11~"Her Adımında"

1.3K 149 33
                                    

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.

1994

Harry karşısındaki şatoya baktı. Hogwarts ailesinin ona anlattığı gibi çok güzeldi. İnsanı büyülüyor ve evi gibi hissetmesini sağlıyordu.

Harry Vega Black  şatonun içindeki insanlara rağmen gülümsedi. Güzel bir yıl olmasını istedi. Babası gibi olmak istedi.

Testral'lerin taşıdığı arabaların birine bindi. Heyecanlıydı. Hiçbir zaman bir okul için heyecanlı olmamıştı. Ama Hogwarts her zaman ayrıydı. Annesi bazen anılarını anlatırdı ve Harry, o şatoya hayran olmuştu bile.

O şatonun Black ikizlerini kavuşturan tek ev olduğunu biliyordu.

Yanına zümrüt yeşili cüppe giyen, saçlarını sıkı sıkı toplamış bir cadı geldi.

"Mr. Black, ben sizin Biçim Değiştirme profesörünüz Minevra McGonagall. Profesör Dumbledore sizi birinci sınıfların seçimi bittiğinde anons edeceğini söyledi. O zamanda dek burada bekleyin."

"Tabii, Profesör McGonagall." McGonagall biraz ötede olan birinci sınıfları almış ve Büyük Salon'a götürmüştü.

Birkaç dakikadan sonra Dumbledore konuştu.

Harry içeriden gelen sesi dinledi.

"Bir başka Hogwarts yılına daha hoş geldiniz! Hepinizin uzun bir yolculuk geçirdiği için aç olduğunu biliyorum, ama size açıklamam gereken bir şey var. Bu yıl okulumuz bir çocuğa daha ev olacak. Arkadaşınızın ilk önce seçimi olacak. Ona çok iyi davranacağınızdan eminim. Şimdi, Mr. Black lütfen içeri gelin."

Hogwarts öğrencileri Black soy ismini duyunca, fısıldaşmaya başladı. Harry ise kendinden emin adımlarla, kapıyı açtı ve öğretmenler masasına doğru yürüdü.

Girdiği an herkes konuşmaya, fısıldaşmaya başladı. Çünkü bu Black fazla yakışıklıydı.

Siyah uzun saçları vardı. Yumuşak olan saçlar Harry'nin yüzüne düşüyor ve onu daha yakışıklı gösteriyordu. Zümrüt gözleri herkesin ne halt olduğunu biliyormuş gibi dolaşıyordu. Güzel yüz hatları vardı. Ve annesinden aldığı uzun kirpikleri onu daha çekici gösteriyordu.

Kızlar şimdiden onun yakışıklığına bayılmıştılar.

Harry dik adımlarla öğretmen masasına geldiğinde, masanın önündeki tabureye oturdu.

Şapka hemen konuşmaya başladı.

"Demek bir Black ha. Harry Vega Black. Seni nereye yerleştirsem. Babamda da zorlanmıştım. Regulus Black zor bir seçim olmuştu. Ama sonunda evi, Slytherin oldu. Babana benziyorsun, aynı onun gibi zorlanıyorum. Bir Slytherin olabilirsin. Ama sende bir cesurluk görüyorum. Cesursun ve güçlüsün. Seni nereye koysam acaba...hm...cesurluğunu sadece sevdiklerin için kullanıyorsun. Zekanı güç için...adeletini kendin ve sevdiklerinin için...kaldı geriye güç. Sen bir Slytherin'sin. Güçlüsün ve her daim olacaksın. Yeni ders yılında başarılar. Slytherin!"

Slytherin binası öğrencileri, bir Black'i evlerinde ağırlayacakları ve evi sayacağı için alkışladı. Bu durumdan rahatsız olanlar vardı.

Karanlığın Yanında || Harry Potter AuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin