- Kochanie wstawaj, jesteśmy na miejscu - powiedziała kobieta z uśmiechem na twarzy.
Dom był mały ale przytulny. Miał duży salon z kuchnią , 2 pokoje z łazienkami oraz jedną na dole i mały ogród za domem. Posiadał również garaż.
- Ładnie tu, idę zobaczyć swój pokój- odpowiedziałam z lekkim uśmiechem.
Pokój był koloru beżowego. Znajdowało się w nim biurko , łóżko, komoda na moje rzeczy, miałam nawet swoją łazienkę. Zaczęłam się rozpakowywać.
* * * *
Minęły dwa godzin a ja ogarnęłam już swoje ubrania i kosmetyki. Otwierając ostatni karton zobaczyłam zdjęcie do którego jeszcze kilka godzin temu płakałam. Rozglądam się po pokoju w poszukiwaniu najlepszego miejsca na nie, ostatecznie postawiłam je na mojej komodzie.Zeszłam na dół w poszukiwaniu mamy, znalazłam ją w kuchni gotującą jak zawsze pyszny posiłek. Kobieta spojrzała na mnie po czym nałożyła mi porcje jedzenia i podała.
- Jutro jest mój pierwszy dzień w nowej pracy a twój w nowej szkole. Będziesz chodzić do najlepszej szkoły w Pensylwanii. - kobieta przerwała na chwilę swój monolog żeby się napić po czym zaczęła mówić dalej.
- Ja niestety będę musiał już jutro wyjechać służbowo, ale nie martwię się o ciebie bo wiem że sobie poradzisz. Do dyspozycji masz nasz samochód może nim jeździć gdzie tylko chcesz- kończą swoją wypowiedź, uśmiechnęła się szeroko
- Obiecuje się nie zawiodę ciebie. - Powiedziałam ale w sercu czułam że może być inaczej.
Posprzątałam po kolacji i poszłam do swojego pokoju. Rzuciłam się na łóżku jednak tysiące muśli zatruwoło moją głowę. Nowa szkoła o co jeśli nikt mnie nie polubi, a co jak mama pojedzie i coś się jej stanie. Dobra STOP! Wstałam z łóżka, udając się do łazienki wykąpałam się i zrobiłam wieczorną rutynę. Cóż pora iść spać jutro pierwszy dzień szkoły.
_____________________________________________
Mamy rozdział 2 , wiem że może być nudny jednak w następnym rozdziale Aurora idzie do szkoły gdzie na wejściu będzie akcja.Miłego dnia lub nocy. Wasza Z ❤️
[ Z góry przepraszam za błędy ortograficzne lub interpunkcję.]
CZYTASZ
Porwana - Dylan monet
Teen FictionAurora jest zwykłą dziewczyną z normalnego domu. Jednak jej życie zmienia się o 180 stopni kiedy na jej drodze staje Dylan Monet, rozpieszczony dzieciak który myśli że może mieć każdą dziewczynę. Jak potoczą się losy dziewczyny i co zrobi Dylan żeb...