Au trecut doua zile de la accident. Tot ce stim este ca Elisa, doamna Melissa si domnul Robert au murit. Am plans extrem de mult acum doar ma inchid in mine, nu vreau sa vorbesc cu nimeni, oamenii ăștia imi erau familie. Atunci când ai mei m-au ranit, ei au fost langa mine.
Aiden este in stare grava, a avut noroc atunci cand a iesit prin geam, a pus din instinct mana la cap sa nu se lovească foarte tare, daca nu făcea asta era si el mort. Dar tot a trebuit sa donam sange mult pentru el si Sky.
Ea este in comă profundă, are lovituri grave la cap, mâna dreaptă ce o ținea pe Elisa din câte am înțeles de la criminaliști, o avea ruptă, la fel și piciorul stang in partea turtita de masina cealaltă, partea in care a stat tatăl ei. La baza gatului are o rană adâncă din cauza cioburilor, au zis doctorii ca a avut foarte mare noroc si daca mai stătea cateva minute murea.
De cand am ajuns la spital, Vlad nu s-a ridicat de pe scaun, sta cu mainile pline de sangele lui Skyler, care acum s-a uscat, doar se uita in gol si câteodată la mâini. Singurul lucru pe care l-a făcut, a fost sa bea apă, după rugămințile mamei lui.
Bunica lor este si ea aici, toti suntem distruși, iar spre surprinderea tuturor, Marco dupa atâția ani și-a făcut simțită prezența. El a donat cel mai mult sange, este compatibil cu Aiden.Stau deja de o ora in fața camerei ei, a fost tragic ce s-a întâmplat si stiu ca atunci cand se va trezi nu va mai fi aceeași persoană, o sa lupt si o sa o ajut, o sa i reamintesc ca mai are un frate mai mic care va fi la fel de afectat ca ea si ca ar trebui măcar pentru el sa lupte.
Arata groaznic, fața ei plina de răni, conectata la aparate, corpul ei plin de vânătăi si zgârieturi, cu un bandaj in jurul gatului. Fratele ei a scăpat cel mai bine din asta, sincer.
Ma duc spre Marco care se uita la Aiden din camera alăturată, ii pun mana pe umar si incerc sa schitez un zambet, dar nu merge.
"Sa sti ca el a suferit cel mai mult cand ai plecat, s-a inchis in el, am fost acolo cu ei mereu, stiu sigur..." el se întoarse spre mine "E bine ca ai venit, dar nu te astepta ca Sky sa te ierte prea curând" plec lăsându-l acolo.
Anghel își deschide brațele pentru a ma duce la el, prima dată am ezitat, dar dupa imediat m-am cuibărit la pieptul lui, incercand sa nu ma mai gandesc la ce e rau.××××××××××××××××××××××××××××××××
Persp.Vlad. "Peste o luna"
A trecut o lună de cand Skyler a avut accidentul, imi este atat de dor de ea, de ochii ei, de zâmbetul ei, de vocea si tot ce ii aparține ei. Ii strang mâna in a mea sărutând-o, nu s-a trezit nici acum din coma. Aiden e mai bine, s-a trezit acum o săptămână, inca nu realizează ce s-a intamplat, primește calmante zilnic deoarece are atacuri de panica si crize, cand a aflat a avut un soc. Venirea si prezența lui Marco l-a ajutat foarte mult si acum este cu el in salonul de langa. Ceilalti stau pe scaunele de la perete privind-o pe micuța prințesă care a intrat într-un somn adânc.
Sonia si Anghel sunt împreuna acum si-au dat seama ca tin unul la celalalt mult, ma bucur pentru ei, dar tot ce imi doresc acum este sa isi deschida ochisorii aceia frumosi iubita mea. In tot acest timp mi-am dat seama ca nu pot trăi fără ea, sunt obsedat sa o am in preajmă, sunt obsedat sa ii simt buzele. Țin minte ca ultima data a spus ca ne iubește mult, chestia asta m-a facut sa am și mai mare șocul, de parca simtea ca se va intampla asa, suntem de prea mult timp impreuna si nimeni nu ne-a despartit, nu vreau sa se întâmple asta vreodată.
Înmormântarea micuței si a părinților a avut loc acum doua săptămâni, am fost toti acolo, o sa incercam sa ii ajutam cu ce putem, in special pe Skyler care a fost cu ei în masina.
Ranile de pe fata i-au mai trecut, asta inseamna ca e un semn bun? Rana de la gat inca este nasoala, a spus ca daca o mai tăia cu mai mult de un milimetru murea.
Peste o săptămână va fi ziua lui Iris care face 17 ani, a decis ca o sa o facă cand Sky o sa fie bine, pentru ca ea a ajutat-o cel mai mult sa se integreze cand s-a mutat aici. Iubita mea mereu a fost buna cu toti.
CITEȘTI
A lost soul - FINALIZATĂ
Teen FictionCu timpul cand începi sa treci prin multe te maturizezi, devii mai puternic si înveți sa te descurci, iubindu-i pe cei din jur mai mult. Skyler este una din persoanele cele mai încercate de Dumnezeu, care a crezut ca poate reuși destul de usor sa fi...