13

19 15 0
                                    

Media (Skyler si Ivy)

Nu mai mănânc de câteva zile, nu mai merg la liceu si nu mai ies din cameră.
Ma simt blocată, singurii cărora le deschid ușa sunt cei care au stat cu mine în casă.
Vlad, a trecut de mai multe ori pe aici, a incercat sa vorbească cu mine, dar il ignoram mergând ori in baie, ori îmi băgam căștile in urechi.
Tata imi spunea mereu, ai grijă pe cine iubești si cui i te dăruieșt, trebuie să merite.
Ce dor îmi este de ei, privesc albumul nostru de familie si plâng, tot ce fac este sa ma înec, stiu că nu e bine, dar nu pot sa imi revin ușor.
Privesc ultima poza cu singurul bărbat din viața mea care m-a făcut cea mai fericită mereu fără sa ceară ceva la schimb, care m-a crescut si m-a învățat ce a stiut el mai bine, bărbatul ce poate fi luat ca un exemplu, căci a fost prea bun pentru lumea asta, din toate punctele de vedere.
Imi amintesc cum a fost accidentul, daca m-ar pune cineva sa ii explic cel mai mare cosmar al meu, am sa ii spun de acesta, doar ca este adevărat si s-a întâmplat deja, totul, nu ar fi doar un vis sau imaginație.
Imi este atat de dor de ei, de micuța mea cu care ma înțelegeam cel mai bine. De tata si sfaturile lui bune, de mama si vorbele ei care te faceau sa fi iertător, curajos si pozitiv. Fiecare din ei avea un rol important in viata mea, nu vor fi niciodată ocupate de altcineva, mereu acele locuri vor rămâne goale, iar eu o sa încerc sa fac totul bine, ca in final sa ajung langa ei.

Trece o ora de când am început sa ma gândesc la un plan, plec in Miami o săptămână, trebuie!
Ii i-au pe cei doi nebuni cu mine, vor veni, nu-i așa?
"Alo?" vocea fratelui meu mai mare ma liniștește complet.
"Marco, ce faci?" ii aud pe Geanina si Damian salutând-ma, zambesc, imi este dor de ei.
"Buna dragilor" glasul meu a fost unul vioi dupa trei zile moarte.
"Esti ok, Sky? De ce ai sunat, tu suni doar daca pățești ceva sau mori de dorul nostru, fapt ce nu cred, nici o luna nu a trecut, cred" ma cunoaște bine fratele meu.
"Ne primești la tine cateva zile?"
"Tu si?"
"Sonia, Aiden" il aud cum răsuflă usurat, oare ce credea?
"Desigur, va aștept. Sky, trebuie sa inchid, Damian vrea joacă, iar mama lui e obosita" rad cand aud gălăgia de acolo si închid.
Primul pas, e gata.
Al doilea, cobor scările rapid acolo dând de cei doi, unul se uita la televizor, iar celălalt citea o carte de literatură.
Logic ca puturosul e Aiden, sta cu telecomanda in mana.
"In sfârșit ai coborât si tu" Sonia lasă cartea jos si vine sa ma îmbrățișeze.
I-am povestit tot ieri inainte sa ma bag la somn, a fost putin confuză, mi-a spus ca poate ma înșel, dar totusi nu cred asta. Am incredere in ce vad si ce aud, nu in presupuneri.
"Faceți bagajele, pana saptamana viitoare stam in Miami" bat din palme, Aiden sare imediat de jos si ma privește zâmbind.
"Pai si liceul?" Sonia se uita putin șocată la mine, căci sunt mai bipolara decât vremea.
"Va fac eu rost de scutiri" bat din palme si urc repede, urmată de ei.
Imi fac bagajul cat de repede pot.
Aiden e singur, nu mai vorbește cu fata aia. Iar Sonia a luat o pauza de la tot ce ține de grup, majorete si inclusiv Anghel, nu știu de ce este asa hotărâtă si ce a făcut-o să ia această decizie, dar sunt alături de ea, orice ar fi. Am lipsit deja prea mult si trebuie sa ma revanșez, măcar o duc in Miami........

Toți am dus bagajele jos in living, in maxim 3 ore pregătind absolut tot, maine la ora 7 avem avionul.
Am de convins multa lume in a ma ajuta.
Este târziu, dar totuși ii las un mesaj directorului de aici, întrebând de cei din Miami dacă concurează la spectacol, spre surprinderea mea a răspuns, mi-a spus ca ei nu pot căci nu au fost calificați, de atat am avut nevoie sa aud. Mai știti ca mi-a făcut o propunere mai de mult?
"De ce nu iti faci echipa ta si o provoci, iar echipa care câștigă va rămâne?" directorul mereu a avut idei bune, doar ca l-am anunțat ca vom apărea direct la concursul internațional, sper.
O sa imi fac o echipa, voi avea si băieți in ea căci am nevoie de ei, vor fi si dansuri normale pe langa step si cele de majorete, o să muncesc ca sa le arat cine e cea mai tare.
Toti vor plăti!

A lost soul - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum