26

11 14 0
                                    

"Concurezi?" imi intreb iubitul in timp ce urc in masina lui.
"Da, dar cu M8-ul vechi, are o noua modificare!" el are doua mașini, dar una o tine numai la pistă, cea cu care mergem noi nu are soft-uri făcute.
"Ohhh, ok. Doar, ai grija!"

In nici o ora s-au facut 3 curse pe pista, acum este ultima, Vlad având ca adversar pe London, un tip super dubios si înfricoșător.
"Sunteți gata?" tipa din fata mașinilor ii privește pe rând apoi își ridica mâinile.
"3......2...1"deja se tureaza la maxim motoarele "porniți"
Iris si Anghel au apărut langa mine, Ivy ii saluta din priviri, având deja mainile impreunate cu ale mele.

La ultima curba masina lui Vlad a început sa scoată fum, dar nu s-a oprit, incepem toti sa strigăm pentru a opri, deja am iesit din mulțime pentru a ajunge mai aproape, nu pot sa accept asa ceva, atunci cand trece primul de linia de start iese rapid din mașină si aleargă spre noi, masina scoate flăcări, extinctoarele nefăcându-i față, cei care stăteau mai aproape au plecat, in timp ce flăcările se extind.
"Iubire, acum hai sa te duc mai departe, nu vreau să pățești nimic!" Vlad ma prinde de mână, explozia făcându-se la nici un minut dupa ce am ajuns la garaje.
Plec nervoasa de langa el si imi strang palmele in pumni.
Nu pot sa cred ca era sa il pierd si pe el.
Cand a ajuns langa mine, l-am împins cu putere.
"Cum poți sa fi atat de inconștient, daca exploda cu tine in mașina? Tu iti dai seama ce ne-ai fi făcut" ii fac semn si spre bebe "te gândești la fata noastră..." ma trage spre el si ma strânge la piept, oftez si il prind strâns inspirându-i mirosul.
"Imi pare rau!" ma saruta usor pe varful nasului si apoi pe buze.
"Vlad, ne uitam pe camere!" Luca strigă de la garaje.
"Cineva te-a sabotat" Anghel sare nervos de la calculator.
Ne uitam pe ecran, o bruneta si un tip cu gluga ies din garajul in care era mașina.
"Au vrut sa mori, dar se pare ca nu le-a ieșit!"
"Nenorociții!"

×××××××××××××××××××××××××××××××

"Doamne, cat de repede trece timpul" Agnes lacrimeaza, dar incearca usor sa isi revină pentru a nu strica machiajul.
"Nu pot sa cred ca port o rochie de prințesă! Nu imi plac rochiile de prințesă" Ivy se așează langa mine si imi zâmbește stramb.
"Buna fraților!" la masa noastra apar Sonia cu fetele din echipa, nu se uita la mine deloc, desi eu nu ma uit in alta parte in afara de ea.
Poarta exact ca noi rochiile pe care le-am luat împreună, e frumoasă!
Ma intorc spre locul in care trebuia sa fie băieții, dar sunt libere scaunele, ma încrunt si ii caut cu privirea, nu dau de ei.
"De ce nu sti sa raspunzi la telefon?" Agnes sare de pe scaun si o ciupește de nas "De ce nu ai venit sa te machiez eu?" mai sta putin, ne privește pe toate si isi aranjează părul "Era datoria mea, Sonia!"
"Scuze, dar nu am fost in oraș!"
"Am înțeles......dar nu te iert"
Ma ridic si incep sa ma indrept spre bar.
"Hei, ce faci?" un tip, Lucas, de la baschet, ma abordeaza si inainteaza cu mine spre bar, unde cer un suc natural.
"Beau ceva!" răspund sec, nu prea am chef de nimeni.
"De ce suc natural, hai sa bem ceva cu alcool amandoi, ce zici?" imi maresc ochii, iar el se încrunta.
"1, este însărcinată, se observa burta de la o postă. 2, ai uitat ca s-a împăcat de mult cu Vlad? Daca te vede aici, încercând sa ii agăți iubita, te omoară" Iris mi-o ia in fata cu răspunsul. Pentru un moment, tipul a rămas stană de piatră, dar dupa rânjește.
"usor, blondo! Pot sta cu amândouă" cred ca este fumat. O prinde de sold ca sa o traga aproape de el, dar o prind repede si o pun in spatele meu. In momentul in care ma apropii amenințător, un brat mare imi oprește înaintarea. Anghel ii zâmbește drăcește si il prinde de guler.
"Lasa, Sky! Ma ocup eu de el!" tipul nu pare extrem de afectat, ii tremura putin mai mult maxilarul, atat. "Blonda pe care ai atins-o e iubita mea" il prinde de gat si incepe sa strângă "Iar Skyler este iubita amicului meu, sa nu mai spun de faptul ca are un copil" il impinge in spate cu putere ajungând sa se loveasca de Vlad care a auzit tot, mereu a fost de aceeasi înălțime cu cei de la baschet, le-a fost mereu frica sa se bage in cacaturi, stiau ca Vlad e mașinărie fără milă cand se ia de unul din noi, iar faptul ca nu pot sa il intimideze cu înălțimea, ii fac mai slabi, de aceea la Anghel nu a tremurat tipul cum o face acum. Il strapunge cu privirea, tipul se întoarce si pleaca grăbit, fara sa mai comenteze sau ceva.
"Ne descurcam si singure!" Iris spune inca nervoasă.
"Da, am văzut! Mai ales Sky care e cum e" deschid gura larg, șocată si ofticată.
"Adica? Puteam sa il fac praf si cu burta la gura, doar ca nu aveam starea necesară"
Vlad ma prinde de mijloc si imi saruta obrazul chicotind.
"Ai văzut-o pe Sonia, de aceea esti asa, nu?" Anghel imi da o privire plina de regrete, stiu ca inca il afectează si pe el.
"Da, la fel si tu, nu?" el afirmă dând din cap.
"Ca tot vorbeam de lup" Vlad privește in spate, iar in secunda următoare Sonia apare langa noi, zâmbește rapid apoi redevine serioasa, privirea ii pica pe mine, apoi pe mainile lui Vlad.
"Putem vorbi?" eu deja ma ridicasem.
"Vlad!" in momentul in care auzisem, mi-a picat fata, m-am pus înapoi si i-am făcut semn lui Vlad sa se duca cu ea, atunci cand l-am observat din priviri ca imi cere permisiunea.

A lost soul - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum