Jisung otelde kalmaya başlamasının üzerinden bir hafta geçmişti. Minho ona her gün çiçek gönderiyordu. Artık bu konuya çözüm bulması gerektiği için odasından çıkmış yan odanın kapısını çalmıştı.
Minho yeni duş aldığı için üzerindeki bornozu ile kapıyı açtı. Hafif ıslaklığı alınmış alnına dökülen saçları, kırmızı dudakları ile oldukça etkileyici görünüyordu.
"Jisung?"
"Hyung"
"Seni kapıma getiren nedir?"
"Hyung odam çiçek doldu artık çiçek göndermesen"
"Buketler çok büyüktü değil mi? Sevdiğin çiçekleri karıştırınca mecbur büyük oluyor neyse daha küçük buketler gönderirim."
"Hyun hiç göndermesen bak çiçek severim ama dalında daha güzeller."
"Öyleyse saksı ile göndereyim"
"Hyung hiç göndermesen diyorum ya"
"Neden ama gülümseyerek alıyordun çiçekleri"
Bunu nerden biliyordu ki? diye düşündü Jisung ama sonradan kaldığı otelin Minho'ya ait olduğu aklına geldi
"Bence bir konuşmamız lazım hyung"
"Konuşalım lütfen."
"Otelinizin restaurantının manzarasının çok iyi olduğunu duydum."
"Evet çok güzeldir akşam yemeğinde şehrin ışıkları ile daha güzel oluyor. Bu akşam yemekte bu güzelliği görmek için bana eşlik eder misiniz Han-shi?"
"Peki akşam yemeğinde görüşürüz Hyung"
"Görüşürüz..... bebeğim"
Jisung'un son kısmı duymadığını düşünse bile Jisung duymuştu. Elbette Chan hyungu ve Minho arasında geçen konuşmadan haberdardı hatta hyunguna hayatına müdahele ettiği için kırılmış bir süre konuşmamıştı. Fakat Minho'ya olan kızgınlığı ve kırgınlığı ayrıydı. Kendisiyle flört ederken aslında duygularıdan emin olmaması bu yüzden ümit vermemek için çok boktan bir yolu denemesi onu süründürmek için oldukça önemli sebeplerdi. Bu defa da Jisung'un, Minho'nun duygularından emin olması gerekiyordu. Duşunu aldıktan sonra özenle hazırlandı. Beyaz gömleği, siyah pantolonu, sarı saçları ile büyüleyici görünüyordu. Kusursuz cildine yaptığı hafif makyajla odadan çıkıp otelin restoran kısmına ilerledi. Minho çoktan hazırlanmış en güzel manzaraya sahip olan masayı ayarlamıştı. Siyah gömleği siyah pantolonu ile çok uyumlu olmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All of me/ Minsung
Fanfiction"En kötü çılgınlığım, ritmim ve kederimsin Şarkı söylemeyi bırakamam Kafamın içinde çalıyor ve orda sen varsın Kafam suyun altında ama iyi nefes alıyorum Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım Çünkü her bir zerrem Senin her bir zerrene aşık" Kitaplar...