Büyük gün gelip çatmıştı. Yarın Jisung'un doğum günü kutlaması vardı. Bu hafta oldukça değişik ve sinir bozucu olaylar yaşanmıştı.
Seungmin bir gün okula gelirken futbol kulübünün kaptanı ve yalakaları önünü kesmişti.
"Hey Kim Seungmin geçen yıl Ravin yanısıra yedek sürtüklüğünü yapıyormuşsun futbol kulübünün bu yılda bizi motive etsene."
"Ah Yoochun yanlış kişiye bulaştığını bilmiyorsun galiba seni takım kaptanlığından attırmam sadece iki dakikamı alır. Ayağını denk al ve bu dedikoduyu yayan sürtük kimse ondan sizi motive etmesini iste şimdi önümden çekilin." Yoochun, Seungmin'in okul başkanlığından dolayı çok uğraşmamıştı. Mecbur yol verip gitmesini izin vermişlerdi.
Diğer bir olay ise okuldaki Psikolojik Danışmanın sınıfta yaptığı zorbalık ile ilgili sunumda yaşanmıştı.
Hyunjin söz alıp zorbalığın önce temellerine inilmesi gerektiği ve sonra daha yaptırıcı yöntemlerle engellenmesi gerektiğini ve daha birçok şey söylemişti.
Chan ise ona laf atmıştı. Kısık sesle söylemişti ama tüm sınıf duymuştu. "Suçlular her zaman bir konuda en çok yorum yapanlardır demişlerdi bunun örneğini de görmüş olduk" dedi. Hyunjin ne konuşuyorsan açık açık konuş demesi ile ortam iyice kızışmış hocanın araya girmesi ile sonlandırılmıştı.
Haftanın asıl olayı ise Jisung'un duyduğu konuşmaydı. İnsanlara karşı her zaman merhamet duygusu ile yaşayan Jisung asla yapmayacağı bir şeye karar vermişti.
Sabah uyanıp kahvaltı masasına inen Jisung bir doğum günü geleneği olan yosun çorbası ile karşılaşmıştı. Anında gözleri dolan minik sincap teşekkür ederek çorbasını içmeye başlamıştı.
"Bugün belki abi kardeş planınız vardır diyerek sabah kutlayalım dedik bebeğimizin doğum gününü"
"Artık 17 oldu bebek olmaktan çıkıyor hızla" diye takıldı babası.
"Hediyelerimizi verelim"
Babası cebinden bir zarf çıkardı. Eline aldığında bir hesap kartı olduğunu gördü. "Tüm hakları tamamen sende olan bir hesap kartı içine üniversite eğitimin ve eğitim alırken yaşam ihtiyaçların için yatırım yaptım dilediğin gibi kullan"
"Efendim ben zaten tam burslu okuyacağım bunu kabul edemem."
"İtiraz kabul etmiyorum Jisung"
"Özür dilerim bazen çok yük oluyorum gibi hissediyorum" kafasını eğip kartı aldı.
"Bazen bizi yabancı hissediyorsun bizde aynı şekilde seni ama lütfen öyle hissettirdiğimiz zamanlar için bizi bağışla" dedi annesi.
"Size her zaman minnettarım anne, baba"
Annesi bir paket çıkardı. "Doğum günün kutlu olsun oğlum" direyen sarıldı. Jisung hediyeyi açtığında rolex saatle karşılaştı.
Jisung annesinin hediyesini koluna taktı. Saat takmayı severdi annesi tam onun seveceği bir hediye almıştı. Abisi ise hediyesini sonra vereceğini söylemişti.
"Neden hediyen hazırdı kapıda"
"Ama anne oldu mu şimdi tüm süprizi kaçırdın" diye annesine sitem etti Chan.
Kahvaltıdan sonra Jisung'un sevdiği çikolatalı turta ile doğum günü pastası kestiler. Jisung çok sevdiği turtadan sadece bir dilim yemenin hüznü ile oturuyordu.
"Biz artık çıkalım hem bende hediyemi vereyim."
"Tamam dikkat edin ve günün tadını çıkarın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All of me/ Minsung
Fanfiction"En kötü çılgınlığım, ritmim ve kederimsin Şarkı söylemeyi bırakamam Kafamın içinde çalıyor ve orda sen varsın Kafam suyun altında ama iyi nefes alıyorum Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım Çünkü her bir zerrem Senin her bir zerrene aşık" Kitaplar...