08

2.7K 347 34
                                    


"අඩෝ යශා "
මන් පහලට යනකොටම දැක්කෙ සාලෙට කාඩ පාත් උන කොල්ලො රෑනක් හග් කරන ලොකුවයි සුදු අයියවයි .

කොලු රෑනට පිටි පස්සෙ කෙල්ලො දෙන්නෙකුත් ඉදලා මන් දැක්කෙ දැන්

"කව්ද අප්පේ මේ "
කට්ටිය සිප වැලද ගැනීම් ඉවර වෙලා වාඩි වුනාම තමා මාව දැක්කේ .

"මේ ඇවිල්ලා අපේ චූටි මල්ලි " සුදු අයියා නාට්‍යානුසාරයෙන් මාව සභාව මැදට ගෙනත් අදුන්නලා දුන්නා.

"මේ ඉන්නෙ ශ්‍රී , ශෙනාල් , අකේශ් , රංජුල , මලින්දි , දෙව්මි

මුන් දෙන්නා මගෙ වයසෙ " සුදු අයිය කිව්වෙ ශ්‍රී ටයි ශෙනාල් ටයි අත දික් කරලා .මන් හිනා නොවී බැරි කමට හිනා වුනා .

අනිත් ඔක්කොම ලොකුගෙ වයසෙ දෙව්මී නම් ඔයාට වඩා අවුද්දක් බාලයි . ආදරේට වයස බලපාන්නේ නෑනේ සගෝ ඒක නිසා වෙනසක් නැතුව මුන් ඔක්කොම මගෙයි ලොකුගෙයි යාලුවෝ "

මන් ආයේ හිනා උනා .

එතකොට මචන් ලා මේ ඉන්නේ අපේ චූටි මලයා .ආර්ලෝ නේතන් ."

"කොල්ලා වගේම නමත් ලස්සනයි නේ " එතන හිටපු අක්කා කිව්වාම මන් ආයෙත් හිනා උනා .

මන් වෙන මොනා කියන්නද ඉතිම් .

"මොනාද බන් මේ උස්සන් ඇවිත් තියෙන්නේ " සුදු අයියා යාලුවෝ උස්සන් ආපු බෑග් අදින ගමන් ඇහුවා .

"එළවලු මචෝ එලවලු " මිගාර අයියා කිව්වා.

'මොකද්ද යකෝ ගෙදරකට එනකොට එලවලු උස්සන් එන්නෙ .උබලා දන්නෙ නැද්ද චොකලට් කේක් එකක් වගේ අරන් එන්න සෙද්ද .අහෝ....මගේ චොකලට් කේක් සිහිනය "

සුදු අයියා මුන ඇඹුල් කරන් කියනකොට හෑමෝටම හිනා .

සුදූ විකාර නොකර ගිහින් බොන්න මොනා හරි අරන් එනවා . "

"සුදු අයියත් එක්කම මාත් කුස්සියට ගියා "

.
.
.
.
.
.
.
.
ලන්ච් එකත් ආගෙන ඉවර වෙලා මිගාර අයියා ලොකු අයියට ලියුම් කවරයක් දික් කරා.

" තව සති දෙකකින් තියෙන්නෙ තුන් දෙනාම එන්න ඕනේ "

"මොකද්ද ලොකූ "
සුදු අයියත් බෙල්ල දැම්මා .

නුඹ හා Where stories live. Discover now