İngiliz edebiyatı dersi öncesi tüm sınıf Jisung'un fikrini beğenmiş kafa kafaya verip hocayı nasıl ikna ederiz diye plan yapıyorlardı.
"Şey diyorum acaba geçen konuştuğumuz konu üzerinden mi ilerlesek? Yani Minho hyung Romeo & Juliet hakkındaki düşüncesini hoca ile paylaşıp onun fikrini sorsa biliyorsunuz İngiliz edebiyatı hocaları tam bir Shakespeare hayranı oluyorlar. Buradan da onun oyununu yeniden uyarlayalım diyerek bağlarız nasıl?"
Seungmin düşünceli bir şekilde duruyordu. "Ne oldu Seungmin ne düşünüyorsun?" diye sordu Felix.
"Yani bunlar bizimse düşünebileceğimiz şeyler Jisung'un bizden farkı acaba daha hızlı düşünmesi mi? Onu anlamaya çalışıyorum."
"Hyung sen meseleyi çok yanlış anladın bu gibi şeyler değil, beni farklı kılan mesela sen maksimum 4 ya da 5 bilinmeyenli denklem çözersin ben teorem yazarım bunun gibi şeyler yani beni farklı kılan"
"Ne diyor bu ya sabah sabah denklem falan hem de bilmem kaç bilinmeyenli keyfimizi kaçırmayalım lütfen" Hyunjin'in tepkisi hepsini güldürmüştü.
Jisung sınıfa çok kısa sürede uyum sağlamıştı. Bunda Chan ve arkadaşlarının etkisi çok büyüktü fakat diğerleri de iyi kişilerdi. Jisung olduğu sınıfta gayet mutluydu.
"Sınıfta yeni kanlara ihtiyacımız varmış" dedi Jungkook.
"Aynen havamız değişti iyi oldu" dedi Jia.
Derken İngiliz edebiyatı hocası sınıfa girmişti. Yoklamayı aldıktan sonra ödevleri sormuştu.
"Önceliği gönüllülere verelim" dedi Bay Jung. Kimse gönüllü olmayınca Jisung Chan'ı şaşırtan hamleyi yaptı ve elini kaldırdı.
"Jisung, çok güzel yeni öğrencimizden böyle bir başlangıç beni mutlu etti."
"Teşekkürler hocam."
"Konu olarak bahsedeyim mi yoksa birinci perdedeki konuşmadan mı başlayayım."
"Birinci perdedeki konuşmaları alalım sonra konusunu açıklarsın"
Jisung gayet akıcı bir İngilizce ile ilk perdedeki konuşmaları tamamlamıştı. Bay Jung düşünceli bir şekilde onu dinliyordu.
Konusuna gelirsek Bay Jung Verona'da aşık iki gencin saraydaki statü farkından kaynaklı umutsuz aşkı sonunda birbirlerine kavuşmak için plan yapıyorlar ama hizmetkârın aşık olduğu prense gönderdiği haber ona ulaşmayınca prens sevgilisini öldü zannedip saraydaki odasında intihar ediyor. Şehirde bir yaşlı kadının yanında krallıktan kaçmak için prensi bekleyen hizmetkâr, sevgilisi yerine tellallar tarafından duyurulan sevgilisinin ölüm haberini alıyor."
"Sonu bana Romeo & Juliet hatırlattı" dedi Bay Jung.
"Shakespeare sever misiniz hocam?"
"İngiliz edebiyatını seçme sebebim diyebilirim."
"Favori Shakespeare eseriniz hangisi?"
"Bir ara bu soruya Kral Lear ve Venedik Taciri arasında kalarak cevap veriyordum." Jisung duyduğu kitap isimleri ile konuyu nasıl bağlayacağını düşünürken birden Bay Jung istediği yemi atmıştı."
"Ama asıl favorim her zaman Romeo & Juliet"
Herkes içinden işte oh be derken Jisung hemen konuyu bağlamıştı. "Ah hocam öyleyse geçen kendi aramızda konuştuğumuz bir konu hakkında sizinse fikirlerinizi sormak isteriz. Bu konuda en bilgili kişi sizsiniz sonuçta, sorabilir miyim?"
"Bang Chan bu senin kardeşin mi gerçekten?"
Chan kaşlarını çatıp cevap verdi "evet hocam kardeşim neden sordunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All of me/ Minsung
Fanfic"En kötü çılgınlığım, ritmim ve kederimsin Şarkı söylemeyi bırakamam Kafamın içinde çalıyor ve orda sen varsın Kafam suyun altında ama iyi nefes alıyorum Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım Çünkü her bir zerrem Senin her bir zerrene aşık" Kitaplar...