Max:
Cand intram pe ușile clubului,muzica rasuna din toate colturile. Ma trage dupa ea pana la etajul unu,iar cand gorilele de la intrare ne lasa trecem dincolo de prag,raman pentru cateva clipe blocat.
-Ce mama dracu...zic printre dintii inclestati cand vad tot puhoiul de lume cum dansează,iar o parte foarte mare dintre tineri si-o trag pe unde apuca.
Imi cobor privirea pe ingeras si ridic dintr-o sprânceană.
-E clubul de pacatosi a lui Seth,chicoteste si ridica nevinovata dintr-un umar.
-Sa nu te misti de langa mine,marai ca un turbat si imi trântește un ranjet sfidator. Nu glumesc psychi mou,insist si isi da ochii frumoși peste cap.
-O haide,Max...nu imi strica distracția! Mergem si bem ceva,apoi facem un dans,dupa te duc sus la separeu. Ce zici?intreaba si flutura de cateva ori din gene.
Inspir si expir profund.
„Separeu suna bine. Nu prea ma incanta sa bem ceva aici sau sa dansam,fiindca e plin de labagii,dar sa de-a dracu de nu am sa le rup capul daca ii vad ca balesc dupa ingerasul meu."
-Hai sa bem,zic si o lipesc de mine,apoi imi fac loc printre tinerii ce danseaza pierduți in lumea lor.
Am grija ca nimeni sa nu o atingă pana ajungem la bar,apoi o urc cu fundul pe tejghea si ii fac semn barmanului sa vina la noi.
Imi pun palmele pe o parte si pe alta a ei in timp ce il aștept pe barman,iar ingerasul chicoteste ca un mic diavol.
-Cat esti de posesiv...
Imi inclestez maxilarul cand o aud si incep sa scurtez din priviri perimetrul din jurul nostru.
„Cum naiba sa nu fiu,cand ea nu poata lenjerie pe sub rochia obscen de scurta? Ea e a mea,la dracu si e doar pentru ochii mei!"
-Cu ce sa va servesc?ridica barmanul vocea ca sa acopere muzica si il vad cu coada ochiului cum se uita insistent spre noi.
Revin cu ochii asupra îngerașului si o intreb din priviri ce vrea.
-Tu de obicei bei whisky,imi zice si incuviintez din cap. Iar eu vreau sa beau de data asta un black Russian.
Ma aplec peste tejghea ca sa-i spun barmanului ce vrem si la doua scaune distanta de noi imi atrage atenția un labagiu ce imi priveste insistent ingerasul si vad cum o soarbe din priviri.
-Vrei sa mori idiotule?ma rastesc la el dupa ce dau comanda de băuturi.
Clipeste des cand ma aude,apoi isi scutura capul si se uita la mine speriat când ma indrept de spate si il tranșez din priviri.
Nu răspunde,doar intinde mana dupa paharul lui de bautura si il da peste cap,apoi dispare ca magarul in ceata.
-Chiar era necesar?ma intreaba ingerasul si revin cu privirea asupra ei.
Imi ranjeste diabolic in coltul gurii si clatin incet din cap.
-Nu te juca psychi mou...marai incordat si ma sfredeleste cu ochii ei verzi.
-Relaxeaza-te,Max...oamenii de aia au ochi,știi?intreaba si isi deschide incet coapsele.
-Chiar ești nebuna?intreb si o prind strans de solduri,apoi imi fac loc între picioarele ei si bufneste in ras. Nu ma provoca mai mult decât ai facut-o deja,psychi mou,marai la o suflare de buzele ei.
-Cine crezi ca se uita intre cracii mei,Max? Tu nu vezi ca majoritatea sunt pierduți in lumea lor?
-Nu ma interesează. Nu vreau sa vadă nimeni ce e destinat doar pentru ochii mei,raspund iar verdele angelic ii straluceste in jocul de lumini a clubului.
-Daca ai știi...spune pe un ton meditativ.
-Ce sa știu?intreb si iau paharele cand barmanul le intinde spre mine.
-Ca am făcut și sex in trei,raspunde si incremenesc.
Isi ia paharul de bautura dintre degetele mele si imi face cu ochiul,apoi bea cateva guri din el.
-Am facut sex in trei?harai cand imi revin din soc si încuviinteaza din cap. Zi-mi te rog ca nu te-am impartit eu pe tine,ci tu pe mine.
-Aaa...chicoteste si imi trântește o privire amuzata. Nu...aia s-a întâmplat cand am făcut in patru.
Ma inec cand ii aud răspunsul.
„Sa ma ia dracu...cat de pacatosi putem fi?"
In timp ce ma gândesc la faptul ca ne-am impartit unul pe altul,duc paharul la gura si pana nu-l termin nu mi-l desprind de pe buze,apoi il trantesc de tejghea si imi țintesc privirea pe ea.
-Chiar suntem nebuni,constat si aproba cu o miscare a capului.
Soarbe din bautura cu ochii fixați in ai mei si ii vad cum incep sa arda din cauza excitatiei. Starea de spirit mi se schimba imediat cand pupilele ei se dilata si simt sangele cum incepe incet,incet sa mi se inchinga.
-Ma faci un dans?intreaba inainte sa de-a paharul peste cap.
-Haide,raspund si o dau jos de pe bar imediat ce lasa paharul pe tejghea,apoi isi împletește degetele cu ale mele si o trag dupa mine spre un loc putin mai liber.
Cand il gasesc,ma postez in spatele ei si o prind de solduri,iar atmosfera dintre noi devine incendiara cand incepe sa se miste si sa-si frece fundul pacatos de scula mea.
Devin tare ca piatra din cauza mișcărilor ei senzuale si cel mai probabil daca as intra acum in ea asa cum imi cere instinctul sa o fac,cu siguranță as rupe-o in doua.
Se intoarce cu fata spre mine dupa ce melodia se termina si habar nu am cum naiba ma uit la ea,dar cu siguranță nu intr-un mod bland si călduros,fiindca m-a întărâtat atat de mult cu dansul ei lasciv incat mi-a făcut mintea praf.
Fara sa mai gândesc,o insfac de mijloc și o urc pe umarul meu,iar in timp ce ea chicoteste,eu imi indrept pasii spre ieșirea din club.
-Urca la următorul etaj!urla cand iesim in hol si fac întocmai.
Urc scările si ma opresc in fata unei gorile ce intinde o cheie spre mine. O iau și vad ca scrie pe ea numărul trei.
-De unde stia ca avem nevoie de o camera?
-Sin e la munca și probabil ne-a văzut pe camere,raspunde chicotind.
„Dumnezeule...Familie de nebuni ce suntem..."
-Si cu siguranță el l-a anunțat pe bodyguard,continua si dau aprobator din cap,deși ea nu ma vede.
O las jos din brate cand intram in separeul cu numărul trei si încui usa dupa noi. Intunericul dinauntrul e doar putin risipit de ledurile din tavan si de spoturile colorate ce sunt deasupra podiumului unde e baza de strip-tease,dar și dacă ar fi fost bezna,eu tot as fi văzut. Puterea ce inca nu stiu cum sa o folosesc,ma ajuta sa vad perfect in intuneric.
-Hai sa-ti fac prima data un dans in poala,ma ispitește si paseste in fata mea unduindu-si mai mult decât trebuie soldurile.
„Ahhh...in scurt timp cu siguranta am sa innebunesc din cauza ei."
O urmez cu sangele clocotindu-mi in vene si imi face semn sa ma asez pe un fotoliu din piele neagra. O fac si imi departez genunchii,iar coatele mi le sprijin relaxat pe mânere.
Incep sa-mi plimb privirea ca un flamand pe trupul ei in timp ce ea incepe sa-si legene usor soldurile pe ritmul lent și senzual al melodiei ce se aude în surdina,iar cand incepe sa-si mangaie usor coapsele,pielea incepe sa mi se aprinda. Urmaresc cu ochi de prădător cum urca cu degetele in sus,ridicandu-si rochia peste solduri si cred ca pentru cateva secunde sufăr un scurtcircuit.
„Ma omoară! Al naibii sa fiu de nu o sa-mi curme viata dacă o tine in stilul asta,ingerasul meu decazut."
-Psychi mou...gem cand scapa de rochia scandaloasa si rămâne doar in perechea de sandale cu toc.
Ma lasa sa-mi plimb privirea in voie pe trupul ei in timp ce face cateva mișcări lascive din solduri,apoi pășește precum o gazela spre mine si mi se urca în poala. Un geamăt imi reverbereaza in gat atunci cand isi lasa pasarica pe scula ce-mi pulseaza dureros prin materialul pantalonilor si incep sa o ating peste tot in timp ce ea isi trece bratele in jurul gatului meu.
Miscarile lente sunt menite sa ma scoată din minti si ma tentează sa o arunc pe pat ca sa intru in ea si sa i-o trag ca un salbatic,insa ma abțin pentru ca in egala măsură imi doresc sa-i savurez miscarile de serpoaica ce le executa in poala mea.
Ii privesc formele criminale cum se unduiesc deasupra mea și inghit zgomotos din cauza imaginei sexy ce mi-o oferă trupul ei pacatos.
-Dumnezeule...soptesc cand isi impinge sanii in fata si ii baga exact sub nasul meu.
Isi lasa capul pe spate cand imi trec limba pe valea dintre ei si un geamăt senzual i se desprinde de pe buze.
O ating peste tot in timp ce ii prind pe rand sfarcurile intre buze si le sug pana cand se intaresc.
-Maxxx...imi geme numele cand o musc de un sfarc,iar sangele meu se aprinde instant si devine mai fierbinte decât însăși lava cand o aud.
Ma ridic intr-o clipa cu ea în brate cand tot corpul incepe sa-mi arda intr-un mod infernal si din cativa pasi ajung in dreptul patului. O arunc pe saltea si chicoteste ca o dracoaica.
Nu o scap din priviri in timp ce ma descalt,apoi din câteva mișcări scap de hainele de pe mine. Ingenunchez între picioarele ei si o prind bland de glezne,apoi ii urc tălpile pe umerii mei. Cu ochii fixați in a ei,ma las in jos si imi bag bratele pe sub coapsele sale,apoi o strang de ele si le departez. Imi aplec capul si trasez o linie pe interiorul copsei stangi in timp ce o adulmec si gem cand mirosul de cafea imi inunda nările.
Corpul ei emana valuri de caldura,iar parfumul de cafea devine mai pregnant si se amesteca de minune cu dulceata exitatiei ce i se prelinge printre labii si reuseste sa-mi faca atat mintea cat si simturile praf. Mirosul ei ma amețește efectiv si reuseste sa-mi faca creierii mai terci decât ii am deja.
-Ahhh...geme lung cand imi las limba sa alunece prin umezeala ei.
Ii prind labiile între buze si incep sa-i sorb fiecare strop de dulceata,iar ingerasul incepe sa se cutremure usor pe saltea.
-Max...imi spune numele cu respiratia scadata.
-Hm?raspund si ii eliberez labiile,doar ca sa-i prind clitorisul intre dinti.
O musc incet si picioarele incep sa-i tremure,iar cand incep sa-i sug mugurel umflat,tot corpul i se tensioneaza si in scurt timp incepe sa vibreze cu putere.
Marai cand gustul de Rai imi inunda gura si incep sa o ling si sa o sug cu nesat,iar gemetele ei ajung sa se transforme în rugăciuni si sa-mi strige extaziata numele.
Orgasmul ce o cuprinde o zguduie sub mine si imi infasor bratele mai tare in jurul coapselor ei ca sa o tin pe loc. Gem cand ii vad sfarcurile cum se întăresc mai tare si toata pielea se înfioară pe ea in timp ce ochii ei se tulbura cand atinge apogeul. Isi arcuieste delicios spatele cand se loveste de punctul culminant si isi impinge tare pieptul in fata.
Imi clatesc ochii cu imaginea ei in culmea plăcerii si imi strecor limba printre labiile ude ca sa adun cat mai multa dulceata.
Gemetele ei prelungi ma excita teribil,iar cand ultimele spasme ii cutremura trupul,pacatoasa isi impinge soldurile si se freacă de cateva ori ce gura mea.
Turbez si nu alta in urma gestului ei.
Urla cand imi infing dintii in pasarica ei si o iau cu asalt. Imi apas gura pe carnea uda si sensibila,iar gemetele ce le scoate ingerasul cresc tot mai mult in intensitate. O ling cu pofta pana cand al doilea orgasm o loveste,iar de data asta incepe sa se zvarcoleasca in timp ce sug toata dulceata ce iese din ea.
-Ahhhh!!!! Nu mai pot!!!!urla si imi prinde capul strans intre coapse.
Marai si o musc de clitoris ca sa-mi dea drumul.
-Max!tipa si lasa picioarele sa-i cada de pe umerii mei.
Ma urc deasupra ei si ma sprijin pe coate dupa ce placere ii părăsește trupul,apoi ma aplec si o sarut in timp ce imi apas capul umflat pe clitorisul ei sensibil.
Ma priveste inca cu privirea tulbure si icneste cand incep sa-mi unduiesc soldurile. Apas tot mai tare pe carnea moale,iar cand gasesc unghiul perfect,o patrund dintr-o singura mișcare.
Isi infinge unghiile in umerii mei si imi urla in gura cand o străpung.
-Atat de bine...marai cand ii simt fierbinteala si incep sa ma misc in gaura strâmtă.
Ma adâncesc de fiecare data cand intru tot mai mult in interiorul ei si ii inghit fiecare geamat ce i-l provoc cu miscarile mele dure si precise.
Sangele incepe sa-mi clocotească in vene cand ii simt interiorul cum se strange in jurul meu si cresc considerabil ritmul. Ajung in cateva clipe sa ma izbesc brutal in ea si sa i-o trag mai tare decât un salbatic.
Isi ridica soldurile ca sa ma provoace mai mult si tipa ca nebuna cand intru in ea cu putere.
-Maxxxx!!!!imi urla numele si simt cum se incordeaza toata sub mine.
Cuprins de frenezie din cauza pulsatiilor ei,o iau pur și simplu razna si incep sa ma imping in ea cu putere,iar gemetele ei cresc atat de mult in intensitate,incat urca cu câteva octave ce străpung peretii separeului. Geme atat de zgomotos incat sunt sigur ca ar auzi-o tot clubul daca muzica n-ar rasuna din toate părțile.
Intru si ies din ea cu miscari dure pe tot parcursul orgasmului ei,iar cand placerea ii părăsește trupul,ma infing o ultima data în gaura fierbinte si ma eliberez cu un geamăt monstruos.
O musc de buze,apoi de barbie in timp ce o umplu cu jeturile mele,iar cand orgasmul imi trece si se intinde dupa o catusa ce e prinsa cu un lanț de grilajul patului,ridic usor dintr-o sprânceană si o privesc intrebator.
-Ce zici dacă ma imobilizezi?
Chicotesc fara veselie cand o aud.
-Ingeras...soptesc pe un ton jos. Ca lucrul asta sa fie posibil trebuie sa fiu în deplinătatea facultatilor mintale...spun si imi trântește o privire provocatoare. Te joci cu focul,psychi mou...marai cuvintele si ranjeste ca o diavolita.
-Max,Max,Max...imi zice numele pe un ton mieros. Stiu cat de mult iti place sa ma legi...
-Cu toate ca nu imi amintesc lucrul asta,tin sa te anunț ca ideea ta ma incanta maxim,doar ca imi e frica sa nu-mi pierd controlul,psychi mou...ultimul lucrul pe care mi-l doresc este sa-ti fac rau,ingeras.
Ofteaza,apoi ma priveste adanc in ochi si nu vad nici macar un strop de frica in verdele angelic.
-N-ai sa-mi faci,Max,imi spune sigura pe ea. Oricat de tare te-ar lua valul pot sa-ti fac fata. N-ar fi prima data cand iti pierzi controlul,ma informează si schiteaza un zambet atotștiutor. In unele cazuri s-a lăsat si cu strans de gat pana aproape ca m-ai adus în pragul leșinului.
-Dumnezeule!exclam si lasa un chicotit sa i se desprinda de pe buze.
-Amandoi am făcut tot ce ne-a trecut prin cap,Max si mereu ne-am lăsat purtați de placerea nebuna si de multe ori bolnava ce ne curge prin vene,imi zice in timp ce isi imobilizeaza singura încheietura mainii stangi in catușa din piele,dupa isi ridica bratul drept pe perna si imi face semn sa o incatusez.
-Am sa te rup,mormai in barba in timp ce ma intind ca sa-i prind încheietura in catusa.
-Hmmm...geme provocator. Sa te vad,intunecatule!
"Sa vezi ce o sa te rupa intunecatul tău de am sa te duc lesinata acasă..."
CITEȘTI
Până la sfârșit 🔞 Vol 12
FantasíaVolumul 12 | Seria Chronis | De mic cunosc sentimentul absolut. Iubirea,e cea ce mi-a adus Raiul in viata si am ajuns sa ii cunosc gustul de cand eram copil. Fac parte dintre cei norocoși si chiar daca iubirea absoluta m-a ridicat pe cele mai înalt...