8~"Doğum Günü Partisinden Önce Karşılaşma"

1.4K 146 49
                                    

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.

1994

31 Temmuz Alicia'nın fazla heyecanladığı bir gündü. Her iki çocuğununda doğum günü mükemmel geçmeli ve iyi hatırlanmalıydı.

Doğum günlerine önem verdiğini, Harry'nin onlarla birlikte geçirdiği ilk doğum günü, 2 yaşında fark etmişti.

O günü çok iyi hatırlıyordu. Harry'nin gülmekten ağladığı bir gündü. Oldukça mutluydu. Bu Alicia'yı mutlu ediyordu.

Harry ise her doğum gününün annesi tarafından ciddiye alındığını ve çabaladığını en iyi şekilde hissediyordu.

Alicia Black mükemmel bir anne olmuştu. Aynı Regulus'un çok iyi baba olduğu gibi.

Harry'nin ilk hayran olduğu, ilk onunla bir şeyler keşfetmeği ve çoğu zaman içini dökebileceği birisiydi hayatında Regulus. Harry her iki ebeveynini çok seviyordu.

Onun için kabus gibi geçen bir yıldan sonra hayat ona gülmüş, Regulus ve Alicia hayatına girmişti.

O korkunç bir yılında hayatını, ismi gibi parıldatan bir amcaya sahipti. Sirius onun en büyük kurtuluşuydu.

En sevdiği şeylerden biri Potter'lardan çıkıp, Sirius'un yanında kalmasıydı. Sirius sayesinden ilk defa süpürgeye binmişti. Sirius sayesinde daha 1 yaşında asasız büyü yapmıştı.

O büyü, Sirius'un ona yaptığı şaka ve süprizden kaynaklanıyordu. 1 yaşına girince, Sirius eve gelip Henry'nin doğum gününü kutlamış, Harry'i alıp çıkmıştı evden. O gün-Harry'nin ilk doğum günü- Harry'nin siyah köpeye palyaço burnu yapmasıyla bitmişti. Sonrasında birkaç öpücük ve minik ısırık kazanmıştı, Harry.

Daha sonraki doğum günlerinde hayatının kurtarıcısı olması çok güzeldi. Sirius her zaman onunlaydı.

Harry şimdi annesinin isteğiyle kız kardeşiyle Diagon Yolu'nda geziyordu. Bazen bir dükkana giriyor ve Annabella'ya birkaç bir şey alıyorlardı.

Şimdi ise bir kiyafet dükkanından çıkıyorlardı, Annabella ve Harry.

"Abi, dondurma yemeğe gidelim mi?" Annabella Harry'nin kucağında başını, Harry'nin omzuna koymuştu. Dudaklarını büzerek ve tatlı çıkardığı sesiyle, Harry'nin hayır deme ihtimalini sıfıra indiriyordu.

"Tamam, güzelim." Annabella'nın kafasına öpücük koymuş ve az önce kiyafet dükkanından aldıklarını sihirle eve göndermişti. Yolunu dondurma dükkanına yöneltti.

İçerisi doluydu. Ama yer bulamayacak gibi değildi.

Harry ve Annabella siparişleri vermiş, dondurma yiyorlardı. Annabella'nın üstü batmasın diye kasede gelen dondurmayı, rahatça yiyordu, Annabella. Harry dondurma istemediği için almadığı dondurmayı, Annabella onunla paylaşarak güzelce yediriyordu. Onun sayesinde Harry dondurma yemişti.

Birkaç dakika sonra kapı açılmış ve içeri üç aile girmişti; Potter, Lupin ve Weasley. Harry gelenleri görünce, derin bir nefes almış ve zarar gelmeyeceğini bilse bile Annabella'yı tehlikeden korumak için kucağına almıştı. Beş yaşındaki kız kardeşinin dondurmasını kendi yedirmeğe başladı.

Karanlığın Yanında || Harry Potter AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin