12~"Gereksiz İnsanlar, Gereksiz Konuşmalar"

1.2K 147 13
                                    

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.

2 Eylül 1994

Harry okulun ilk gününe huzurla uyanmıştı. Babasının yaptığı iksir-aslında anılar-oldukça işe yaramıştı. İlk gününün babası sayesinde güzel geçeceğini düşündü.

Tabii, Potter aile üyelerini saymazsak, güzel bir gün olabilirdi. Yataktan mutlu bir şekilde kalktı, Harry. İlk önce sıcak bir duş aldı, babasının kopyası olan saçlarını taradı. Uzun, gözlerine kadar gelen kahkülleri, saçı yumuşak ve uzun olduğu için hemen Harry'nin yüzünü kapladı.

Slytherin cüppesine giyince, gülümsedi. Yeşil ve gümüş renk onda çok güzel duruyordu.

Odadan çıktığında, Slytherin Ortak Salon'unda öğrenciler ya kitap okuyor ya da sohbet ediyorlardı. Draco onu gördüğü an yanına geldi.

"Merhaba, Harry. Nasılsın?" dedi, gülümseyerek Draco. Harry onun bu tavrına gülümsemiş ve olumlu bir cevap vermişti.

"Sana da günaydın, Draco." dedi, Harry. "Büyük Salon'a birlikte gidelim mi?" Harry'nin attığı ilk arkadaşlık adımına gülümsemiş ve olumlu bir cevap vermişti, Draco.

"Tabii, olur." Draco'nun cevabından sonra Slytherin Ortak Salon'undan çıkmış ve Büyük Salon'a doğru konuşarak gitmişlerdi.

Her şey oldukça güzel ilerliyordu. Büyük Salon'un kapısının önünde konuşan Potter ailesine kadar.

Harry midesinin bulandığını hisetti. Eğer burada daha fazla durarsa, kusabilirdi. Bu yüzden Draco'ya bir bakış atmış ve ikisi hızla Büyük Salon'a girmek için hamle yapmıştı. Bir erkek sesi kesti, onların gitmesini.

"Hepsi senin yüzünden! Evden gitmiş olabilirsin, ama hala hayatımızdasın!" Henry Potter'ın bağırmasıyla, Draco etrafına endişeyle baktı.

Harry'nin Potter ailesiyle nasıl bir iletişimi olduğunu bilmiyordu. Ama Harry'nin okulun ilk gününde dedikodu malzemesi olması ve birkaç ay konuşulması hiç güzel bir şey olmazdı. Bu yüzden etrafına bir sessizlik ve hayal bozan büyüsü yaptı.

Bu konuşmayı duyacaktı bunu biliyordu, Draco. Ama kimseye bir şey söyleyemeyeceğini de çok iyi biliyordu. İlk arkadaşının güvenini asla kaybetmek istemiyordu.

"Anlamadım?" Harry'nin soğuk bir şekilde sorduğu soruyla, Draco bir gerginlik hissetti.

"Anlamadığına şaşırmadım. Planının ilk aşamasını ilerlettin. Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun? Hogwarts'daki arkadaşlarımı mı ele geçirmek istiyorsun? Beni birkaç yıl önce ailemin yaptığı şey yüzünden böyle mi cezalandıracaksın?!" dedi, hiddetle Henry. Şu an Harry'nin gözünde elinden oyuncağı alınmış bir çocuk gibi görünüyordu.

Harry'nin amacı hiçbir zaman Henry'e saldırmak değildi. Böyle çocukca bir şey yapmazdı, asla. Onun karakterine tersti.

"Beni ve karakterimi yanlış anlamıssın, Potter. Amacım hiçbir zaman sen değildin. Dünyanın senin etrafında dönmesine fazla alışmıssın ama hayır. Amacım hiçbir zaman değildin. Sen benim için bir zaman kaybısın. Seni umurdamadım. Seni bir rakibim gibi görmedim. Kendini benim gözümde fazla abartmısın. Bir daha, benim gözümde kendini büyütme çünkü sen benim gözümde, bir hiçsin." dedi, sakinlikle Harry. Harry'nin her dediği sözle, Henry daha bir küçüldü.

Harry düpedüz onu aşağılamıştı.

"Şimdi, daha fazla yanlış düşüncelerinle zamanımı almak istemiyorsan, arkadışımla yetişmem gereken bir yemek var." dedi, Harry. Sonra ise Draco'la birlikte Büyük Salon'a girdiler. Birçok kişi onların geldiğini gördüğü an dönmüş ve Harry'nin yakışıklığı ile ilgili konuşmaya başlamıştılar. Hatta ona açılmak isteyen bile vardı.

Slytherin masasına oturan ikili güzel bir kahvaltı yapmıştı.

Harry'nin sabahı, gereksiz insanlar ve gereksiz konuşma yüzünden biraz düşmüştü ama günün geri kalanı oldukça güzel geçmişti.

Draco ile güzel bir dostlukları vardı.

Aynı şekilde dersler. Ondan beklendiği gibi dersler çok kolay geçmişti. Ama gözüne biri takılmıştı.

Dün gece Dumbledore'un yaptığı duyuruların içerisinde en ilgisiz olduğu Alastor Moody. Kendisi Karanlık Sanatlara Karşı Savunma profesörüydü.

Ona birini hatırlatmıştı. Barty Crouch Jr.

Oldukça merak ettiği için hemen odasına gitmiş ve mektup yazmıştı.

Sevgili Marvolo,

Çok resmi bir konuşma başlattım. Çünkü sana sormam gereken önemli bir şey var.

Yeni Karanlık Sanatlara Karşı Savunma profesörümüz Alastor Moody. Belki bir yerden tanıdık gelmiştir.

Beni bu konuda aydınlatırsan sevinirim.

Sevgiler
Harry Vega Black.

Harry bitirdiği mektubu baykuşun ayağına bağladı ve gitmesini bekledi.

Hogwarts bu yıl büyük bir güç görecekti.

Son.

Merhaba! Kısa bir bölüm olduğunun farkındayım. Bunun için üzgünüm. Minik minik kaoslara başladık.

Diğer bölüm zaman atlaması yaşayacağız.

Yazım yanlışları olabilir.

Kendinize iyi bakın.

Bay bay👋👋

🤍

02.06.23

Karanlığın Yanında || Harry Potter AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin