Imi învăț ultima parte pentru examen, au spus ca să îmi accepte transferul trebuie sa merg sa dau un examen.
La liceul Whosfol mereu a fost totul complicat. Imi imbrac pantalonii gri de trening, unii largi și iau un body negru cu un model finuț, care imi lasă o despicatură mică dintre sâni la vedere, jumătate de abdomen și umăr tot la fel. Astăzi după examen ma duc și la tatuaj, vreau sa imi fac vreo 10, nu o sa stau sa vi le mai descriu pe toate căci sunt prea multe.
"Aiden, esti gata?" bat la ușa lui și îmi întorc privirea pe hol, ma uit din nou la camerele lor și mi se pare străin, cand ma întorc trebuie sa închid ușile cu cheia, nu vreau sa intre nimeni în acele camere, cred ca as dispera dacă umblă cineva.
"Haide, domnișoară. Mamă ce o să mă mândresc cu tine, esti bombă!" Aiden ma privește șocat și zâmbește.
"Stiam" imi pun ochelarii pe cap și îl privesc cu ochii ingustati "Ai învățat pentru examen?" și el trebuie sa dea unul.
"Da, stai liniștită" ma trage după el spre ieșire.
Am o mica insecuritate, doctorul de aici este prea ocupat si mi-a anulat programarea, deci cicatricile mele nu vor dispărea prea curând.Ajungem la liceu, deja privirile sunt întoarse spre noi, ma uit drept în față, in dreapta avându-l pe fratele meu, cu care ma mândresc, căci este un băiat de nota 10.
Intru in sala în care voi da examenul, sunt pregatita, stiu ca o sa iau nota maximă, căci am învățat.×××××××××
"Am intrat" ridic foaia spre el și zâmbesc, il iau în brațe și îl privesc, este trist, il întreb din priviri ce are, nu l-a luat?!
"Si eu am intrat" imi arată și el foaia, incep sa rad zgomotos, ceva ciudat pentru mine, nu am mai făcut-o de un an de zile.
"Bună" când ne întoarcem observăm ca fostul meu grup era aici, blonda lui Vlad ma privește cu interes.
"Am văzut ca te-ai întors, distruso! Sper sa pleci asa cum te-ai întors, brusc si cat mai curând!" strâmbă din bot, eu încep sa rad, nu imi vine sa cred ca are tupeul acesta murdar cu mine, iar Vlad i-a permis chestia asta. Ma apropii încet de ea, este puțin mai scundă decât mine.
"Unu la mână, te-ai uitat in oglinda azi dimineață, eu in locul tau nu mai ieseam niciodată din casa! Si doi la mână, iti permiți sa imi vorbești așa, știind ca pot sa te las inconstienta în câteva secunde. Ai grija ce faci și ce spui căci s-ar putea sa te arzi. Mai ales acum că m-am întors aici si din păcate pentru tine nu mai plec, cred ca o sa ajungi la nivelul la care erai înainte, buzato" îi zâmbesc răutăcios și când trec pe lângă grup ii dau cu umărul meu, o îmbrâncitură lui Vlad, au belit-o grav acum.
"Ce a fost asta, Sky? Parcă erau prietenii tăi" Aiden își pune mâna peste umerii mei.
"Las-o balta, Aiden. Nu le da importanță"Ajungând acasa prind chitara lui Marco in mână si intru in camera surioarei mele, pana la urma mi-am facit curaj, imediat am simțit mirosul ei, care m-a facut sa tremur, având fiori pe sina spinării, capsuni amestecate cu caramele, acesta a fost mereu mirosul ei.
Incep sa cant river flows you, amintindu-mi de clipele frumoase cu ea.Trebuie sa ajung la Tattostudio, asa ca las chitara jos, il chem pe Aiden si plecam, mi-am făcut extrem de multe tatuaje, sincer mai multe decât am spus la început, făcându-și si fratele meu cateva.
Telefonul îmi suna insistent, asa ca răspund.
"Sky, maine ai mașina acasă. M-au sunat cei de la tractare" ii mulțumesc imediat și ma grăbesc sa merg acasă, căci ma simt puțin rău și nu am chef de nimic, Aiden a rămas în centru cu niște prieteni.
Marco a plecat acum doua zile, a spus ca vine luna viitoare cu restul bagajelor, a fost un drăguț ca s-a oferit sa ni le aducă.×××××××××××××××××××××××××××××××
Sunt trezită din somn de soneria insistenta, ce naiba face Aiden de nu răspunde, cobor repede și când deschid rămân puțin surprinsă, căci Sonia apare în aria mea vizuală, ii fac loc sa intre și ma uit fără emoție, deși în mine a explodat un val de fericire.
"Eram la cafenea cu gașca și l-am observat pe Aiden la câteva mese distanță, cand l-am întrebat ce faci a zis ca nu știe, ca cel mai probabil ești singura acasă. Și am decis sa vin sa vad ce faci, esti bine?" a vorbit atat de repede, abia ce am putut sa înțeleg. Ii zambesc fără sa vreau asa ca revin la postura mea inițială, tresărind brusc, dar la cât de bine ma cunoaște a observat de ce fac chestiile astea.
"Am știut ca vrei sa ma departezi, dar de ce?"
Prima data am ezitat, dar simt ca izbucnesc.
"Eu sunt stricata, Sonia. Nu vreau sa te trag în jos sau sa te rănesc, imi e frica de ce urmează, imi e frică, stau și prost cu nervii, iar atunci spun lucruri fără sa vreau, sunt bipolara și sa nu mai spun de faptul ca singurătatea m-a făcut sa privesc totul altfel, stiu ca eu am ales asta într-un fel sau altul, ma bucur ca măcar tu te pui în locul meu și ma înțelegi" în momentul în care am terminat, m-a luat de mâini și m-a privit intens în ochi.
"Eu voi fi aici mereu, ok? Și tu ai fost mereu pentru mine când am avut nevoie, tu m-ai ajutat sa devin puternica pe plan sentimental, fără nopțile petrecute la tine râzând as fi fost încă în casa părinților auzind cum se ceartă" lacrimile din ochii noștri s-au intensificat, iar toată ziua am stat împreună, iar pe seară am mers la o cafenea, a spus ca mai trebuie sa ies din casă, asa ca mi-am luat un compleu negru, completat din tricou larg și pantaloni scurți, nu am avut chef să mă îmbrac elegant. Coc lejer și naturală, cu ochelarii de vedere puși la ochi, am început sa ii port de 5 luni de zile. Imi aprind o țigară în timp ce vorbim, am primit a doua comandă de cand suntem aici, zambesc chelneriței și ascult ce imi povestește Sonia.
"M-am cuplat cu el căci mi-am dat seama ca il plac mult, am lăsat orgoliul deoparte și asa s-a întâmplat, mi-a devenit iubit. Sa sti ca Vlad a suferit extrem de mult, fuma, se droga, avea curve pe lângă el mereu, acum nu știu ce sa mai zic, el vorbește mai multe cu băieții, ceilalți sunt tot la fel de nebuni, o sa le treaca, dar totuși am fost super nervoasa pe ei când au permis Mirandei sa iti spuna chestiile alea, nu știu ce se intampla cu ei" ca tot vorbeam de lupi, se apropriau, în frunte fiind Anghel nervos.
"Sonia, de ce nu răspunzi când te sun?" vocea lui era totuși calmă deși fața lui spune altceva, ma simt privită, iar cu coltul ochiului, ii vad pe ceilalți, inclusiv pe fostul și blondina lui, uitați-vă baby ca aveți ce sa vedeți sunt prea frumoasa. Observ cum toti se holbează mult la tatuaje, unele mai mari decat altele, am unul care imi acopera umărul si brațul, fix pana deasupra cotului.
"Mi-am uitat telefonul la Sky acasă, scuze" atunci când a spus asta Anghel m-a privit nervos.
"Si mai exact ce cauți tu cu ea, ai uitat câte ne-a făcut?" ok, mi-a ajuns, imi sting tigara, fiind privita de fostul căci noi ne promisesem ca nu ne apucam de fumat, el a încălcat-o primul. Ma ridic și ma uit la Anghel puțin iritată, trec pe langa ei pufaind, dar ma trage Sonia înapoi.
"Te rog, Sky. Nu este adevărat, Anghel spune-i ca ai exagerat!" felul in care s-a rastit la iubitul ei, m-a lăsat putin confuză "Sky, tu doar ai plecat sa te vindeci, stiu asta, nu ai făcut-o sa ne ranesti" privirea ei disperata ma baga in ceata absolut de tot.
"Sonia, eu in perioada aia nici nu puteam sa vorbesc, sa merg, ma gândeam doar la ce mi s-a întâmplat, nici nu imi păsa de mine. Stai cu prietenii tai, ti-am spus ca e o idee proastă sa te apropi de mine, nu mai sunt fata pe care o stiai. Sky pe care o știai tu a murit in padure intr-o masina răsturnată" las banii pe cafele la masa si imi trag bratul din mâna ei, plecând grăbită.
"Gandeste-te dracu de doua ori înainte sa vorbești. In sfarsit o facusem sa vorbească cu mine" a fost ultimul lucru pe care l-am auzit, vocea frântă si nervoasa a Soniei e destul de puternică.
Eram atat de nervoasă încât am început sa țip când am ajuns acasă.
Am rămas cu acel compleu pe mine, avand pe dedesubt o bustiera, imi i-au un rucsac in care imi pun apa, boxa, telefonul si banii.
"Unde pleci?" Aiden intra din curtea din spate in living fix cand eu apăsam pe clanță.
"Merg pe plaja sa ma descarc" el imi zâmbește si mă lasă sa plec.Imi las rucsacul pe nisipul rece, s-a întunecat de tot afara. E timpul sa imi fac curaj pentru următorul pas.
Imi desfac parul si imi dau tricoul jos, stand in bustiera, imi pun o muzica la boxa mica pe care o am la mine, aprind lumina de la o umbrela si incep sa dansez, este un dans cu mișcări lente si expresive, toți nervii si toata tristețea este emanata prin toti porii acum, dupa foarte mult timp se pare ca inca mai am talent, nu am mai dansat deloc, nici cu cei din Miami, asa ma descărcam si cand mama se imbolnavise. Sincer, la unele mișcări ma doare piciorul, mana si spatele, asa ca incerc sa nu le fortez prea tare.
La ultima melodie, lumina s-a oprit, am inceput sa tresar cand doua mâini mari m-au prins de solduri, strângând. Ma întorc, dar nu vad absolut nimic, luna nu ma ajuta in aceasta seara, dar totusi aceasta atingere imi transmite emoții si fiori care trec pe șina spinării. Imi prinde usor si blând ceafa, trăgând-mă într-un sărut, rămân complet șocată, imi place, de ce buzele acestuia imi par atât de cunoscute, sunt moi si calde, eu fiind rece ca gheața, caci asa este pielea mea mereu, imi mângâie încă o dată obrazul si pleaca grabit, doar silueta lui neagră văzându-se, cand aprind lumina din nou, nu mai era in raza mea vizuala, buzele mi-au rămas amorțite, iar fluturii din stomac nu dispar, iar unde m-a atins inca simt furnicături.
Ce tocmai s-a întâmplat?
Pentru a scăpa de această senzație alerg spre mare, intrând si începând sa înot, nu mai eu sunt atat de nebuna sa raman aici dupa ce s-a intamplat.
Gândul mi se duce la foștii mei prieteni, este atat de ciudat ca m-am întors. Ma doare atat de tare sa il vad pe Vlad cu alta. Pff, vorbește tipa care s-a sarutat acum putin timp cu un necunoscut.... Conștiință proastă!
Sunt atat de proasta ca am lăsat acea persoană sa ma sărute, nici măcar nu stiu cine e, el sigur stia cine sunt pentru ca m-a văzut.Ajung acasă, mi-a luat ceva timp deoarece nu puteam sa iau uda un taxi, ma ascund imediat dupa perete cand aud o voce cunoscuta, ușa se deschide pe ea iesind Sonia si Iris, Aiden închizând usa în urma lui.
"Sa ii spui te rog ca am căutat-o, sa ma sune!" Sonia ii zâmbește fratelui meu, el răspunzând la fel, fetele pleaca, iar eu ies de dupa perete, Aiden tresărind putin.
"M-ai speriat, nebuno!" ma trage in casa si inchide ușa. "De ce te-ai ascuns?"
"Pentru ca eu nu am ce sa vorbesc cu ele. Vezi ca iti voi lăsa bani pe masa, plec mai devreme mâine"
Urc scările grăbită si intru in camera facandu-mi rutina de seară.
CITEȘTI
A lost soul - FINALIZATĂ
Teen FictionCu timpul cand începi sa treci prin multe te maturizezi, devii mai puternic si înveți sa te descurci, iubindu-i pe cei din jur mai mult. Skyler este una din persoanele cele mai încercate de Dumnezeu, care a crezut ca poate reuși destul de usor sa fi...