Gösteri günü gelip çatmıştı. Jisung çıkartıldıktan sonra önemli görevlerde ve rollerde kimse kalmamıştı. Jisung ilk defa sahneye çıkacağı için heyecanlanmıştı. Derslerine vereceği zamandan buna ayırmış ve çok çalışmıştı. Aslında hyungu onun ne kadar çalıştığını görmüştü fakat anlaşılan pek önemli değildi.
Changbin, Felix, Seungmin izlememe kararı almışlardı. Hyunjin Romeo'nun öldürülen kuzeni rolündeydi. Rolü biter bitmez çıkmayı düşünüyordu. Sunghoon rahip olmak istemediği için o rol Chan'a verilmişti. Neredeyse tiyatrodan görev alan sınıftan kimse kalmamıştı. Açık tiyatro kulübü öğrencileri ile kapatılmıştı.
Diğer tarafta ise Felix browni yapmış, Changbin de kahve almıştı. Kafeteryada tiyatro saatinin geçmesini bekliyorlar bir yandan da tatil planı yapıyorlardı.
"İzlememekle ayıp etmiyor muyuz?" diye sordu Jisung.
"Kalbin çok temiz umarım sonsuza kadar öyle kalır. Fakat benim kalbim o kadar temiz değil. İnsanın sevgilisi olabilir saygı duyarım ama benimle tüm arkadaşlığını kesmesine sebep olan bir ilişkiye sahipse bende istediğini verir, tüm arkadaşlığımı keserim. O şarkıyı söylemek için kaç ay çalıştın. Derslerinden zaman ayırdın sahne korkun olduğu halde yenmeye çalıştın. Buna rağmen saygı duymayıp son iki günde senin en ufak bir hatan olmadığı halde sırf sevgililerini memnun etmek için çıkarıyorlarsa kusura bakmasınlar ya da baksınlar sikimde bile değiller. Ne onları izlerim, ne alkışlarım ne de tebrik ederim. Başlarda hadi ilişkileri yeni heyecanlılar dedik, fakat bizi görmezden gelmeler fino köpeği gibi kızların peşinden ayrılmamalar bir yere kadar, onlar bizimle takılmak istemiyorsa güle güle canlarının istediği yere gitsinler."
Arkadaşlarını çağırmak için gelen Minho duydukları ile olduğu yerde kalmış bir süre daha konuşan arkadaşlarını dinledikten sonra diğerlerinin yanında dönmüştü.
"Gelmeyeceklermiş"
"Niye?" diye sordu Chan.
"Niye olacak biz istemediğimiz için." dedi Jungkook.
"Nerden çıkardın onları istemediğimizi?" dedi Chan.
"Hadi dostum dürüst olalım birbirimize, kızlar sadece onlarla takılmamızı istiyor bizde istediklerini yapıp tüm arkadaşlarımıza arkamızı döndük. Sen söyle Minho en son ne zaman Hyunjinlerle takıldın? Söyliyeyim mi Soonja ile çıkmaya başlamadan önce, ya sen en son ne zaman kardeşinle bir yere gittin? Yunseo ile sevgili olmadan önce, peki dün biz Jisung'u sahne dışına atarken orada olduğunu hangimiz fark ettik? Hiç birimiz. Bunu biz tercih ettik onları sorgulamaya hakkımız yok."
"Gayette hakkınız var. Zaten yılardır hyunjinlerle birkaç ay da kız arkadaşı ile takılsın buna saygı duysunlar. Kardeşini zaten evde görüyor bir zahmet kardeşi sevgili ile vakit geçirmesine saygı duysun. Jia aylarca seni bekledi, ne var yani bütün ilgini alsın." dedi Soonja.
"Kızlar haklı dostum" dedi Chan. "Yani yıllardır tanıyoruz, bir sürede takılmayalım zarar gelmez ama bunu sorun yapıyorlarsa diyecek bir şey yok herkes yoluna bakar."
Hyunjin bütün konuşmalara kulak misafiri olmuştu. "kendi tercihleri" dedi. Onları görmezden gelerek içeri girdi.
"Aaa ekibin seni de mi bıraktı?" dedi Yunseo.
"Yunseo geçen yıl seni reddettim diye hala öfken dinmedi mi?"
"Ne saçmalıyorsun be sen?"
"Ne mi saçmalıyorum? Aaa pardon erkek arkadaşın bilmiyordu unutmuşum. Fakat hala bahçede bana ağlayarak yalvardığın videoların var millette, bir ara hepsini sildir derim. Jia, Eunwoo sonrası Jungkook'un peşine mi düşmüştün bu defa başarılı olmuşsun. Soonja favorin futbol takımı mı basketbol takımı mı hangisinin oyuncuları daha iyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All of me/ Minsung
Fanfiction"En kötü çılgınlığım, ritmim ve kederimsin Şarkı söylemeyi bırakamam Kafamın içinde çalıyor ve orda sen varsın Kafam suyun altında ama iyi nefes alıyorum Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım Çünkü her bir zerrem Senin her bir zerrene aşık" Kitaplar...