16

16 15 0
                                    


Râdem ca două proaste, picând din tufiș pe jos.
Imi povestea despre un urs care strănuta, e super amuzant, caci îl imita.
"Esti atat de proastă!" ii spun si îi aranjez părul, ea făcând la fel cu al meu.
"Fetelor!" Iris apare in fața noastră cu telefonul meu in mână. Amândouă am țipat ca doua hiene.
"A sunat Aiden, e la vilă la o mini petrecere, cu echipa de rugby si majoretele" ne uităm puțin serioase la ea si începem sa râdem.
"Ce idioți!" ea se incrunta cand ma aude.
"La dracu! Sunteți fumate rău!" isi pune mâinile in cap gândindu-se la ceva "Skyler, o sa fac fix ce ai face tu in situatia asta" ne trage după ea si ne baga in mașina mea, radem ca proastele când o vedem că se uită la noi supărată, se urcă la volan si pornește cu viteză.
"Uiiiiiiiiii" Sonia ridică mâinile simțindu-se ca in carusel, făcând si eu la fel in următoarele secunde.
Am ajuns undeva in cateva minute.
Iris se întoarce spre noi după ce oprește motorul.
"Eu o sa intru dupa Aiden, pana atunci, voi vreau să stați aici cuminti, ok?" zici că e mama acum multi ani, ii arătăm amândouă like, iar ea pleacă, începem sa râdem ca proastele în momentul acela.
"Ce a zis?" Sonia se uita cu un ochi la mine si unul la vilă, sa mor eu....
"Nu știu, am uitat" nu știu cât am tras, dar m-a spart.

Coborâm serioase din mașină mergând spre vilă, rochia Soniei era scurta, nu are probleme, eu m-am împiedicat putin in a mea.
"Haide Aiden, Skyler a fost îngrijorată!" noi închidem ușor ușa, dar Sonia pică căci se împiedică de aer, amândouă începem să râdem, toți din echipa de rugby si majoretele, inclusiv Vlad pe care l-am observat din prima, toți se uitau la noi ca la mașini străine.
"V-am spus să stați in mașină, la naiba!" O ridic pe Sonia si merg mai in față, incercand să mă uit serioasă la Aiden.

"Treci acasă!" ma rastesc amuzant ca o gaiță, căci incep să râd, Sonia dându-mi o palmă si râzând zici că urla.
"Nu mai pot, Doamneeeeeee" Sonia urlă si mă trage după ea, iesim afara si ne descălțăm, începând să țopăim.
"Ce naiba se întâmplă, Iris?" ii aud cum vorbesc, băieții din vechiul meu grup ieșind cu ea si Aiden.
"Nu stiu de unde au făcut rost, dar sunt fumate rău, le-am găsit aruncate in iarbă lângă club" începem sa dansăm tango si să cântăm, e prea amuzant.
"La naiba, va rog ajutați-mă cu ele, sunt prea energice" Iris isi pune mâinile in cap, Sonia merge incet spre ea si ii face ochi dulci, Iris doar se dă un pas in spate.
Eu amețesc prea tare ca sa mai observ altceva, ultima imagine fiind cu Vlad si Aiden venind spre mine, cred ca am picat căci am simțit că adorm instant.

"De când fumează ele iarbă?" aud tonul nervos a lui Anghel.
"Nu stiu, Sonia a mai pățit odată așa, cand eram la liceu, de ai dus-o acasa, Skyler cred că a fost pentru prima dată când a făcut-o, in rest a fost prea ocupata cu repetițiile si am stat non-stop cu ea, acum a luat-o mai tare pentru ca a si băut" o aud oftand pe Iris.
"La naiba!" Vocea groasă pe care am auzit-o, stiu că e el, nu mi se făcea pielea de găină la oricine.
"Si de când Skyler se îmbracă asa, adica se văd multe prin rochia asta" Luca se aude si el.
"Nu te mai uita!" mârâie fostul meu pe care il aud de mai aproape.
"Scuze, frate!"

Imi deschid ochii, clipind de mai multe ori să mă obișnuiesc cu lumina de la fereastră.
"Auch" ma țin de burtă si ma ridic in fund, o observ pe Sonia lângă mine.
"Ohh, ce liniștită pare acum!" vorbesc uitându-mă la ea si mă ridic, ii privesc pe toți care se uită supărați la mine.
"Ce?"
Iris isi pune mainile in san si ridica o sprânceană in semn sa continui "Am greșit, stiu, dar ea mi-a pus in gură, pe bune, la propriu și figurat, iar eu eram deja beata si de aceea am acceptat" blonda vine spre mine si mă îmbrățișează, eu răspunzând.
"Știu, trebuie să aflăm ce naiba se întâmplă cu ea!"
"Nu stiu, dar se pare ca pentru o seară m-a corupt si pe mine"

Imi pun mâinile in cap dupa un minut de tăcere.
"Aiden unde e? Ceilalți au ajuns bine?" o privesc panicată, dar mă liniștește când zâmbește.
"Da, m-am asigurat"
"Nu stiu ce mă făceam fără tine" mă opresc si mă uit spre cei trei crai de la răsărit "Mulțumesc pentru tot" strâmb din bot căci mi-am călcat pe orgoliu.
"Ati fost amuzante!" Luca chicoteste si imi dă unul din zâmbetele lui frumoase "Eu am să plec, Agnes mă omoară dacă află că am fost cu voi. Lor nu le pasă de ce zice ea!" arată spre cei doi "Dar mie da" ne face cu mâna si pleacă, o aud pe Iris cum ofteaza, eu o mângâi încet pe spate și ii spun că va fi bine totul.
"Rochia asta a devenit foarte incomodă, vreau sa fac un duș, să îmi revin!" in timp ce imi luam haine de schimb, ma gândeam că le sunt datoare băieților, totuși au stat toată seara cu noi si au avut grijă. "Rămâneți? Dupa ce termin, voi face clătite pentru toți" zambesc si il observ pe băiatul cu ochii verzi că se înmoaie, aceeași ochi care ma intimidează..............dar m-a ranit!

A lost soul - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum