Tatil bitmiş yeniden okul başlamıştı. Güzel bir tatilin ardından uzun ve stresli bir dönem onları bekliyordu.
"Naber?" diyerek Jisung'un ön sırasına oturdu Minho.
"İyidir asıl seni sormalı? Nasıl geçti tatil?" Jisung bu konuşkan hali Minho'yu gülümsetmişti.
"Fena sayılmaz alışveriş tutkunu insanlarla nasıl geçerse öyle geçti."
"Iıyyy oldukça sıkıcı yani"
"Aynen öyle sizinki nasıl geçti?"
"Şimdi nispet yapmak gibi olmasın ama muhteşem geçti, çok eğlenceliydi."
"Sevindim senin adına" Jisung ile Minho konuşurken Soonja sınıfa gelmiş hemen soluğu Minho'nun yanında almıştı.
"Selam Jisung"
"Selam Noona"
"Ne yapıyorsunuz?"
"Gördüğün gibi sohbet ediyoruz Soonja"
"Bugün çıkışta kafeye gideceğiz sende gelsene hem Jia'nın kardeşi de gelecek seninle aynı yaşta, yaşıtın biri ile takılmış olursun."
"Teşekkürler noona bugün erteleyemeceğim bir işim var bir dahaki sefere gelmek isterim." Jisung'un bu kibar cevabı Soonja'yı tatmin etmişti.
"Öyleyse başka bir zamana muhakkak ayarlarız"
"Olur noona" diyerek güzel gülümsemesini ona sunmuştu.
İki ön sıradaki Felix ise bu garip konuşmayı şaşkınlıkla dinliyordu. Jisung'un bu kızlardan haz etmediğinin farkındaydı. Acaba ne oldu Chan mı sorun çıkardı diye düşünmekten kendini alamadı. Bir an önce Jisung ile yalnız kalmalıydı.
"Neyse ufaklık bizde yerlerimize geçelim"
Minho'nun söylediği ile bozulan Jisung bozulduğunu yüzüne yansıtmamaya çalışarak "görüşürüz hyung" dedi.
"Ufaklıkmış hıh"
"Jisung kahve almaya inelim mi? Bu ders sınıf ve ders düzenlemesi yapılacak yani özetle ders boş."
"Aslında şey değil mi? Tatil sonrası muhabbetinizi bu saatte yapın sonra gün boyu çenenizi kapayın"
"Aynen öyle sincap. Hadi gidelim!"
"Gidelim hyung."
Tam çıkarken bu defa Jungkook hyungu ile karşılaşmıştı.
"Merhaba hyung" diyerek güzel gülümsemesini verdi.
"Merhaba Jisung nasılsın tatil nasıl geçti?"
"İyiyim hyung tatil güzel geçti. Sen nasılsın tatilin nasıldı?"
"Bende iyiyim tatilim mi? Kafama göre kişilerle takılmaya alışmışım farklılık biraz zorladı. Bu arada kulüp etkinliklerini sadece bu ay yapacakmışız bir kitap belirleyelim."
"Tamam hyung aklımda bir tane var Minho hyungun kesinlikle ilginç yorum yapacağı bir kitap onu yapalım, yedek üyemizi de alalım ama"
"Olur sonra konuşuruz hyungunu bekletme"
"Tamam hyung"
Felix ve Jisung birer kahve almış en köşe masaya geçmişlerdi. "Ee anlat bakalım ne iş?"
"Nasıl yani hyung?"
"Jisung bebeğim tamam sen ultra zeki olabilirsin ama bende zeki bir insanım bir işler çeviriyorsun hadi anlat bana belki yardımım dokunur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All of me/ Minsung
Fanfiction"En kötü çılgınlığım, ritmim ve kederimsin Şarkı söylemeyi bırakamam Kafamın içinde çalıyor ve orda sen varsın Kafam suyun altında ama iyi nefes alıyorum Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım Çünkü her bir zerrem Senin her bir zerrene aşık" Kitaplar...