18~

315 82 26
                                    

Uzunca bir uykunun üzerine tatil ekibi tek tek uyanıyordu. En erken uyanan ev sahibi olmuş ramen yapmış tavuk ve deniz ürünleri sipariş vermişti. Felix'in yardımı ile masayı hazırlamıştı. Jeongin herkesi uyandırmış yemek masasına geçilmişti.

"Saat kaç?" uykulu haliyle Hyunjin en sona gelmişti.

"Dur bakayım 15.30 diyor" dedi Jeongin.

"İyi de biz neden uyandık? Hayır tatilin ilk günü ve ben dileğim gibi uyuyamıyorum. Kahrolsun dünya."

Herkes uykulu gözlerle isyanlardaki Hyunjin'e bakıyordu.

"Bende bayılmıyorum az uyumaya ama bütün günü uyuyarak geçirirsek denizin tadını nasıl çıkaracağız? O yüzden uyku düzenimizi bozmamaya çalıştım."

"Oğlum biz genciz ve tatildeyiz. Genç adamın uyku düzeni mi olur? Geceleri kulüplere gideceğiz, gezeceğiz, tozacağız. Bir ay burdayız erkenden uyanmamıza gerek var mı? Mesela bu yemeği gece yarısı da yiyebilirdik değil mi arkadaşlar?"

"Oyum Hyunjin'e" dedi Eunwoo, tek gözü kapalıydı.

" Cidden hyung senin uyku düzenin yok ki gelmiş bize uyku düzeni lafı yapıyorsun"  Changbin Jeongin'e öldürücü bakışlar atsa bile şu an Jeongin onu görmüyordu.

"Sen gece uyumasan bile dışarı çıkamayacaksın ufaklık o yüzden senin uykunu etkileyen hiçbir şey yok."

"Şu an resmen abi zorbalığına uğruyorum ya."

"Ne yani hyung geceleri bizi bırakıp gidecek misiniz?"

"Böyle de söyleyince kötü oldu ya" dedi Changbin.

"Bazen Jisung ve beni değiştirme konusunda ciddi olduğunu düşünüyorum hyung" diye sitem eder şekilde şakayla takıldı Jeongin.

"Yoo o konuda zaten yeteri kadar ciddiyim."

"Bende ciddiyim Jeongin seni Kkami'ye arkadaş olarak alabilirim."

"Hyung ya" öğleden sonra yaptıkları kahvaltı Jeongin'in sızlanmaları ile geçmişti. Biraz sahile gitmeye karar veren ekip yola çıkmıştı. İki araba vardı beşer kişi olarak arabalar yerleşmişlerdi. Sahile gelen grup sadece denizin kıyısında ayaklarını suya sokmuşlardı. Denize yarın girmeyi planlıyorlardı.

Kıyıda biraz takılan ekip nereye gidelim diye karar vermeye çalışıyordu. Tabi bombayı bırakan yine Jeongin olmuştu. Ah bu çocuk gerçekten çok yaramazdı.

"Bence loveland'a gidelim" dedi Jeongin

"Ay aşk adası mı teması ne?" safiyane duygularla aşktan bahsedildiğini zanneden Jisung ise aşk adası hakkında heyecanlanmıştı. Küçük platonik belki bir şeyler okur öğrenirim diye düşünüyordu.

"Açık hava müzesi olan loveland'ın teması aşktır. Meşhur Üst Sanat Okulu Hongik üniversitesi mezunu 20 sanatçının yardımı ile açılmıştır. Eğitimsel seks filmlerinin yanı sıra 140 adet değişik seks pozisyonunu yansıtan insan heykeli bulunmaktadır. Parkın web sitesi müzeri 'aşk odaklı sanatın erotizmle buluştuğu yer " olarak tanımlamaktadır. Sergi alanları tamamen camdan yapılmıştır. Hımm.... Ayrıca her ay değişen sergilerde farklı Koreli sanatçıların eserleri sergileniyormuş. Müzeyi gündüz gezmek 40 dakika akşam gezmek 50 dakika sürüyormuş. On dakikada ne değişiyor acaba? Hah 18 yaş altı gelenler de oluyormuş demek ki şöyle bir açıklama var. 18 altı gelenler ve aileler için özel gezilecek yerler varmış. Sansür uyguluyorlar galiba!" diyerek kahkaha atmıştı Jay.

Changbin Jeongin'e döndü "oğlum ben daha geçen yıl aldık bu evi bu ilk seferimiz nerden biliyorsun sen loveland'ı, ben bile yeni duydum."

"Ben ergenliğini zirvede yaşayan bir ergenim, sen libidosu düşük bir ergenlik geçirdiysen ben ne yapayım hyung."

All of me/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin