17~"Ölecek Olan"

1.1K 130 77
                                    

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.

1994

Harry etrafındaki insanların onun ismini bağırarak tezahürat yapmasıyla, bakışlarını ejderhadan çekti.

Birbirilerinden gözlerini çekmemiş, hala bakışmaya devam etmişlerdi. Ta ki ejderhayı sersemletmek için gelen görevcilere kadar.

Harry ejderhayı sersemletmek için yakınlaşan görevlilere onları öldürebilecekmiş gibi baktı.

"Kendinize iyi bakın, Kral'ım. Ailenizden başka kimseye güvenmeyin. Kalbinize kabul ettiğiniz insanlar sizin için özel olsun." Macar Boynuzkuyruk söylediklerini bitirdiği anda, 10 tane sersemlet ile bayıldı.

Harry karşısındaki görüntüye içi acır gibi baktı. İçi acıyordu. Onları kurtaramadığı için.

Ne yaparsa yapsın, babasının Bakanlığı ikna edemeyeceğini biliyordu. Büyücüler ejderha konusu gelince, tir tir titrerlerdi.

Harry bekliyecekti. Marvolo ile Büyücülük Dünyasını yeniden kurduğunda kralı olduğu ejderhaları güven içerisinde yaşatacaktı.

Onların yok olmasına izin veremezdi.

Puanların verilmesi için beklediğinde en yüksek puana sahip olduğunu gördü. Buna sadece sırıtıp, Hogwarts'a yürümek için yolunu Hogwarts'a çevirdi.

Tam o anda, kendisine doğru koşan heyecanlı ve endişeli olduğunu belli eden Lena'yı gördü. Hızını kesmedi ve hemen Harry'nin kollarının arasına girdi.

Harry, Lena'nın sarılışına karşılık verdiğinde mırıldanmaları duydu.

"Çok korktum, çok korktum. Sana bir şey olacak diye."

Hissettiği endişenin, telaşın ve gururun haddi hesabı yoktu.

Endişesi Harry içindi. 1 hafta kala göreve hazırlanmıştı. Telaşı bugünun heyecanından kaynaklanıyordu. Gurur ise, Harry'nin diğer yarışmacılardan yaşca küçük olup, güç playformunda en üstün olması...

Lena biri için ilk defa bu kadar endişelendiğini hatırlıyordu.

"İyiyim ben, güzelim. Sakinleş lütfen." Lena'yı daha sıkı sarmalayıp, bir eliyle saçlarını okşadı. Kafasına öpücükler bıraktı.

Lena biraz olsun sakinleştiğinde, geri çekilmek istedi. Ama Harry izin vermedi.

"Neden bırakmıyorsun?"

"Biraz daha güzel kokunu solumak istedim." Harry kafasını kızın boynuna yatırıp, sarıldı.

Lena bu harekete heyecanlanmış ve Harry'nin sarılışına karşılık vermişti. Boynunda hissettiği sıcak nefes, daha bir heyecanlanmasını sağlamıştı.

Birkaç dakika hiçbir şey konuşmadan sarıldılar. Bu anı, ikisi için de çok özeldi.

Harry karşıdan gelen Draco'yu görünce, Lena'nın kafasına son bir öpücük bahşedip sarılmayı bıraktı.

Lena, Harry'nin neden geri çekildiğinu düşünürken Draco'yu gördüğü an gülümsemiş ve Harry'i gülümsetecek hareketi yapmıştı.

"Size iyi konuşmalar. Ben gidiyorum." dedi, Lena. Sonra Harry'nin yanağını öptü ve kayboldu.

Harry buna gülümsemiş ve Draco'ya doğru dönmüştü. Draco gelmese Lena'yı bırakmayacağını çok iyi biliyordu.

"Ailenden sana bir mektup var. O yüzden geldim." dedi ve mektubu Harry'e verdi. "Lena'la artık sarılmalara başlanılmış. Bir şey mi oldu aranızda?" dedi, Draco sırıtarak.

"Senin dediğinin aksine hayır, Draco. Sadece endişelenmiş o kadar."

"Ne güzel bende Astoria'ya söyliyeyim, benim için endişelendiğinde bana sarılsın." Draco'nun sırıtışı hala yüzündeydi. Ama Harry'e istediği etkiyi yaratamadı.

"Tabii, söyle. Başka şeyler de söyle istiyorsan?"

"Harry!" Harry, Draco'nun tepkisine kahkaha atmış ve birlikte Hogwarts'a gittiler.

°•☆•°

Malfoy Malikanesi

"Sakın! Asla Harry'e bir şey söylemeyeceksiniz!"

"Ama, Lord'um böy-"

"Size sakın dedim! Ne zamandan beri emirlerimi sorguluyorsunuz?!" Voldemort hiddetle bağırdı.

Öldürecekti. İşkence edecekti. Ondan özür dilemesini sağlayacaktı. Böyle bir şey yaptığı için!

"Lord'um, işinize karışmak gibi olmasın ama eğer Harry'e söylemezsek sonradan öğrendiğinde öfkelenecek."

"Sakın! Harry hiçbir şeyi öğrenmeyecek. Benim bildiğimi, ailesinin bildiğini bilmeyecek!"

Severus Snape başını eğerek saygısını belli etti.

"Lord'um, bizden istediğiniz bir şey var mı?"

"Evet, en kısa zamanda onu öldürmem için bir fırsat yaratmanız!"

Lucius, Severus'la hızla odadan çıktı. Lord Voldemort'un öfkesine maruz kalmak istemezlerdi. Böyle bir şeyi nasıl yapmıştı?

°•☆•°

Harry odasında Karanlık Büyüler'le ilgili kitap okuyordu. Okuduğu kitapdan onu ayıran şey kapının altından bırakılan kağız parçasıydı.

Yarın, saat 22:00'da Yasak Orman'nın hemen önünde seni bekliyor olacağım. Konuşmamız gereken şeyler var.

Neville Longbottom.

Slytherin yatakhanesine nasıl girdiğini merak ediyorken yarın neden benimle buluşmak istemesini de merak ediyordum.

Neville Longbottom benimle neden görüşmek istiyordu?

°•☆•°

Black Malikanesi

Alicia ağlamamak için kendisini sıktı. Her şey güzel gidiyorken böyle bir gerçeği öğrenmek ve sessiz kalmak zordu. Harry'si nasıl...

Böyle bir gerçekle yaşamak zordu.

Son.

Merhaba! Kısa bir bölüm oldu. Bunun nedeni geçiş bölümü olması.

Kaoslar yakınlaştı. Birinci görev bir başlangıçtı.

Anlamaya çalışın bakalım bölümü :)

Yazım yanlışları olabilir.

Kendinize iyi bakın.

Bay bay👋👋

🤍

11.06.23

Karanlığın Yanında || Harry Potter AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin