Tresar ușor când usa se lipește de perete zgomotos, la fel de repede in nici 2 secunde este din nou închisă.
Iris se aseaza lângă mine, roșie toată la față.
"Să ghicesc... Anghel?" zambetul ei îmi confirmă totul.
"Sti ca de ceva timp stam foarte mult împreună, ei bine astăzi a fost prima data când ne-am sărutat" chițăie fericită, fapt ce ma face sa zâmbesc și eu. "Sky, sunt efectiv topita, nici nu stiu cand mi-a intrat atat de repede pe sub piele" se așează cu capul în poala mea. Iar eu ma joc în parul ei.
"Ma bucur pentru voi!" iau o pauza încercând sa formulez in cap cat mai ok ce vreau sa o întreb "Nu iti este frica, nu stiu, ca poate încă ține la Sonia?" Ea clipește usor, dar nu ii dispare zâmbetul.
"Ohhhhh, sunt constienta de asta, dar totusi ușor, ușor uitam de iubirile din trecut"
"Luca?"
"Mdaaaa, mi-a spus ca ii pare rau pentru tot și ca el chiar a ținut la mine, dar în același timp era îndrăgostit de Agnes de foarte mult timp"
"Esti puternica, Iris! Contează ca ai putut trece peste și ca ai acceptat situația, continuându-ți viata. Acum ai găsit pe cineva mai potrivit, zic eu" zâmbetul ei este atat de inocent."Tu cum esti după toate cele întâmplate în ultima perioada?"
"Rezist, totuși nu am încotro. Tot ce s-a întâmplat în arest a lăsat încă o cicatrice pe sufletul meu abia puțin rămas. Mi-aș fi dorit sa ma pot apăra, as fi putut puțin, dar am preferat sa stau cuminte, pentru a nu muri! Aiden și Vlad au nevoie de mine!" iau o pauza, mii de imagini care ma omoară pe interior imi reapar în gând "Cred ca eu am mai multa nevoie de ei" când ma gândesc la iubitul meu ma liniștesc, prezența lui ma liniștește! Calmează furtuna din mine și îmi alină rănile, fără sa îmi dau seama am devenit dependenta de el, de mirosul lui, de orice ține de el.
Nu stiu, de cand am aflat ca o sa am un copil, un sentiment necunoscut, dar plăcut a apărut. Chiar mi-l doresc, nu regret nimic.
"Cum e bebe?"
"Cred ca bine, ii este pofta de capsuni cu ciocolată" cand ma gandesc deja am gura apă.
"Pai hai sa mergem, într-o escapada"
"Escapada?" celelalte doua intra si inchid usa in urma lor.
"Sa luam capsuni cu ciocolata, poate luam de la cafeneaua aia unde le face in vafe, in centru, știți despre ce zic?" blonda sare in sus, cred ca si ei ii este pofta.
"Oricum ăia 3 joaca fifa, haideți să mergem pe ascuns, caci daca află Vlad, vrea sa vina si el, nu o mai lasa singura nici la baie" roscata imi scoate o bluza de trening ca sa nu îmi fie frig, azi a fost urât afară.
"O favoare fetelor" toate se întorc spre mine înainte sa iesim.
"Vreau eu sa conduc, măcar pentru ultima oară, ca nebunul nu o sa ma mai lase" ele zambesc, afirmând.
Iesim usor, intram in camera lui Agnes caci este la parter si iesim pe geam, încălțămintea a luat-o Sonia pe șustache, căci ei nu sunt atenți la ea, ca nu are treaba cu niciunul.Pornesc motorul, imi era atât de dor sa conduc.
Nici nu am plecat bine de pe loc ca îi vad pe băieți cum ies grăbiți pe ușă sa vadă cine e la mașină. La naiba, ne-au auzit!
"Skyler, accelerează"
"Hai"
"Repede, repede"
Toate trei ma zapaceau asa ca m-am panicat si am ascultat, scârțâitul roților mi-a băgat adrenalină in vene.
După nici 10 minute, M8 iubitului imi apare in spate, are mai puternica mașina cum naiba să îl întrec. Asa vrei sa jucăm, Parker?
Accelerez, făcând numai stânga, dreapta, depășind multe mașini, dar tot nu scap de el, intru pe o străduță si incep sa accelerez, intrând imediat dupa pe un drum neasfaltat, stiu ca masina lui e prea joasa pentru aceste gropi, eu având un mare avantaj cu 4x4.
Am observat ca dupa prima groapă a dat înapoi, stiu sigur ca o sa ocolească repede această stradă, asa ca accelerez si ies direct pe soseaua principala, ajungând fix la doua minute de cafeneaua unde servesc si vafele dupa care mor.
Când iesim din mașină deja aud monstrul accelerând, la nici o secundă parchează si ies toti din mașină."Bine jucat, iubito!" apare in fata mea si imi dă o șuviță după ureche "Esti atât de obraznica, ai noroc ca esti însărcinată"
"Altfel ce?" imi prinde ușor părul si ma trage spre el, respirația lui fiind calda, lăsându-mi pielea de găină, iar înălțimea lui ma intimidează.
"Altfel, te futeam până nu mai puteai sa mergi" m-am udat doar gândindu-mă la acel lucru, înghit in sec si il privesc intens. El imi zâmbește si imi sărută obrazul, intrând împreună cu toții.
CITEȘTI
A lost soul - FINALIZATĂ
Teen FictionCu timpul cand începi sa treci prin multe te maturizezi, devii mai puternic si înveți sa te descurci, iubindu-i pe cei din jur mai mult. Skyler este una din persoanele cele mai încercate de Dumnezeu, care a crezut ca poate reuși destul de usor sa fi...