Jeongin, Felix, Hyunjin ve Seungmin'in gelmesi ile ekip tamamlanmış korku evinin yolunu tutmuşlardı. Jisung ilk defa gireceği için heyecanlıydı. Onun bu hali herkesi güldürmüştü.
"En çok korkanlar kimler?" diye sordu Changbin.
"Felix ve Hyunjin, küçükleri bilmiyorum"dedi Seungmin.
"Öyleyse Hyunjin sende, Felix bende, Jeongin senin olsun, Jisung bende."
"Abiye bak ya resmen kendi kardeşini sattı"diyerek abisine takılsa bile hayranı olduğu Hyunjin hyungu ile aynı takımda olmanın içten içe mutluluğunu yaşıyordu. Tabi Jeongin tam bir tilki olduğu için hiç belli etmiyordu.
"Yani şimdi Jeongin Bang'lar senle Jisung'u değiştirmeyi teklif etseler hiç düşünemem direkt veririm seni."
"Bana olan aşırı kardeş sevginin farkındayım canım"
Hyunjin elini Jeongin omuzuna attı. "Merak etme minik kapıya atılırsan seni bizim eve evcil tilki olarak alırız. Şuna bakınsanıza tam böyle sevimli çöl tilkisi gibi değil mi?" diyerek resmen Jeongin'in yanaklarına eziyet ediyordu.
"Sende sağol hyung" diyerek Seungmin'in yanına geçip kolunu tuttu. "En güvenli liman sensin hyung"
Felix kahkaha attı. "Yanlış adama oynadın Jeongin en güvenli liman benim Seungmin'e belli olmaz ilk uçurumda yuvarlar seni."
Hepsi korkuyla Seungmin'den uzaklaşan Jeongin'e kahkaha attılar. "Acaba girmesem mi içeriye" korkulu gözlerle hyunguna baktı.
"Merak etme o kadar vicdansız değilim" diyerek Seungmin Jeongin'i kolundan tutup girişe götürdü. Yalnız resmen sürüklüyordu orası ayrı...
İçeri giren ilk grupta en çok Hyunjin'in çığlıkları geliyordu. Jeongin'in başta sesi gelmiş sonra sesi kesilmişti. Seungmin'den ise hiç ses gelmiyordu. En sonunda Hyunjin'in çığlıkları arttı. Çıkış kapısına yaklaştıklarını anlayınca diğer üçlü merakla ayağa kalktı. Kapı açıldığında içeriden sadece Hyunjin çıkmıştı.
"Seungmin ve Jeongin nerde?" diye sordu Changbin.
Hyunjin kendine bakıp sağına ve soluna baktı. "İçeride bir ara koptuk onları tekrar bulamadım bende çıkmışlardır diyerek çıkışa bulmaya çalıştım."
"Biraz daha bekleyelim gelirler elbet" dedi Felix.
Yaklaşık on dakika daha bekledikten sonra "böyle olmayacak ben içeri gidiyorum" dedi Changbin. Felix ve Jisung ise yanında gelmeyi teklif ettiler. Hyunjin ise bir korku daha kaldıramayacağını dışarıda diğer ikisini bekleyeceğini söyledi.
"Gelirlerse beni aramaya sakın unutma"diyerek içeriye doğru adımladı Changbin. Kapyı açıp içeri girince ellerini uzattı yanındaki ikiliye "elimi sıkı tutun ve ne olursa olsun yanımdan ayrılmayın" dedi.
"Hyung belki bizi daha fazla korkutmak için şaka yapıyorlardır olamaz mı?"
"Olabilir Jisung ama yine de dikkatli olun."
Changbin bir eli Jisung'un elini kavramış, diğer eliyle ise Felix'in parmaklarının arasından geçirmişti. Felix yüzünde sıcak bir gülümseme ile Changbin'e gülümsedi. Changbin de aynı şekilde ona bakıp gülümsedi.
"Romantik anınızı bölmek istemezdim ama hint dizisi çekecek vaktimiz pek yok gibi" diyerek sonunda birbirine yeşil ışık yakan ikiliye takıldı. Jisung'un söylediği şeye gülümseyen ikili kaybettikleri Seungmin ve Jeongin'in akıllarına gelmesiyle romantik anlarına ara vermek durumunda kaldılar.
"Hadi bakalım sıkı tutunun" diyerek yola koyuldular. Karanlık, gece görüş ışıkları ile daha da korkutucu bir hal alan korku evinde, aniden önlerine çıkan korkunç kostümlü çalışanlar, onları iyice korkutmuştu. Changbin tuttuğu ellerin daha da sıkılaşmasından yanındaki ikilinin ne kadar korktuğunu anlayabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All of me/ Minsung
Fanfiction"En kötü çılgınlığım, ritmim ve kederimsin Şarkı söylemeyi bırakamam Kafamın içinde çalıyor ve orda sen varsın Kafam suyun altında ama iyi nefes alıyorum Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım Çünkü her bir zerrem Senin her bir zerrene aşık" Kitaplar...