Sınırı çok çabuk geçtiniz, beni şaşırtıyorsunuz okurlarım.
Yaptığınız her yorum yeni bölüm için bir avantajdır çünkü yorum görmek beni fazlaca motive ediyor.
Sınır koymayacağım bu kez ama lütfen satır aralarına yorumlar yapın, o yorumların hepsini tek tek okuyorum ve cevaplayabileceğim bir şeyse cevaplıyorum.
24.06.2023
"Yara bandını kalbime yapıştırsam, iyi gelir mi?"
...
PARS SEREN'DEN
Hayatı boyuna robot olmaya zorlanan bir çocuktum ben, herhangi bir duygu hissedemezdim. Arslan, öz babam; gülsem kızardı, ağlasam kızardı, gülümsemem bile onu kızdırmaya yetiyordu aslında. Tek yapmamı istediği çalışmamdı, ileride Barlas ve benim onun işinin başına geçmemi istiyor.
Bir işin başına bir kadının geçebileceğine inanmadığı için Lavin'in kız olduğunu öğrendiğinde çok sinirlenmişti. Önce Barlas'ı doldurmaya çalışmıştı Lavin hakkında, Barlas inanmamıştı ve tamamen karşı gelmişti.
Barlas'a inandıramayacağını anlayınca da bana gelmişti, bende inanmamıştım. Daha doğmayan bir bebek bana ne kadar kötü bir şey yapabilirdi ki? Ama inanmamama izin vermemişti, seni kardeşlerinden ayrırır başka aileye veririm, demişti. Korktum, çok korktum. "Tamam," demiştim. Tüm her şeyi birlikte yaptığımız kardeşlerimden ayrılmak benim için çok korkunçtu. "Doğunca ona kötü davranacağım". demiştim. Daha 8 yaşındaydım ve tanımadığım bir yere gitmeyi kaldıramazdım. Arslan varken bebeğe yaklaşmadım bile, o yokken gider oynardım onla.Ama bir şey farklıydı, kuvözdeki bebeğin gözleri siyaha yakınken bu bebeğin gözleri açık kahverengiydi. Uzakta diye öyle gördüm sanmıştım, yanılmışım o benim kardeşim değilmiş.
Benim kardeşim büyüdü ve yanımıza geldi, çok güzeldi ama çok yorgun gözüküyordu.
Hayır, günün yorgunluğu değil.
Tamamen hayat yorgunluğuydu bu yorgunluk.Ona iyi davranamazdım, onu sevdiğim için ona iyi davranmamalıydım.
Lavin, bizim evin önüne gelip Baran'ı gördüğü zaman Arslan bize anlatmıştı onu.
Konuşma bitti, herkes odalara çıktı.
Arslan o zaman yanıma geldi.
"O kıza iyi davranmayacaksın." Dedi sinirle.
Neden bunu istediğini sorduğumda duymazdan gelerek devam etmişti."O kızı bu evden kaçırana kadar kötü davranacaksın, hele bir iyi davrandığını göreyim." Dediğinde ilk defa onun karşısında alayla gülmüştüm. Komiğime gitmişti çünkü 24 yaşındaydım, ne ile tehtid edebilirdi ki beni? "O kızı önceki babasına geri veririm ve bilmediğin şey de eski babası Ali Karan." İşte bu beni korkutmaya yetmişti.
Ali Karan, gerçekten Ali'nin yanında mı büyümüştü Lavin? Bu korkunçtu çünkü Ali bir psikopattı. Neler yapabileceğini tahmin dahi edemezdim.
Daha 16 yaşındaydı ve vermesi çok kolay olurdu, veremez diyemezdim çünkü Lavin'i sevmiyordu. Hatta nefret ediyor diyebilirdim.
O geldiğinde, sert bakışlarımın altında muhtaçlık yatıyordu. Anlasın istedim ama o da bana aynı şekilde karşılık vermişti.
Lavin, Leyla gibi değildi.Leyla, Arslan'ın yüzünden psikolojisi bozulmuş ve akıl hastanesine yatmıştı.
Asla karşılık vermezdi, başı hep eğikti.
Birkaç kez onu korumayı denedik, istemedi. Çekilin, dedi. Ben kaderime razı olurum, dedi.
Şimdi neredeydi, ne yapıyordu bilmiyorum ama güvende olmasını diliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN
ChickLitZamanla duygularından arınmış bir kız düşünün. Babası sandığı adamın, Ali Karan'ın onu bu hale getirmesi de ayrı bir konu. Gülmeyi unutmuş bu kızın bir gün gerçekten gülebileceği çok komik olmalı. Bu kızın bir gün gerçek ailesi ortaya çıkarsa ne olu...