Capitolul 16

307 58 13
                                    

Max:

Dupa ce ne asiguram ca totul e în regula cu teroristii,isi impreuneaza degetele cu ale mele si ne îndreptăm spre usa de la intrare.
-Eu conduc,o anunț când ajungem in hol si ma uit în bol dupa cheia ce a folosit-o data trecuta.
-Tu conduci?intreaba mirata.
Incuviintez din cap,iar cand gasesc cheia ii fac semn sa isi miste curul.
-Max...tu pana mai ieri nu știai cum te cheamă și acum vrei sa conduci?intreaba privindu-ma cu ochii cat cepele.
-Da,raspund scurt.
Deschid usa si desi continua sa ma priveasca uluita,trece cu gratie pe langa mine,lăsând în urma ei o dâră de cafea ce imi scurtcircuiteaza creierul pentru o secunda.
-Esti sigur ca te descurci cu sofatul?ma readuce vocea ei in simturi.
-Bine-nteles,psychi mou!raspund pe un ton increzut si ma priveste contrariata.
Ii deschid portiera de pe partea dreapta cand ajungem in dreptul mașinii si sta puțin in cumpana daca sa urce sau nu.
-Hai o dată!ii cer si stramba din nas. Ingeras...ma descurc,o asigur si mai ca nu isi da ochii peste cap.
-Ai noroc ca amandoi suntem nemuritori,altfel nu ma urcam cu tine in masina,mi-o tranteste si mijesc ochii la ea.
-Atata încredere ai tu în mine,psychi mou?intreb in timp ce se pune pe scaunul si marai cand privirea imi cade pe rochia ce i s-a ridicat mult prea sus pe coapse si ii vad pasarica.
-Am încredere totala in tine cand si tu esti întreg la cap,Max...dar acum ma bagi putin in sperieți,raspunde fara sa imi ia în seama maraitul.
Inchid portiera cu sangele clocotindu-mi in vene si dau roata masina.
-Ai sa ma nenorocești cu rochia ta!harai cand urc pe scaunul șoferului si pornesc motorul.
Ranjeste in coltul gurii,apoi cand plec de pe loc o vad cum e atenta la fiecare mișcare pe care o fac.
Nu imi e greu sa conduc. Data trecuta când ea a facut-o,iar eu i-am privit picioarele despuiate,am văzut și jocul pe care il facea intre pedale si schimbătorul de viteza.
-Cum de stii sa conduci?intreaba cand trecem dincolo de porti.
-Zi-mi unde trebuie sa merg,fiindca asta chiar nu știu,raspund in schimb.
-Dreapta,imi zice si fac întocmai.
-Am fost atent data trecuta la tine,de aia stiu acum sa conduc,raspund si calc accelerația.
-Ahaaa...lungește cuvântul. Felicitări atunci! Chiar te descurci.
Intorc capul si ii fac cu ochiul,iar ea se pune mai relaxata in scaun. Inspir brusc cand isi trece un picior peste celalalt si simt privirea cum imi ia foc atunci cand reusesc pentru cateva secunde sa-i vad din nou pasarica.
„Dumnezeule! Rochia de pe ea e atat de scurta incat imi vine sa ma dezbrac,doar ca sa o imbrac pe ea cu ceva mai de doamne ajuta. Pana si camasa de pe mine e mai lunga decât obscenitatea ce o are pe ea! Futu-i! Dacă data trecuta nu s-a lăsat cu bătaie,de data asta cu siguranță labagii o sa-si găsească sfârșitul in mainile mele dacă o sa li se scurga ochii dupa ingerasul meu."
-Esti bine,Max?intreaba pe un ton inocent cand un marait imi reverbereaza in gat din cauza gândului ce imi aleargă prin cap.
-Perfect!pufnesc si de nervi strang mai tare volanul intre degete.
„Am sa omor azi pe toată lumea ce o sa se uite la ea. De fapt,nu...am sa le scot prima data ochii labagiilor ce o sa baleasca dupa psychi mou,apoi am sa le rup scula si am sa le-o indes pe gat,dupa am sa ii joc in picioare pana am sa-i las fără suflu."
-Aolo!exclama si bufneste deodata in ras.
Intorc privirea spre ea si ma uit mirat.
-Esti bine,psychi mou?intreb si incearca sa-mi raspunda printre hohote de ras,dar nu inteleg o iotă.
Revin cu privirea la drum si imi face semn când ajung in intersecte ca sa fac stanga.
-De ce ai început sa razi ca nebuna?intreb cand se calmeaza.
-Pentru ca ai gândit cu voce tare,raspunde si mai lasa un hohot sa se desprinda de pe buzele ei.
-De vina e rochia,ma apar si imi face semn amuzata cu mana sa o las balta.
-Habar nu am de ce naiba esti gelos,Max...chicoteste. Eu oricum am ochi doar pentru tine,continua si mândria ia locul geloziei intr-o clipa. Doar tu contezi,intunecatule si doar pe tine te iubesc. Mereu am facut-o si mereu am sa o fac.
Pun frana in mijlocul drumului si intind mana dreapta ca sa-i cuprind ceafa in palma,apoi o trag spre mine. Imi zdrobesc gura de a ei si o sarut cu patima in timp ce claxoanele rasuna in spatele nostru.
"Stiu ca are ochi doar pentru mine. Iubirea ce-i arde in vene si-n verdele angelic imi aparține,doar ca nu pot sa nu fac ca turbatul cand o vad cat e de superba si mai ales cand se imbraca atat sexy. Lucrul asta aprinde sangele in mine si ma face sa o iau razna cand ma gândesc ca o sa-si plimbe privirea pe ea toti labagii dacă iesim in club. Daca o tine tot asa cu ținutele scandalos de scurte,am sa ajung sa macelaresc tot orașul..."
Chicotesc intunecat in urma gândului criminal si o musc de buza inferioara inainte sa rup sarutul si-mi zâmbește ca un inger.
-Ya tebya lyublyu,Max,sopteste la o suflare de buzele mele.
-Se agapo,psychi mou,raspund si o mai sarut o data cast pe gura,apoi revin cu privirea la drum si calc accelerația.
-Hai prima data sa ne plimbam,ce spui? Poate mancam si o inghetata?
-Suna bine,zic si incepe sa ma îndrume pana cand ajungem intr-o zona impadurita ce aflu ca se cheamă,Copou si ca avem foarte multe amintiri aici.
Ma pune sa parchez masina vizavi de un parc,iar cand coboram din ea imi trec un brat in jurul taliei ei si traversam strada. Inainte de a intra inauntru,cumpar doua înghețate de la chioșcul ce se afla in capătul străzii,apoi o luam la pas si incepe sa-mi povestească bucati din copilăria noastra. Aflu ca de multe ori aici veneam ca sa ne bucuram in voie unul de altul,pentru ca eram foarte departe de cartierul in care amandoi am copilărit,apoi imi spune ca prin apropiere avem o casa în care am stat cativa ani pana sa luam conacul.
La un moment dat ne punem pe o banca ce se afla la umbra unui tei foarte bătrân și imi trec un brat pe dupa gatul ei. Isi lasa capul pe spate si zambeste in timp ce privește cerul.
-Adoram sa vin in parcul asta cand erau teii infloriti,spune si intoarce ochii verzi spre mine.
Inocenta cu care ma priveste de data asta ma termina. Acum chiar seamana cu un ingeras. Ochii angelici in combinație cu zambetul stralucitor ce-l poarta pe buze ma duce cu gândul la o fiinta celesta.
-Stii...cand veneam aici amandoi ne luam doza de saruturi pentru o săptămână,surade melancolic. Odata...cand aveam in jur de 15 ani,am venit aici si n-am făcut altceva decât sa stam pe o banca si sa ne sarutam ore-n sir,chicoteste in timp ce ochii ii sclipesc in cap.
Ma aplec asupra ei si ii astup gura cu a mea. Imi strecor limba printre buzele ei atunci cand le intredeschide si incep sa o sarut cu tandrete.
„Daca tot mai avem câteva ore pana sa mergem la club,zic sa-mi fac și eu propria amintire cu saruturi ce tin ore întregi pana cand o sa-mi iasa cea veche din ceata ce e in minte."

*****

Până la sfârșit 🔞 Vol 12Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum