25~

326 81 24
                                    

"Yemekler çok güzel olmuş" dedi Chan.

"Yok hyung kabul edelim aslında çok güzel değil ama hepimiz çok mutlu olduğumuz için çok lezzetli"

"Bak böyle haklı haklı konuşma Jeongin" dedi Changbin.

"Mutfağı yarın ben devralayım"

"Minho, burası sipariş vermek için çok uzak aç bırakma bizi"

"Seungmin Hyung" dedi Jisung sonra Minho'ya baktı onay gelince devam etti "Minho hyung mükemmel yemek yapıyor tadı hala damağımda o derece yani"

"Ya ben bir şey sormak istiyorum" dedi Sunghoon.

"Hyunjin, Seungmin, Felix siz biliyor muydunuz  Minho'nun mükemmel yemek yaptığını?"

Üçlü hayır anlamında kafasını salladı. "Öyleyse asıl sorumu soruyorum her şeyi neden Jisung biliyor?"

"Hyung çünkü ben çok sevimliyim" Sunghoon ona anlamaz gözlerle bakınca "ne yani hyung ben sevimli değil miyim?" Jisung bambi gözlerini doldurarak dudaklarını büzerek  Sunghoona baktı. Yalnız büyük yemek masasındaki herkes hayran gözlerle Jisung'a bakıyordu. Sunghoon "tamam tamam hayatımda gördüğüm en sevimli şey sensin" diyerek Jisung yanağından bir makas aldı.

"Şimdi yemekten sonra ne yapalım? Üç gün buradayız"

"Bugün alt kattaki oyun salonu kullanalım, orada her şey var hatta kareoke bile yapabiliriz" dedi Chan.

Grup yemeğini bitirmiş alt kata inmişti. Minho ve Jisung kareokenin başına geçmiş şarkı söylemeye başlamıştı. Diğerleri ise çeşitli oyunlarla oynuyordu. Bir süre sonra bunlardan sıkılan grup halı döşeli olan yumuşak zemine tek tek kendini bırakmıştı.

"Hadi şu ergen kızların favorisi olan doğruluk mu cesaret mi oyununu oynayalım"

"Jeongin bebeğim sen zaten ergensin sadece kız değilsin. Ayrıca yaş belirtlemeye ya da çocuksu diye eziklemeye gerek yok, her yaş grubu için oynanabilecek bir oyun yani benim şahsi fikrim" dedi Felix.

"Hadi öyleyse oynayalım fakat cezalar böyle farklı olsun ne dersiniz?" Dedi Jay.

"Dağ başındayız olayı tehlikeli ve korkutucu yapmayalım." dedi Chan.

"Ne oldu korktun mu?"

"Ev sahibi olarak buranın ıssızlığını doruklarına kadar tattım Hyunjin"

"Küçükler var onları çok korkutmayız"

"Abi korku evine gittiğimiz günden ders almadınız mı siz?"

"Changbin hyung az kalsın tüm korku evi ekibini hastanelik ediyordu nasıl unuturuz."

"Hadi bakalım başlayalım dediğim gibi ceza olursa, korkanlara ve küçüklere cezalarda biraz daha yumuşak olalım" dedi Chan

"Ben 17 yaşındayım ama olsun" Jisung sürekli küçük diye bahsedilmesine sinir olmuştu.

"Owww çatma kaşlarını, tamam en çok sen büyüdün." diyerek Jisung'un çenesinin altını sevdi Felix.

"Felix hyung neredeyse aynı boyadayız hatta Jeongin senden uzun söyleyeyim dedim"

"Boy konusuna girmeyelim ve oyuna geçelim" dedi Changbin. Herkes onun bu dediğine gülmüştü.

"Şişe kullanalım" diyerek Jungkook elindeki birayı bitirip şişeyi ortaya koydu.

"Başlıyorum öyleyse" diyerek şişeyi çevirdi Sunghoon.

Soru kısmı Eunwoo'ya cevap kısmı Seungmin'e gelmişti. "Doğruluk mu cesaret mi?"

"Doğruluk" dedi Seungmin en başından tehlikeli şeylerle uğraşmak istemiyordu.

All of me/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin