Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.
Birinci görevin sonunda öğrenciler ve konuklar daha bir heyecanlanmıştı.
Noel yaklaşıyordu ve Üçbüyücü Turnuvası hakkında araştıranlar bunun ne olduğunu biliyordu.
Harry şu an karşısında duran ve soğuk bir şekilde Noel Balo'sunu açıklayan Profesör Snape'e dikkatle bakıyordu.
"Bu yıl Üçbüyücü Turnuvası sebebiyle Noel Balo'su gerçekleşecek. Ailenizin size verdiği eğitim bu yıl, konuklarımız varken oldukça kullanışlı. Balo eşli ve eşli bir şekilde gelmelisiniz. Bu bir zorunluluktur. Eğer isterseniz sizden küçük sınıflarla gidebilirsiniz. Slytherin'nin itibarını yerle bir etmeye kalkışanı cezaya bırakırım."
Harry buna göz devirdi. Slytherin Bina'sında muggle doğumlu olabilirdi. O nasıl dans edecekti? Göz devirdi ve yanındaki Draco'ya eğildi.
"Kimle gideceğin belli." Draco, buna göz devirdi ve cevap verdi.
"Elbette, belli. Peki sen? Sen kiminle gideceksin? Lena'ya teklif edecek misin?"
"Evet, ediceğim. Ama sadece Balo teklifi değil."
"Sonunda! Gerçekten bu yılın sonunda sevgili olacağınızı sanıyordum." dedi, gülerek Draco.
Snape'in odadan çıkmasıyla, öğrenciler yavaş yavaş dağıldı.
"Şimdi ders ne?" dedi, yanlarına gelen Astoria.
"Tılsım, Astoria." dedi, Draco.
Harry onları yalnız bırakmak için bir bahane uydurdu.
"Ben bahçeye çıkıyorum. Size iyi konuşmalar."
Harry yönünü bahçeye çevirdi. Bahçeye çıktığında yalnız bir şekilde oturan Lena'yı gördü ve yanına gitti.
"Merhaba, Lena." Lena, Harry'nin sesiyle kafasını kitaptan kaldırıp, Harry'e baktı.
"Merhaba, Harry. Nasılsın?"
"İyiyim, teşekkürler. Odadan nasıl bu kadar çabuk çıktın?"
"Bu vakitlerde bu ağacın altı boş oluyor, o yüzden çabuk çıktım."
"Eh, konuyu uzatmayacağım. Bu yılın başında beri ilgimi çekmiştin, Lena, ve ben bunu sana belli etmiştim. Şimdi ise eğer sen de istersen, benimle baloya gelmeni istiyorum."
"Çok açık oldu."
"Niyetim her zaman açıktı zaten."
"Niyetin neymiş?" dedi, bir kaşını kaldırarak, Lena.
"Niyetim oynamak olsaydı, bu kadar ciddi olmazdım, Lena. Seninle ciddi bir ilişkim olsun istiyorum ve beni daha iyi tanıman için birçok kez seninle zaman geçirdim. Sana zaman verdim ve ben verdiğim bu zamanda kendi hislerimi çok iyi anladım."
"Neymiş anladığın hisler?" dedi, gülümseyerek Lena.
"Söyleyeceğim ama şimdi değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Yanında || Harry Potter Au
FanfictionHarry Potter daha doğmadan istenilmemiş bir bebekti. Hayat ona gülmemiş ve ailesi onu görmemişti. Daha 15 aylıktı ama ne olduğunu anlayabiliyordu. O bu evde istenmiyordu. Kehanet yüzünden herkes ondan nefret ediyordu. Bir kişi hariç. O kişi, Harry P...