"Off hyung yine ne var."
"Ne off Jisungie sen benim favori Bang'ımsın hiç hyunga off denir mi?"
"Ne yaptın da kovuldun yine Chan hyungun odasından"
"Bu defa kesinlikle masumum"
"Hiç inandırıcı gelmedin ama neyse"
"Sen ne yapıyorsun?"
"Araştırma yapıyorum"
"Neden bize yardım etmiyorsun?"
"Çünkü ben kendi bölümümü yaptım sizin gibi son ana bırakanlardan değilim"
"Ne araştırması yapıyorsun?"
"Geleceğimle ilgili kariyer planlaması?"
"Bazen biz değil de sen bizim hyungumuz gibisin"
"Bazen mi?" Hyungu resmen onu duymamazlıktan gelmişti.
"Chan hep bir kardeşim var derdi ama sadece şikayetlenirdi. Bu fotoğraflara bakınca bile Chan'ın o zamanki hali geliyor."
Jisung'un kendi küçüklük fotoğrafı sadece üç tane vardı. Biri bebekken çok kıymetli bir fotoğraftı. Biri yurda ilk kaydı yapılırken diğeri ise ortaokulda çekilmiş fotoğraftı. İlginç şekilde bütün fotoğraflarında her yaşta Hannie ile aşırı benziyor olmalarıydı. Jisung'un odasında Hannie'nin ailesi ile fotoğraflarından da vardı. Chan'ın arkadaşları eve geldiklerinde Jisung'u da ziyaret ediyorlardı. O yüzden bir fotoğraf ile Jisung'un bebelik ve ortaokul fotoğrafı vardı.
Jisung'un aile fotoğraflarında yüzünde beni yoktu. Diğer teklilerde ise bebek olanda beni belli olmuyordu, diğerinde ise yüzünün ben olan tarafı görünmüyordu.
"Bebeklik fotoğraflarında şu fotoğraf net olmadığı için belli değil ama diğerlerinde yanağındaki ben yok."
Jisung gelen soruya hiç istifini bozmadan cevap verdi. " Hyung ciltteki benler, bir cilt kusurudur her zaman doğuştan olmaz güneş ışınları çok fazla bene sebep olabilir. Benim yanağımdaki ben doğuştan gelen bir ben değil sonradan oldu. Zaten daha fazla bene sahip olmamak için güneş kremine daha çok dikkat ediyorum."
"Benler cilt kusuru mu hiçte bile? Bak Felix'e ne kadar çok yakışıyor hatta Felix'ın yıldızları deriz aramızda."
"Sen ona yakıştığı için güzel gelebilir, gerçekten gayet güzel taşıyor ama ben kendimde sevmiyorum zaten kocaman olan yanaklarımda bir cilt kusuruna ihtiyacım yok."
"Değişik bir bakış açısı"
"Neden?"
"İnsan kendindeki şeyleri sevmeli kendini sevmeli daha güçlü olmak buna ihtiyacımız var."
"Sen vücudundaki yara izini seviyor musun?"
"Onunla bu aynı şey değil ki?"
"Aynı şey o da bir kusur sonuçta ayrıca mesela yüzündeki benler böyle sadece iz değil de kocaman bir et beni de olabilirdi. O zaman bu kadar sempatik ve sevgi dolu olabilir miydin?"
Duydukları ile yüzünü buruşturan hyungu yüz ifadesi ile bile cevabını vermişti. "O şekilde elbette itici olurdu."
"Ayrıca diğer ben konusuna gelirsek Felix hyungu sevdiğin için güzel geliyor bir başkasında onu bir kusur olarak görecektin yani aslında sevdiğimizdeki kusur sayılacak şeyleri biz gözümüzde güzelleştiririz. Tüm dünya Romeo ve Juliet'i bilir ama ben sana gerçek bir aşk hikayesi anlatayım mı? Sevenin sevdiğini ne kadar güzelleştirdiğini anlaman için"
"Anlat dinlemek isterim belki Romeo & Juliet ile kaybettiğim aşka olan inancımı yeniden yeşerir"
"Birçok anonim yazarıolduğu gibi Osmanlı döneminde Fuzuli'de ele almış bu aşıkları ve işin ilginç yanı bu aşıklar bir şair uydurması değil kederleri dilden dile dolaşmış iki aşık Leyla ile Mecnun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All of me/ Minsung
Fanfiction"En kötü çılgınlığım, ritmim ve kederimsin Şarkı söylemeyi bırakamam Kafamın içinde çalıyor ve orda sen varsın Kafam suyun altında ama iyi nefes alıyorum Sen çılgınsın ve ben aklımı kaçırdım Çünkü her bir zerrem Senin her bir zerrene aşık" Kitaplar...