10~

356 82 38
                                    

Zaman hızla geçerken şimdiden bir ay olmuştu. Jisung ve Minho'nun o konuşması üzerinden ise bir hafta geçmişti. Garip bir şekilde ikili uzaklaşmıştı.

Kulüp tanıtımları yapılmış Jisung sporla ilgili kulüpleri istemediği için bilim kulübüne gitmiş burası sarmamış en azından kitap okuyayım bari diyerek kitap kulübüne katılmıştı.

Kulüp saatinde herkes kulüplerine giderken Jisung'un eline aldığı kitapla kitap kulübünün yolunu tuttu.

Kütüphanede ayrı bir oda kulüp odası için ayrılmıştı.   Zaten sessiz olan kütüphane varken daha sessiz bir yere geçmek sanırım yalnız kalmak istediğinden kaynaklıydı ya da sınıfta yapayalnız kaldığını unutmak içindi. Chan onunda futbol oynayanları izlemeye gelebileceğini, kitap kulubünde kimsenin olmayacağını söylese bile yine de gitmek istememişti. Yanında kalayım o zaman diyen hyungunu zorla göndermiş buraya gelmişti. Bay Jung kitap kulübünde sadece iki kişi olduğunu diğer kişinin daha aktif olduğu bir kulübü daha olduğu için anahtarın birini Jisung'a vermişti. Jisung kapıyı açıp güzel dizayn edilmiş odaya girdi, biraz ilerledikten sonra kanepede uzanıp kitap okuyan kişiyi gördü.

"Ah hyung kulübün diğer üyesi sen miydin?"

"Jisungie!"

"Özür dilerim hyung korkuttum mu?"

"Sorun değil sadece fazla dalmışım. Bay Jung tuhaf adam diğer üyenin adını bana da söylemedi, kendi dünyasında eğleniyor galiba."

"Ya hyung öyle söyleme iyi adam sadece fazla romantik"

"Bak bu konuda sonuna kadar haklısın fazla romantik ama bu diğer kulüp üyesini söylemeyerek yaptığının hiçbir açıklaması yok,  tamamen çatlatlık . Hayır yani adam gizem yapınca özellikle ısrar ettim fakat o da söylememekte ısrar etti."

"Olsun önemli değil diğer kulüp üyesi sen olduğunu öğrendim ya artık rahatım, başka sınıftan biri diye biraz tedirgin gelmiştim. Bu arada hyung senin diğer kulübün yok muydu hatta bildiğim kadarıyla takım kaptanısın kitap kulübü nerden çıktı."

"Sadece bir aydır tanıyorum ama sanırım seninle paylaşabilirim , güvenilir birisin?"

"Hyung Chan hyungumu tanıyorsun zaten yani ondan yola çıkarak karar verebilirsin."

"Hayır ben Chan'dan yola çıkarak değil sen olduğun için karar vermek istiyorum."

"Öyleyse hayatında fazlasıyla sır olan biriyim diyelim."

"Biliyorum"

Jisung duyduğu cümle ile şaşkınlık yaşadı "Nasıl yani hyung?"

"Ben diğerleri kadar dikkatsiz değilim, neyse boşver ne olursa benimle mezara gelecek bir sır rahat olabilirsin hatta bu kapıdan çıktığında her şeyi unutabilirsin. Bende seninle sırrımı paylaşayım bu şekilde kendini daha rahat hissedersin."

Jisung içine bir korku düşse bile geri adım atmadı. "Ne dediğini tam olarak anlamadım hyung ama elbette bana güvenebilirsin. Bir çok arkadaşımın sırrı var ama hiçbir zaman  kimseye anlatmadım." küçük bir yalandan zarar gelmezdi.

"Öyle olsun bakalım. Aile hayatım çok yolunda değil zaten onlardan kaçarak buraya geldim yine buldular beni. Babam büyük işler yapıyor ama pek iyi işler değil. Beni o işlere bulaştırmak için çok uğraşıyor. Eve gidince ders çalışmamam için her türlü eziyetle karşılaşıyorum. Üniversite okuyunca onun elinden kaçacağımı düşünüyor. Okumasam bile onun yolundan gitmeyeceğimi hala anlamadı. Tek umudum bana çocuğu olduğum için acıması ve öldürmemesi. İşte bu yüzden genelde burada olurum. Hatta iki yıldır bu kulübün tek üyesi benim bu oda benim odam oldu. Burada çalışırım burada okurum burada kafamı dinlerim."

All of me/ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin