2015 yılında yazılmış ilk hâlini okuyanlar lütfen buraya,
İlk defa okuyacak olanlar başlama tarihini buraya yazın.
Hepiniz, beraber kuracağımız evrene hoş geldiniz.
26.02.2021
⚜
Okul çantasını kenara atıp kırgın bakışlarını üzerime dikti. Dudakları titrerken, "Biliyor musun, benim annem yok," dedi. Bu söylediklerine bir anlam veremezken kül grisi gözlerinden bir damla yaş tombul yanağına düştü. "Hiç olmadı ki."
Yanına yaklaşıp onunla aynı hizaya gelmek için dizlerimin üzerine oturdum. Bir elime yanağındaki yaşı silip onu kendime çektim. "Benim de yok," dedim. "Vardı ama artık yok." Başak sarısı saçlarını öptüm. Minik adam, küçücük yüreğinde ne çok acı vardı böyle. Biz aynı yerden yara almış dert ortağıydık. O kendini bildi bileli annesiz büyüyen bir çocuktu. Ben ise yirmi iki sene sonra annesiz kalan bir kadındım.
Başını omzumdan çekip büyük bir beklentiyle gözlerime baktı. "Benim annem olur musun?" Söyledikleriyle dudaklarım aralanmıştı. Henüz dediğini kavrayamadan, "Söz çok akıllı bir çocuk olacağım ve seni hiç üzmeyeceğim," dedi.
Küçük, sevgiye muhtaç ruhunu kucakladım. Annelik nedir bilmezken bir çocuğun hem gözleriyle hem de sözleriyle büyük bir serüvene atıldım. İşte bizim hikayemiz böyle başladı. Birbirimizin yeri geldi dert yeri geldi suç ortağı olduk.
Minik adam, sen bana tanrının bir armağanı mısın?
***
2015'te yazmaya başladığım hikayem, MAFYANIN BAKICISI bambaşka bir kurgu ile yeniden sizlerle. Kendimi hazır hissettiğimde burada olacağımızı söylemiştim fakat bu kadar kısa bir zaman olacağını düşünmemiştim. Bambaşka bir serüvene var mısınız? Bu defa daha güzel, aşk dolu ve Uraz'a doyacağımız bölümlerle sizlerleyim.
Bölüm tarihlerini ve küçük kesitleri Instagram hesabımda paylaşıyorum. Beni takip edip iletişime geçebilirsiniz.
Eleştiriye açığım fakat eleştiri adı altında hakaret içerikli yorumlar görmek istemiyorum.
Buradan daha fazla duyuru bölümü paylaşmayacağım. Ana sayfamda duyuruları görebilmek için beni takip etmeyi unutmayın güzellerim🤭.
Sizi Seviyorum.
Rabia Kıyak
INSTAGRAM: rabia.kiyak
WATTPAD: Rabiakyk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SARMAŞIK
Teen FictionKANLI SARMAŞIK Gönül sızısı olan babalar; bir daha derdin dermanı olmazmış. Ne yaparlarsa yapsınlar, çocukların yüreği hep sızlar, hep kanarmış. WATTPAD'DE "KANLI SARMAŞIK" İSİMLİ İLK VE TEK HİKAYEDİR.