11

22 15 0
                                    

(cel de sus este doar un exemplu, doar ca la noi este de rugby, ca sa știți despre ce a fost vorba)

Toți din jurul meu erau fericiți, meciul a fost castigat de Whosfol, iar noi am făcut o galerie de poți sa o dai și la știri. Majoretele si echipa de rugby au început sa sară împreună in sus fericiți, eu doar stăteam mai departe si ii priveam zâmbind.
"Cum iti permiți să îmi i-ei locul?" descreierata de Miranda ma loveste cu ceva in spate de mă dărâmă pe jos, am rămas pur si simplu fără respirație, gâfâi si incerc sa trag in plămâni aer, toti au venit spre noi două, le fac semn sa nu ma atingă până nu îmi revin singură. Sonia se avântă spre ea si ii dă un pumn de o lasă pe jos, fata nu a făcut degeaba box. Il observ pe Vlad pe vine privindu-mă, nici nu i-a păsat ca iubita lui e cu borș la nas lângă noi.
"Poți să te ridici?" imi așează mâna pe umăr si strange încet.
"Da, sunt ok" ma ridic cu ajutorul lui si imi țin mâna la spate, cand ma uit la botoxata de pe jos, observ si o bucată de lemn, de unde dracu a făcut rost de aia?
"Si ca să ști, am aflat de mult timp că directorul te-a dat afară din echipă" fetele se uită socate si cu dispreț la ea.
"Nu o sa ma pun la mintea ta, oricum te bate soarta destul" trec pe lângă toți si incep sa înaintez spre parcare, Sonia urmându-mă.
"Sigur esti ok?" înainte sa intru in mașină imi ridică putin tricoul, fața ei imi spune totul, nici nu vreau să mă uit si eu.
"Fetelor vă așteptăm mâine seară la petrecerea de la vilă , sărbătorim victoria" doua majorete care mergeau acasă ne-au anuntat si au plecat.
"Stai sa il sun pe Aiden" il apelez pe fratele meu, in timp ce pornesc motorul si aștept.

"Da!" parea nervos si supărat.
"Ce ai pățit? Unde ești?" m-am panicat căci stiu ca si el face urât la nervi si nu vreau sa aiba probleme.
"Cand sa merg sa vorbesc cu Vlad despre meci, am dat de Matt ce încerca să îmi pipăie iubita. Vorbim mai încolo, Sky, ma duc sa il rezolv putin" Matt s-ar putea sa il bată, incep să fug prin curte si sa il caut, Sonia a rămas la mașină, ii observ in spatele liceului cum primesc pumni unul de la celălalt, ma bag intre ei, primind si eu un pumn, dar totuși ii oprisem.
"Sky, imi pare rau!" Matt spune si pleaca in grabă. Tremurul a inceput pentru cateva secunde, furtuna din mine amplificându-se.
"Aiden la masina, acum!" ma enervasem, dar pana in parcare imi revin, am buza spartă, dar nu imi pasă, ma șterg la mașină, cand ajungem grupul vorbea cu Sonia. Cand m-au observat, ea a fost prima care a sărit.
"Ce s-a întâmplat?" Aiden intra in mașină, ștergând sangele de la buza si aracada, eu am rămas putin afară cu ei, imi aprind o țigară, in timp ce Sonia imi dă un șervețel.
"Matt si Aiden s-au încăierat" trag adânc fumul in piept făcându-mă sa ma calamez instant. Imi sterg buza si il privesc pe Vlad, se abținea sa nu spuna ceva.
"Eu doar am calmat apele" zâmbesc si urc la volan, arunc țigara neterminată, căci mi s-a facut greață de la ea si pornesc motorul, il privesc pe Aiden in oglinda retrovizoare si il vad îngândurat.
"Esti ok?" m-am calmat, el isi ridică privirea si imi zâmbește încet.
"Noi plecăm!" ii anunț pe cei 5 si Sonia inchide portiera.
"Skyler" Agnes se sprijină pentru cateva secunde pe geamul deschis "Mulțumim" eu doar dau din cap in semn de cu placere si plec din loc, am făcut-o căci imi iubeam echipa, ca întotdeauna, nu am făcut-o ca sa par cea mai buna.

××××××××××××××××××××××××××××××××

Este vineri si acum ne pregătim de petrecere, vila, nu am mai fost acolo de mult, acolo am multe amintiri frumoase, oare camera mea si a lui Vlad, acum o imparte cu Miranda? Si lucrurile mele unde le-a dus, caci daca mai țineți minte eu cand am plecat am lăsat absolut totul aici.

Imbrac o rochie neagră si scurtă, cu bretele subțiri, imi vine mulata pe corp, sincer sunt mandra de cum arat, sa nu mai spun ca toate tatuajele mari si mici se observa si arata bine rau de tot. Machiajul, ei bine, mi-am făcut conturul la buze si l-am intins pe toata suprafața lor. Concealer si pudră, rimel, tocuri de 12, sunt gata.
Când ies pe ușă, o observ pe Sonia cu gura căscată.
"Esti frumoasa rau si sexi, toti o sa înnebuneasca cand o sa te vadă." ma îmbrățișează ea acum fiind putin mai înaltă caci ea e învățată sa poarte numai tocuri de 15.
"Mulțumesc. Si tu esti superbă" ii zambesc si o privesc cu atenție, are o rochie neagra, mulata si toata fiind din piele, are specificul ei ruj roșu, iar parul este la fel lăsat pe spate, optând pentru față doar la putin rimel si concealer.
"Wow" Aiden stătea in tocul ușii lui cu ochii măriți, el este pregătit de culcare observ, căci e abia scos din duș, intra in cameră fara sa mai spună nimic.
"Ok. Asta a fost ciudat" am început sa radem pe acest subiect in timp ce porneam spre petrecere, am luat un taxi deoarece imi doresc sa beau si eu, șoferul ne-a tras priviri tot drumul, imi venea sa ii dau un toc in ochi sa nu mai vada niciodată.

A lost soul - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum