12

2.6K 354 47
                                    

අහේතුකවම මගේ ඇස් මටත් නොදැනිම දුවන්නේ ඒ රූපේ පස්සෙ . එයා ගාවට එන යන හැම කෙනෙක් එක්කම හිනා වෙලා කතා කරාට ඇත්තටම මට නම් පෙනුනේ අන්තිම කටු තුනට බැටරි ලෝ වුණ බෝනික්කෙක් වගේ . අර පෝන් එකේ බැරරි ලෝ උනාම රතු පාටින් සීයට තුනයි කියලා පේන්නේ . අන්න ඒක නිකන් ශේශාන් අයියගෙ නලලෙ ගහලා වගෙ .

මන් උන්න තැනින් නැගිටලා ඉස්සරහට ඇවිදගෙන ගියා .

" චූටි ඔය කොහෙද යන්නෙ " ලොකු අයියගෙ හඩ ඇහුනත් මම නතර නොවී සෙනග අස්සෙන් ඇවිදගෙන ගියා .

එතන පනහකට ආසන්න පිරිසක් පාර්ටි එකට ඇවිත් තිබ්බා  . අයියගෙ බිස්නස් පාර්ට්නස්ලා එයාලගෙ අම්මගෙ තාත්තගෙ යාලුවෝ .

ශේශන් හිටියේ ඉස්සරහම කේක් කපන්න හදලා තිබුන තැන .

' චටස්'

එක එල්ලෙම ශේශාන් ගාවට ඇවිදගෙන ගිහින් අත දිග ඇරලා එයාගෙ කනට ගැහුවා .

එක තප්පරේකට ඔක්කොම නතර උනා . මෙච්චර වෙලාම එයාලගෙ ලෝක වල හිටපු හැමෝම මේ ලෝකෙට ඇවිත් උනේ මොකද්ද කියලා හිතා ගන්න බැරුව බය වෙලා වගේ බලන් උන්නා .

ඩීජේ එක පවා නතර වෙලා තියෙන කොට ශේශාන් කම්මුලට අත තියාගෙන ඇස් ලොකු කරන් මොකද්ද උනේ කියලා හිතා ගන්න බැරුව බලන් උන්නා .

එක තප්පරයි මේ නිහඩ තාවය මන් බිදලා දැම්මා .

" දැන් වත් ඔය බොරුවට හිනා වෙන එක නවත්තපන් "

මන් කෑ ගැහුවා . ඇස් වලින් කදුලු පේලි දෙකක් පල්ලම් බහිනකොට මන් කෑ ගැහුවා . ඇයි මන් අඩන්නෙ කියන්න මන් වත් දන්නෙ නෑ  .

" චූටි චූටි උඹට මොන යකෙක් වැහිලද බන් "
සුදු අයියා මගේ උරහිසෙන් අත තියලා හොලවනවා .

" අහ් " මගේ අතේ තිබ්බ ජූස් වීදුරුව මගෙ අතින් බිමට වැටුනා . මන් ගැස්සිලා ඉදගෙන හිටපු විදියටම බෙල්ල හරවලා සුදු අයියා දිහා බැලුවා .

" මොන ලෝකෙද උඹ ඉන්නේ" සුදු අයියට තරහා ගිහින් .

මන් මොකුත් නොකියම ඉස්සරහා බැලුවා . කිසිම වෙනසක් නෑ හැමෝම තම තමන්ගෙ ලෝක වල . ශේශාන් තාමත් කේක් කපන තැන කා එක්කද කතා කරනවා .

නුඹ හා Where stories live. Discover now