7~

407 85 11
                                    

Jisung, okul sonrası eve gelmiş biraz dinlenip annesi ile odasına geçmişti. Aslında her şey düzenlenmiş aksesuar ve giysi odası düzenlecekti.

Jisung odaya girdiğinde bu kadar büyük oda beklemiyordu. Çalışma masası olan yer yatakla arada bir duvar ile ayrılmış refah bir yarı oda şeklindeydi.  Annesi masasını düzenlerken o kitaplarını yerleştiriyordu.

Kitaplar arasında dün sipariş ettiği bilim kitapları vardı. İki şey üzerine yoğunlaşacaktı uzay ve biokimya ailesinin sahip olduğu büyük ilaç şirketi bundan etkili olmuştu. O yüzden kendini geliştirebileceği kitaplar, teleskop ve mikroskop almıştı. Burası tamamlandıktan sonra giyim odasına geçtiler. Orada Hei'nin getirttiği eşyalar ile düzenlemişlerdi. Çeşit çeşit tişörtler, hoodieler, swetler, pantolonlar Jisung sadece şaşkınlıkla bakıyordu. Ayrıca annesi çekmece açmış pahalı saatleri yerleştiriyordu.

"Anne çok fazla şey almışsın ama"

"Benim bebeğim için fazla değil az bile"

"Sizin hakkınızı nasıl öder size layık biri olabilirim ne yapsam yetersiz gelir gibi hissediyorum" Hei ayaklanıp Jisung'un elini tuttu. "İyi bir insansın özünde iyilik var. Biz ne yaparsak yapalım kıymet bilecek bir çocuk olduğunu görüyorum. Fakat oğlum lütfen bunlar için minnet duyup altında ezilme bizim oğlumuz olduğunu bil, bir anne baba olarak yapmamamız gereken şeyler olduğunu bil yani bunlar için nasıl karşılık veririm diye düşünme sadece mutlu ol. Bizim için senin mutlu olman bizi anne baba olarak görmen her şeyden önemli sakın bir daha bunların altında kendini ezme."

"Teşekkürler anne ve özür dilerim. Ben hiç anne sıcaklığı ya da baba şefkati tatmadım o yüzden hala alışma sürecindeyim her şey çok farklı alışık değilim. Bazen için içime sığmıyor ama nasıl tepki vermem gerektiğini bilmiyorum"

"Şu an ne yapmak istiyorsun."

"Anneme sımsıkı sarılmak istiyorum"

Hei çekti ve sarıldı "oğlum asla annene sarılmaktan çekinme"

Jisung'un gözleri dolmuştu. Konuşurken sesi titredi "tamam anne" dedi.

"Şşş bak bakalım benim bebeğim niye ağlıyor"

"Kalbim çok sıcak anne, çok mutluyum"

"Umarım hayatında gözlerine biriken bu yaşlar sadece mutluluktan olur"

"Ah bölüyor muyum?"

"Hayır Channie kardeşinle anne oğul sarılması yapıyoruz"

"En sevdiğim" diyerek yanlarına gelip birer öpücük vermişti. "Hadi bakalım yemek vakti"

"Saati hiç fark etmemişiz hadi bakalım yüzünü yıkayıp gel" Jisung'un bir kez daha saçlarını sevmişti.

Yemek masasına gelen Jisung babasına gülümsemesini sunmuş "hoş geldin baba"

"Hoş buldum oğlum afiyet olsun,"

"Afiyet olsun"

"Ne yaptın odanı düzenledin mi?"

"Evet baba, annemle düzenledik çok güzel oldu"

"Favorin neresi bebeğim" diye sordu Hei

"Çalışma masam çok güzel çıkıp çalışmak için sabırsızlanıyorum. Ayrıca çalışmak istediğim alanı ikiye düşürdüm şimdi onlarla ilgileneceğim."

"Neler onlar?" diye sordu babası

"Uzay ve biokimya"

"Biokimya?"

All of me/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin