Jisung çantasını hazırlamış, Changbin hyungunun gelmesini bekliyordu. İlk defa tatile gideceği için oldukça heyecanlıydı. İçindeki burukluğu bastırmaya çalışıyordu. Aslında bu tatilde yanında hyungunun olmasını çok isterdi. Kafasındaki bu düşünceler ile aşağı indi. Valizini ve çantasını yapının yakınına koyup oturdu, eline telefonunu aldı.
O esnada merdivenlerden inen Chan önce Jisung'a sonra valizlerine bakmıştı. Jisung'u bulduğu zaman her şeyi onunla yapacağını onun biricik abisi olacağına dair kendi içinde sözler vermişti. Şimdi ise iletişimleri bile sınırlı hala gelmişti. Son zamanlarda bu konu aklını meşgul ediyordu. Ne zaman kabusları sona ermiş hayatı eski halini almıştı.
"Bugün mü gidiyorsunuz?"
"Hayır uçak sabah çok erken hep birlikte Changbin hyunglardan geçeceğiz."
"Burdan gidebilirsin şöför seni götürür."
"Akşam programımız var."
"Changbinlerle mi?"
"Yok on kişiyiz b şubesinden de iki kişi var."
"Kalabalık bir ekip oldunuz."
"Evet öyle olduk."
Jisung telefonuna bakmaya devam etti.
"Artık böyle mi olacağız?" diye sordu Chan.
"Nasıl?"
"Böyle sınırlı iletişim mi kuracağız?"
"Hyung inan seni çok seviyorum sana minnettarım. Hayatımı bir kabusa dönmekten kurtardın. Başta her şey mükemmeldi fakat değişen sen oldun. Odana geldiğimde ya kısa cevaplar verdin ya da telefonla konuşuyorum sonra gel dedin. Sonra geldiğimde ise ise işim var git dedin. Araya mesafeyi sen koydun, ben artık seninle nasıl koşucağımı bile bilmez oldum. Tatille ilgili çok hayalim vardı. Birlikte tatil yapacaktık şimdi ise ben valizlerimle başka hyungumu bekliyorum."
"Jisung cidden amacım seni incitmek değildi. Bak sana da müdahale etmedim çünkü sana karşı olumsuz tavırlarını görmedim. Fakat arkadaş çevrenden pek memnun değilim."
Jisung şaşkınlıkla hyunguna baktı. "Ne demek istiyorsun?"
"Nasıl anlatsam daha vaktin var mı?"
Jisung telefona baktı. "Ben erken hazırlandım daha vaktim var" dedi.
Chan kızların anlattığı bazı şeyleri Jisung'a anlattı. Jisung istem dışı güldü.
"Cidden mi hyung? Sende onlara inandın yani?"
"Fotoğraflar araştırmanı, şahitlik yapacak kişileri bulup konuşmanı tavsiye ederim. Yanınızdaki kişiler ciddi klinik vaka taşıyor kendine dikkat et. Eğer başının ağrımasını istemiyorsan ben ve Hannie hakkında bir şey anlatma. Jun-young gerçekten kötü biriydi bunu anlamak çok kolaydı, sizin kız arkadaşlarınız gibi ama tanrı aşkına Hyunjin hyung kimseyi incitmez. Bu kadar mı tanımadın arkadaşını ve Seungmin hyung zaten aşırı utangaç hiç mi tanımadın onu. Sen daha önceden tanıdığın insanları nasıl başkalarının kesin olmayan asılsız sözleri ile yargılarsın anlamıyorum. Halbuki seni daha mantıklı düşünen biri zannediyordum."
"Jisung, Yunseo benim kız arkadaşım şu anda hayatımda ailemden sonra öncelikli kişilerin başında geliyor. Bu da onun farkında neden bana yalan söylesin ki?"
"Neden söylemesin senin Seungmin hyunga benim denk geldiğim bakışlarına denk geldiyse eğer seni elinde tutmak için çok yalanlar söyler."
"Ne bakışı ne saçmalıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All of me/ Minsung
Fanfiction"En kötü çılgınlığım, ritmim ve kederimsin Şarkı söylemeyi bırakamam Kafamın içinde çalıyor ve orda sen varsın Kafam suyun altında ama iyi nefes alıyorum Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım Çünkü her bir zerrem Senin her bir zerrene aşık" Kitaplar...