çıktı. Hızlı adımlarla asansöre gelerek içeri girdi. Zemin kata geldiğinde asansörden çıkarak çıkışa ilerledi.
Kendisi için açılan kapıdan içeri girerek oturdu. Ardından kapısı kapanmıştı zaten. Koruması da binince Fırat arabayı çalıştırdı.
"Fırat, Selen'in anne ve babasına götür beni." Dedi sert bir sesle.
Uzun zamandır ziyaret etmemişti onları. Gidip bir bakmalıydı artık.
Ali kafasını dışarı çevirdi , kulübenin önündeydiler. Koruması hızlı adımlarla gidip Ali'nin kapısını açmıştı, Ali de inmişti.
Kapıyı açıp içeri girdiklerinde yerdeki adam ile kadını gördü. "Merhaba!" Dedi sahte bir neşeyle.
"Canım annem ile canım babamı görmeye gelmişim nedir bu suratlar?"
Adam ve kadın yukarıdan gelen zincirler ile elleri yukarıda kalacak şekilde bağlanmış, yerde oturuyorlardı.
"Fırat, zinciri çeker misin? Ayakta konuşalım." Zincir çekildiğinde adam ile kadın yavaşça yükselmeye başlamışlardı. Sonunda tam olarak ayakta olduklarında Ali el çırptı ve bir sandalye çekerek karşılarına oturdu.
Zavallı adam ile kadının ağzı bağlıydı, bu yaşta bu kadar havasızlık ve hareketsizlik sağlıklarına kötüydü.
"Fırat ağızlarını aç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN
ChickLitZamanla duygularından arınmış bir kız düşünün. Babası sandığı adamın, Ali Karan'ın onu bu hale getirmesi de ayrı bir konu. Gülmeyi unutmuş bu kızın bir gün gerçekten gülebileceği çok komik olmalı. Bu kızın bir gün gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olu...